........... Bala Mati - Astaghfirullah .... Apa Nak Jadi Ngan Cai PR Ni ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bala Mati - Astaghfirullah .... Apa Nak Jadi Ngan Cai PR Ni ?

Friday, March 15, 201313comments


Berita yang menggemparkan kem pembangkang hari ini adalah kematian Bala akibat serangan jantung. TMI Meraunglah puak2 pembangkang .......  

Perkara pertama yang terlintas dalam kepala tadi adalah - Bila pembangkang akan mempolitikkan kematian Bala ? Pastinya akan di hint kematian Bala ada kaitan dengan Umno ! Tak perlu tunggu lama ..... tengok sekor dah meroyan -


Bayangkanlah apa yang bermain dalam kepala otak minah ni masa mula menerima berita kematian Bala....

Tapi yang ini benar2 buat saya terkejut !


Ni APA KEJADAH MAMAT NI CAKAP ? ? ? 

Saya difahamkan budak ni glamer dikalangan orang muda dan saya khuatir pandangan sebegini mampu menpengaruhi minda orang muda kita.

Saya malas nak komen banyak, sila baca post rakan bloger ni - KLiK

Share this article :

+ comments + 13 comments

....................
Reply To This Comment ...................
March 15, 2013 at 10:58 PM

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

TQ Abang Din pasal LINK itu..

Wallahualam..

....................
Reply To This Comment ...................
March 15, 2013 at 11:01 PM

@Tukang Dok PeghatiMalas saya nak fikir banyak hal Bala ni, lagipun saya sokong pandangan saudara ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 15, 2013 at 11:12 PM

GILA!!!MEMANG GILA 2 EKOR NI

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 15, 2013 at 11:12 PM

salam,

bila baca utusan pi bala mati, saya terus tergelak ( maaf bebanyak la kat keluarga mendiang) tak tahan geli hati. ya la salah umno la. pi bala kan kena sihir. ramai la pemimpin melayu pakatan dan penyokong melayu pakatan sudah semestinya Islamnya yg pi menziarahi dan bersama penganut agama bala memberi upacara terakhir. bukan sandiwara ni, mati betul, kena sihir oleh umno. pasukan keselamatan yang meninggal mempertahankan negara mesti tak syahid macam pi bala, pada pandangan ulamak pas mungkin. ada yang bertakbir la pulak lepas ni. ramai la yg meratapi pemergian bala kerana tak ada lagi orang yg menuduh najib dan altantuya. bala pi ikut altantuya. tunggu bala balik bawa mesej, najib bunuh altantuya. bersama kita tunggu bala balik dari mati.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 15, 2013 at 11:41 PM

Baru aritu puak2 pr gegak gempita merestui sumpah yg d buat oleh c mati..dan skarang mereka2 tu jga sepatotnye pcaye c mati tlh d mkn oleh sumpahnye sndri..xgitu bang din???..

aD aZRai

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 16, 2013 at 12:01 AM

Entah la bro din... bila politik dah mengatasi segala2nyer...sesama islam didoakan dgn kehancuran. Yg terang2 x beriman diangkat sbg hero persis hero adijagat/adiwira. Mgkin dah smpai tahap org2 mcm nie kena masuk kem pendidikan semula mcm kat korea utara.huhuhu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 16, 2013 at 1:10 AM

bodoh gila komen 2 orang tu. orang kafir pun nak angkt sampi macam tu ke??mmg pemikiran tu dah taksub gila cakap pon mmg tak guna dah...

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 1:34 AM

Nampak gaya asal mati umno salah. Agaknya umno ni dh jd malekat maut kut..

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 2:05 AM

bro..check link ni...Astagafirullah
http://apple-biru.blogspot.com/2013/03/breaking-news-siapa-yang-berbogel-nih.html#axzz2NdI94LCQ

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 3:21 AM

set diorang mesti buat tahlil 3 malam !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 16, 2013 at 9:12 AM

inilah buahnya apabila pas telah menjadikan islam sebagai alat politik untuk mendapat kuasa ... bukannya menjadikan politik sebagai alat untuk memartabatkan islam ... banyak beza tu din ... dan penganut agama pas (aku lebih yakin pas sebagai agama baru ... kerana telah disabdakan bahawa dengan undi pas ini maka penganutnya akan masuk surga ... waima penzina seperti mat sabu dan adun selising serta beberapa nama kepimpinan pas, telah disabdakan juga bahawa dengan melawan umno, mereka ini mati syahid ... sebab itulah peliwat tegar dijunjung dijulang hanya sanya kerana dia melawan umno ... bahkan lebih naif daripada itu ... telah disabdakan bahawa peliwat tegar itu akan masuk surga ... walaupun peliwat itu tidak pernah menunaikan haji ... sedangkan nabi bersabda sesiapa yang mampu tetapi tidak pernah menunaikan haji matinya seperti mati yahudi, nasrani atau majusi, tidakah itu cukup untuk membuktikan bahawa pas adalah agama baru) apatah lagi agama pas kini telah bercampur dengan syiah ... maka makin jauhlah ianya dari islam yang sebenar ... dan bagi orang yang baru mahu mengenali islam ... jadilah mereka itu seperti abby ... meroyan tak ketahuan ... dan merasakan dialah yang terlebih islam ...

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 1:50 PM

Mencari redha Allah...nama dh baik,tp.....
Umpama bunga sakura tumbuh digurun sahara.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 16, 2013 at 11:57 PM

Tahlil plus candle vigil lg... br pas for all!!!.

Post a Comment