........... Apakah Wujud Demokrasi Di Kawasan Haji Hadi ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Apakah Wujud Demokrasi Di Kawasan Haji Hadi ?

Sunday, March 31, 20136comments

Seorang rakan yang mewakili satu group pengamal media sosial yang baru ditubuhkan ada menghubungi saya meminta bantuan untuk tolong berikan publisiti kepada blog yang baru mereka wujudkan. Kira jadi mentor lah.... tak sangka ada juga yang masih menaruh kepercayaan kepada saya setelah sepahku dibuang begitu saja ... hehehehehe ..

Takperlah ... No Problem, lagi ramai lagi meriah ! Group yang menamakan kumpulan mereka TimSiberTerengganu  .... sedap sikit bunyinya berbanding dinturtle ! ... telah mewujudkan satu blog baru khusus bagi menangani isu2 di Terengganu yang dinamakan - TEGANUHOT.

Saya harap anda semua akan beri sokongan kepada mereka. Buat permulaan mungkin terasa sedikit hasil kerja saya disana ... sehingga mereka punya cukup kenyakinan untuk bergerak sendiri.

                     **********************************

Artikel terbaru TEGANUHOT memang HOT ! Sebagai lanjutan kepada satu artikel saya minggu lepas berkaitan 'ancaman' yang diberikan oleh pihak Pas terhadap sesiapa yang memasang bendera BN di kawasan Rhu Rendang / kawasan Haji Hadi ....

Ya, mungkin saja berita ancaman itu sekadar KHABAR ANGIN tapi timbul persoalan, Kenapa sehingga artikel ini ditulis, masih TIDAK ADA walau SATU PUN bendera BN dipasang disana ? Padahal sebelum dan selepas sempadan Rhu Rendang bersepah bendera biru BN dipasang..... Klik dibawah -

APAKAH WUJUD DEMOKRASI DI KAWASAN PRESIDEN PAS - RHU RENDANG ?


Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 31, 2013 at 5:38 PM

salam,

kebebasan media, bersuara, berkumpul dan berhimpun, dan segala kebebasan hanya kepada kerajaan bn yg memerintah. jika pakatan yg perintah, semua itu hanya dusta belaka. tiada kritikan kerana mereka bebas daripada segala amalan yg tidak baik. kerana penganut hanya percaya kepada cakap-cakap lidah tidak bertulang sahaja. praktikal tak buat tak apa. kerana bukti video dan segala menda yg ada tak boleh mengatasi bukti 4 pasang mata berdarah hijau. demokrasi seperti yg ditunjukkan di 4 negeri yg diperintah la.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 31, 2013 at 7:41 PM

UMNO paling demokrasi.
PKR demokrasi songsang.
DAP demokrasi autokrasi.
PAS demokrasi teokrasi atau demokrasi komunis pun ada dalam tubuh parti itu.

....................
Reply To This Comment ...................
March 31, 2013 at 8:15 PM

kuman diseberang mereka nampak tapi kuman depan mata mereka tak nampak...

Mereka bercakap tentang hak, tentang kebebasan ... siap berdemo berulangkali tentang BERSIHnya PRU, nah, adakah cara yang mereka amalkan ini BERSIH ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 31, 2013 at 10:28 PM

Kita tentang UMNO bukan kerana namanya UMNO
Kita tentang BN bukan kerana namanya BN
Kita tentang UMNO/BN kerana mereka menentang kegiatan liwat Anwar Ibrahim

Terang,Jelas dan Nyata bagi mereka yang benar benar waras dan insaf akan kebenaran semata-mata. Anwar Ibrahim pengkhianat bangsa, cuba jual Negara, menjemput pengaruh asing mencampuri hal ehwal Negara sendiri, melacurkan ugama, berputar putar lidah membelit penggunaan kalimah “Allah”.

Jelas,Nyata dan Terpampang segala perlakuan sex songsangnya, tambah lagi ditibai tidak kira apa bangsa sekali pun atau isteri orang, anak dara orang semuanya dibalun baham. Dan semua ini dikatakan “BESI” oleh Hadi Awang dan Hadi Awang ini jugalah orang yang sama mencipta perpecahan umat –dua iman satu masjid- dua jurunikah satu perkhawinan-dua talkin satu mayat dan boleh berbini-bini dan bercerai berbondong bonding.

Hadi Awang inilah juga ketika menjadi Menteri Besar Terengganu seketika – meluluskan rang rang undang boleh berjubo belakang bukan lubang depang melalui belakang tetapi lubang belakang belakang.

Hari ini dia ada sparing partner---bukan seorang tetapi dua......lebih rancak keiblisannya. Satu tok guru iblis paling gila nik ajis dan Anwar Ibrahim yang pastinya songsang kekal.

Nik ajis kata “nuar tu budak cerdik belako” biarkan dia nak tonggeng nak melantak depan belakang itu hobi dia tapi dia cerdik boleh jual gadaikan ugama tak apa, nanti ambo cari dari kalangan anak anak ambo atau keluarga ambo bagi dia balun siang male. Begitu juga dengan husam budak cerdik jugo...........tengah tengah kota bharu ada lubang minyak ditemui oleh husam, betapo pakar husam ni bukan sajo lubang minyak kambing jamnapari pun boleh dikeluarkan minyak.

Jadi.....hadi awang ooiiii.........gantunglah berapa banyak kain pun, nak direntang disepanjang jalan rusila pun boleh atau selubung seluruh rusila pun boleh dan lebih afdallah hendaknya. Pakai kain yang hadi pakai pun boleh.....jika kain perempuan mungkin ada sedap bau nya...tapi kain hadi mungkin semua rusila boleh dapat bau neraka diawal awal ni......

Puiiih........macam zaman Nabi Isa...........satu kelompok tuhan butakan mata fikiran dan mati hati ......Jesus yang disalib dilihat seperti Nabi Isa, manakala satu kelompok lagi melihat yang sebenar benar nya JESUS bukan nabi ISA dan nabi ISA bukan Jesus. Agak agak Hadi Awang dan Nik ajis kelompok yang mana???????? Anwar sudah pasti!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 1, 2013 at 8:54 AM

bayangkan kalau Penipu Rakyat memerintah..mmg confirm kuku besi punya..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 1, 2013 at 8:57 AM

Hadi Awang telah menyongsangkan ramai manusia sejak 30 tahun dulu dgn 'amanat songsang' dia. Ee..gerun aku teringat seksa yg di khaskan utk org mcm si hadi nih...

Post a Comment