........... Anda Yakin Ini Pelakon Lelaki Chinadoll Itu ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Anda Yakin Ini Pelakon Lelaki Chinadoll Itu ?

Saturday, March 16, 20137comments



ANDA YAKIN DIA INI PELAKON POPULAR DARI FILEM CHINA DOLL ITU ?


Untuk artikel ini saya tidak akan siarkan komen dari mereka yang bernama anon.

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
BERTAUBATLAH SELAGI SEMPAT
March 16, 2013 at 8:56 AM

KALAU DIIKUTKAN APA YANG MATA AKU NAMPAK, MEMANG SOHEH. TIDAK BOLEH DINAFIKAN LAGI. TAKKAN AKU NAK NAFI APA YANG MATA AKU SENDIRI NAMPAK KAN?

TAPI, DEMI UNTUK MENJAUHI FITNAH, AKU TUNGGU HASIL REPORT PAKAR2 IMEJ UNTUK MENGESAHKAN KETULENAN DAN KUALITI GAMBAR2 ITU.

DAN AKU PUN TERTUNGGU2 APA KOMEN MACAI2 PR..ADAKAH AKAN KELUAR ALASAN TISU TERBANG? PARUT OPERATION? PERUT BONCHET? RAMBUT PENDEK?

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 9:21 AM

i tak yakin tau.. i tink ni semua kwonsipirasi kan. abg non tu tak gilti tau..

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
March 16, 2013 at 10:10 AM

susuk badan berbeza...muka mmg sama....cuma nak tau, gambar ni diambil tahun bila?

kalau zaman dia TPM mungkin si Nala la yg ambil...kan dia kata ada VIDEO xtiviti AI

apa2pun kita tunggu n lihat je...nak ckp lebih, kita x tau apa2

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 1:12 PM

Maaf ya, 7 komen dari yang bernama anon saya tidak dapat siarkan. Syarat dah disebut.

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 1:44 PM

Eee...ngerinya.. Tolong sensor bahagian sulit,mgkin ada bdk yg br nk bsemangat bpolitik,tp blom boleh mngundi tgk.
Hmmmm... Habis air liur pakar buktikan,habis semua video dedahkan pon puak pr xkan pcaya...
Last2,umno gak yg dsalahkan...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 16, 2013 at 3:59 PM

Saya tau dan pasti abg din tak akan siarkan komen saya. Well, saya nak cakap yang saya ni terasa nak muntah bila tengok gambar di atas. Uweeekkkkkk. *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
March 16, 2013 at 6:43 PM

Salam bang,

Jam 2.49am member call suruh tgk gmbr ni pagi td. Gagah surf on the spot ni. Ada gaya mcm dia tp agak skeptical sbb taktik ni dah lapok (bagi saya). Mcm siaran ulangan adalah. Maybe dia tp since taktik ni dah digunapakai so efek kureng la bang.......

Post a Comment