........... Wa Manyak Sedih, TPM Ciakap Wa Boloh.... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Wa Manyak Sedih, TPM Ciakap Wa Boloh....

Thursday, February 7, 20139comments


Sikalang wa mau ciakap ah, hati wa manyak sedih. Wa manyak dukacita. Tadi wa sulah nangis, sikalang wa tahan, talak mau olang semua tahu wa suka nangis. Tapi hati wa manyak sedih oooo ....

Para pemberita semua diam .... tak tahu nak beri reaksi yang macamana. 

Hati wa sulah telgulis. Wa manyak sedih ......

Para pemberita masih menanti ..... mesti ada susulannya, takkan tak pasal2 je - wa manyak sedih ooo ...

Wa mau nangis tapi wa tahan ......

Pemberita menunggu dengan sabar cerita seterusnya ....

HAIYA ! Boloh la lu olang ! Kalau olang ciakap lia manyak sedih ah, lu olang kena tanya balik - APAHAT ? Wa muka pun sulah tunjuk manyak sedih.
Ooooooo .... sori, sori. Kenapa tuan sedih ?

Boloh punya olang .... Wa tak mau celita, tapi sebab lu tanya, wa telpaksa celita. Tulis betul2 ah .... Jangan spin ! Itu hali aaa, wa ala ciakap, siapa mau pegi itu konsert Gangnam ah, pakai baju walna2 .... walna hijau untuk Belsih, Kuning untuk alam sama Melah untuk Penang. 

Telus itu TPM semalam lia ada ciakap, itu walna2 semua ah, boloh punya kelija. Haiya ...... TPM ciakap wa boloh meh ? Itu pasat wa sedih lor ...... wa suka LENBOW,  wa suka walna2 .... cantik meh. Apahat boloh ?

Wa manyak sedih sebab TPM ala pakai bahasa talak sinonoh sama wa. Lia ciakap wa boloh. Wa talak pelnah ciakap lia boloh tapi lia ciakap wa boloh. Boloh punya olang ....
Jadi tuan mau saman TPM sebab cakap tuan bodoh ?

Saman ? Talak ..... talak saman.
Habis tu ?

Apa habis ? Talak habis ! Al-lah lebih tahu meh .... Wa saja mau ciakap wa manyak sedih ...
Ooooo .... Nak menangis tapi tahan ?

Hahaha ... lu manyak pandai ! Maciam tahu saja .... ha... tulis itu maciam.


Muhyiddin: Syor Guan Eng pakai baju kuning, merah atau hijau 'kerja bodoh'

Guan Eng kesal kenyataan Muhyiddin

Lim Guan Eng - Demi Lakyat, Wa Tahan Belak !

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2013 at 11:20 AM

HAHAHAHAHA.... SEMPOI BRO DT, TELBAIK !

WA NANGIS OH MANYAK KETAWA HAHAHAHA

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2013 at 11:23 AM

hijau kuning melah..
wa guan eng, wa tatak tau lu banyak suka sama telefik laik..
-aldan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2013 at 11:35 AM

lu giler arrr din....lu layan itu apek gila apa pasat?...ini apek arrr din...lu kasi masuk itu tong n.ajis arr lg baik...kasi lia lendam lama-lama itu lalam tong....bilakang lu angkat lu jemul kasi keling...sulah keling lu potong2 kasi anjing makan lg baik wooo....wa expect lu takkan sia ini komen...sebab tolok punya komen...tp hati wa panas sama ini apek ooooo....tolong arr blader din...

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2013 at 11:57 AM

Maksudnya LGE pon xnlh nk halang org pergi konsert tu la. Tah2,dia pon nk pergi,nk cover malu pakai bj pelangi...

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2013 at 2:59 PM

lu memang boloh, hamsap dan boloh laah. pergi balek tongsan la lu.

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2013 at 3:45 PM

@AnonymousWa sikit lagi mau kasi buang lu punya komen .... apa keling-keling ?

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2013 at 3:47 PM

@terjuntiruklia sudah janji mau dating maa.... sama LENBOW ! sulah janji pakai baju walna2 :))

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2013 at 4:34 PM

@Zakir

hallo zakir...lu sapa cakap wa boloh...lu mau kena sue ka? TPM saja muleh cakap wa boloh...lia TPM standard ala tinggi dali wa...lu klu bukan TPM jgn cakap itu macam... nanti wa sue sama lu...jangan main-main sama wa...wa talak takut sama sapa-sapa taw...solang saja wa takut...mini wa...hahaha...wa boloh wa boloh wa boloh...


Tokong Lim

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2013 at 4:40 PM

@dinturtle

soli arrr din...wa itu sulah taip itu kiling-kiling...tapi keluar sini keling-keling...ini MSword sama itu MSExcel arr...selalu silap wooo... soli maaa


Post a Comment