........... Siapa Kata MB MatSaid Tak Mesra Gadget ! Gambar Candid hehehe... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Siapa Kata MB MatSaid Tak Mesra Gadget ! Gambar Candid hehehe...

Thursday, February 21, 20131comments

Gambar saya ambil semalam sewaktu Majlis Penyerahan Kunci Pangsapuri Ladang Gemilang 2 ....


Yang ini saya ambil curi-curi  hehehehe ... nah, siapa kata MatSaid tak pandai main gadget !


Seperkara yang saya respek MB ni, dia sempoi dan mesra dengan rakyat. 


Bersungguh MatSaid melayan makcik disebelahnya sebelum sesi bergambar bermula. Lama jugalah saya perhatikan hehehe ...

Share this article :

+ comments + 1 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Abangpi
February 24, 2013 at 3:14 AM

Salam Abang Din,
Saya sebagai seorang rakyat Teranung rasa mb ni wajar disambung perkhidmatannya.

Post a Comment