........... Satukan Dan Raikan - PR No Problem ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Satukan Dan Raikan - PR No Problem ...

Saturday, February 2, 20134comments

Presiden Pas berkata -

SATUkan Perkara SAMA
RAIkan Perkara BerBEZA

Dalam PR semua happy sokmo ! Takde gaduh2..... Matlamat cuma satu - PUTRAJAYA ! Lepas dapat Putrajaya, baru kita cerita yang lain2 tu ......

Soal pendirian yang berbeza2 waima bersangkutan akidah sekalipun - Kita RAI kan.... KITA MAKAN KEK ! Dah menang baru kita cerita ...

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
February 2, 2013 at 10:45 AM

Pendirian berbeza - ' bersetuju utk tidak bersetuju'. Makan kek, setuju !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 2, 2013 at 11:37 AM

aku dah bosan dengan politiking cara mereka tuh. dah macam budak budak degil pulak. yang mana tak betul, yang itulah yang mereka suka buat. aku rasa Nik Aziz tuh dah balik kepada perangai budak budak dan pengikut pengikutnya yang suka melayan. inilah yang dikatakan nak dibelasah dah tua tapi kalau dibiarkan makin menjadi jadi perangai buruknya itu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 2, 2013 at 12:13 PM

Hehehe.... kekadang malas nk komen puak2 pembangkang nie. Sesetengah yg terlalu nampak bodoh, yg terlalu nmpak terer (a.k.a mahfus omar la ... :)), yg tak ngaku salah sndri tp salah org lain. Hj hadi nie brcakap mcm agama dok kat dia ajer... macamlah kita yg kat luar nie (gol. Awami) nie jenih yg x pndai agama semuanyer, xleh nk bezakan yg mana secara lahir dan zahir islamik @ x islamik. Letih la klau gini... hehehe...

....................
Reply To This Comment ...................
February 2, 2013 at 2:18 PM

@Anonymoussebut nama Mahfuz... artikel selepas ni berkaitan dia lah !

Ya, adakalanya perlu dilawakkan saja kenyataan mereka, baru setaraf.

Post a Comment