........... Publisiti Stunt Pas Dalam Isu Kalimah Allah Kantoi ! TAKBIIRRRR ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Publisiti Stunt Pas Dalam Isu Kalimah Allah Kantoi ! TAKBIIRRRR !

Thursday, February 7, 20137comments

Akhirnya TERBONGKAR habis PENIPUAN POLITIK yang cuba dilakukan oleh Nik Aziz @ Pas melalui Trip beliau ke Penang bertemu Karpal dan Bishop. Nik Aziz mungkin tidak ada berkata secara direct yang beliau ada berbincang isu kalimah Allah dengan mereka TAPI itulah persepsi yang media Pas cuba sebarkan.

Dan itu bagi saya sudah cukup untuk disamakan dengan PENIPUAN. Lagipun Nik Aziz DIAM dan membiarkan persepsi palsu disebarkan.

KLiK

Sebelum ini Karpal membongkarkan PENIPUAN Pas yang dilakukan oleh Hadi - KLiK, kali ini giliran Hannah Yeoh yang juga merupakan seorang aktivis Kristian yang aktif pula menelanjangi PENIPUAN Pas.

TIDAK ADA PERBINCANGAN MENGENAI KALIMAH ALLAH ANTARA NIK AZIZ - BISHOP !

Semuanya tidak lebih hanyalah satu PUBLISITI STUNT bagi mengaburi mata umat Islam .... dan trip mentekedarah KEK.

KEBENARAN terserlah juga akhirnya ! ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR !


Ada satu lagi pertemuan yang sepatutnya diHEBAHkan sebagai satu KEJAYAAN tapi amat menghairankan kerana langsung tidak ada sebarang susulan oleh media Pas iaitu pertemuan antara Mujahid sebagai Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional Pas Pusat dengan Ketua2 Gereja Perak di Gereja St Michael Ipoh. Dikatakan ADA perbincangan mengenai isu Kalimah Allah dan menghasilkan perkara POSITIF. KLiK

Setelah seminggu berlalu namun Mujahid @ Pas masih kedekut untuk berkongsi dengan umat Islam hasil positif pertemuan itu !


Kalau dah Nik Aziz pun pandai BERLAKON, Hadi pandai MENIPU, saya tak hairan kalau Mujahid pun sepesen.....

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2013 at 10:39 PM

Isu ini amat mudah difahami. Pas bukan sahaja memerlukan undi orang Islam, tapi pas juga perlukan undi dari penganut kristian. Senang cakap mcm nilah, pas perlukan undi kedua-duanya sekaligus. Tapi pas macam buat2 lupa bahawa dap bukanlah parti yang mudah untuk ditundukkan. Pas ingat dengan berlakon makan kek boley setel masalah, walhal tidak sama sekali.

Saya rasa pas enggan keluar dari pr kerana terlalu bergantung kepada dap. Sepatutnya pas bergantung kepada Allah dan bukannya dap. Bukankah pas adalah parti Islam yang sentiasa percaya pada pertolongan Allah dan bukannya hanya bergantungharap kepada makhluk yang lemah ? Jika pas percaya pada janji Allah, Insha Allah putrajaya tetap dalam genggaman biarpun berseorangan tanpa rakan sekutu.

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2013 at 11:13 PM

Ketua pemuda kuat pusing kaw2...kata karpal stuju hukum hudud,padahal xpernah bincang kata karpal. Ms bdebat muka penuh yakin..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2013 at 1:23 AM

PAS adalah parti untuk puok2 kucing kurang...tk kira ler tok guru ker tok penipu ker...semuanyer kucing kucing dan haprak...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2013 at 6:38 AM

Pas..parti yg perasan tu? Parti serba ujub tu? Kirim salaaaaaaaam je..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2013 at 7:46 AM

Puak ni dari dahulu lagi mmg kuat menipu, yg sedihnya tu dorang kata itu politik, jika sebegini bentuk politik yg ingin disamakan dgn Islam aku tolak!

....................
Reply To This Comment ...................
Pakcu Rantau Panjang
February 8, 2013 at 12:49 PM

Kadang-kadang bila merasai kuasa dapat menentu arah samalah yakin kita pada makluk dapat menentu sesuatu kejayaan. Hakikat yakin inilah menyebabkan keimanan longgar dan pautan kita sama seperti manusia yang tak beriman.

Biar sejauhmana kita jaja. Biar melaut kita bertakbir tapi jika yakin kita, pegangang kita sama dengan orang yang tiada kalimah, dan harap kita pada orang yang tidak ada kalimah maka kerosakkan pasti akan timbul dan pecah belah akan berlaku......walahualam

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 9:43 AM

salam,

semua cakap pemimpin pas hanyalah firman dan sabda untuk pengikut sahaja. segala cakap pemimpin ibarat setaraf dan senilai dengan segala ayat dalam quran dan hadis bagi pengikut dan penyokong mereka. mereka tidak memerlukan orang luar untuk menentukan apa yg pemimpin mereka cakap adalah benar dan bukan dusta. segala yg terbit daripada pemimpin mereka wajib dipercayai dan menolak segala fakta konkrit dan jelas yang menidakkan cakap pemimpin mereka.

Post a Comment