........... Psy Malukan Najib ? Hahahahaha .... Tak Tahan beb ... Sori.. Hahahahaha... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Psy Malukan Najib ? Hahahahaha .... Tak Tahan beb ... Sori.. Hahahahaha...

Wednesday, February 13, 20139comments

Adeh .......malunya ........

Yes ke, No ke .... semua benda kecil kalau nak dibandingkan dengan ini -



Dahla Psy tak muncul, meja Yee Sang pun diangkut keluar - CANCELL !

LAWAK beb  hahahahahaha ........ sorry la, wa tak tahan nak gelak hahahahaha ...


Minit 4:16 - Psy superstar internasional, kita memerlukan sedikit masa untuk menunggu ketibaan beliau ke atas pentas ini. Tapi kita tidak boleh hentikan sorakan dan tepukan kita .. MEMPERSILAKAN PSY !

TEPUKAN YANG TIDAK HENTI-HENTI !

Siap rap lagi .... BN in D House, so is Psy !

Hahahahahahaha ......

Sorry, sorry ... tak tahan Hahahahahahahaha ....

Tak sanggup nak beri analisa, tapi anda boleh baca rakan blogger ni - KLiK

PS - Saya difahamkan acara  Yee Sang itu TIDAK termasuk dalam program, penganjur / Pengacara Majlis yang memandai2 nak buat kejutan .... sampai Psy pun terkejut ! Mamat tu dah tentu ada plan dia nak buat kejutan sendiri waktu muncul, alih2 pengacara pulak nak bodek lebih ...... 

Dah la secara spontan... habis MALU BN dibuatnya ! Jadi bukan Psy yang malukan Najib @ BN tapi PENGACARA MAJLIS yang memandai-mandai !

Sori ya, nak gelak lagi - Hahahahahaha .... 

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 13, 2013 at 3:15 PM

dah terlalu nak bodek Najib agaknya dan kononya nak berikan satu kejutan. malu beb, PM pulak tuh. harap harap PM sedar akan balasan yang diterima atas perbuatan bodeknya tuh. ni dah tersilap membodek lah tuh, kan dah terkena tempat yang mengeras, padan muka. sememangnya patut pun Najib dimalukan begitu. pas ni nanti janjikan lagi dengan kaum yang tak tau adat dan adab. tahniah kepada pengacara kerana berjaya mengukirkan sehari dalam sejarah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 13, 2013 at 3:40 PM

Diharapkan Najib dapat sit back and think whether he has done the right thing to the Chinese or there are still lot more scratches to be patched before gaining the support of the Chinese. Jangan pula lepas ini Najib setelah memberitkan segala apa kemudahan dan keistimewaan, akan mencubit hak orang orang Melayu untuk diberikan kepada bangsa bangsat ini. Belum terlambat bagi Najib memberikan SEDIKIT tumpuan kepada mereka mereka yang berada diatas pagar dan bangsa Melayu khasnya. Najib sepatutnya faham akan game orang orang Cina yang sentiasa mengaut keuntungan malahan didalam keadaan yang begitu genting ini. Bagi orang orang Cina, tidak mendatangkan kerugian kepada mereka jika tidak menyokong BN dan sudah pun jelas mereka menggunakan undi mereka untuk menjatuhkan bukan sahaja keMALUan Najib bahkan bangsa Melayu khasnya.

Memang betul, kalau di ikutkan hati yang marah, sudah patut pun Najib dimalukan, tetapi, memikirkan Najib adalah pemimpin bagi orang orang Melayu, maka saya sebagai orang Melayu juga turut berasa malu dan tercabar. Inilah yang dinamakan pemimpin yang telah diberikan mandat tetapi tidak dapat melaksanakan amanah itu dengan sempurna, dengan mengambil kira perasaan mereka mereka yang memberikan mandat itu.

....................
Reply To This Comment ...................
February 13, 2013 at 3:49 PM

@AnonymousTerpulang pada Umno BN nak terima atau tidak hakikat ini - Ramai yang GERAM dengan Najib selama ini seakan 'puas hati' melihat Najib dimalukan.

Tapi itu tidak bermakna undi akan lari ! hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 13, 2013 at 3:59 PM

korang kan ada twitter??fb??napa tak p bagi tau kat dia kan senang abes cerita

....................
Reply To This Comment ...................
February 13, 2013 at 4:03 PM

@AnonymousKitorang lebih suka gossip kat sini jer hahahahaha ...

....................
Reply To This Comment ...................
Antihipokrit
February 13, 2013 at 4:06 PM

Adoii 2x malu najib. yg ni dan bila dia kata r u ready for BN. Apek celaka jawab NOoooooo.. hahaha padan muka kau Najib penjilat cina

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 13, 2013 at 4:34 PM

kesian najib kena jadi badut bibir merah demi undi..maruah presiden Umno sudah jatuh bawah tapak kaki...ahli BN penang patut dipersalahkan memalukan Najib spt itu..kdg2 aku kesian kat Najib..walaupun aku benci sgt dgn UMno..hihihihi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 13, 2013 at 9:49 PM

Walaupun aku penyokong bn..tapi aku tak terasa pun najib dimalukan bgt. Amekaw...sape suruh lembik sgt..nmpk sgt terhegeh2 nak undi cina. Mgkn dia kena tulah umat Melayu Islam negara ini yg tak puas hati dgn pemimpin Islam yg lemah camtu..ingatlah..ramai lagi Melayu Islam negara ini yg patut dia bela dan utamakan..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 16, 2013 at 11:46 AM

psy tu artis antarabangsa yang tengah meletup sekarang ni jadi dia bukan boleh disuruh sesuka hati sahaja..setiap acara yg melibatkanya mesti ada dalam jadual dia..yg salah kat sini pihak penganjur dan pengacara majlis..lagi satu ada berita yg mengatakan wujud ancaman kepada psy.yg penting psy sudi hadir majlis dan memberikan komen yg baik kepada najib dan kerajaan(tweet)

Post a Comment