........... Peeergh ..... Elaun Blogger PR RM3000 seorang ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Peeergh ..... Elaun Blogger PR RM3000 seorang ? ?

Tuesday, February 19, 201310comments

Peeerggghhhhhh ........... RM3000 seorang sebagai upah kepada blogger PR !

Cit ! Apa dia ? Apa dia ? Blogger tak berbayar ? Menulis demi perjuangan ? Blogger Umno semua blogger upahan tapi blogger PR TAK DIBAYAR ?

Gambar saya copy dari blogger Rezqeen -


RM3000 sebulan ? Fuyooooooooh ......... selama ini mereka mendabik dada sebagai pejuang maya tak bertuan, tak berbayar bla bla bla... Bukan sedikit saya dengar cemuhan dari penyokong2 PR yang menuduh penulisan para bloggers pro Umno semua DIBAYAR, tak boleh pakai ! Piiiiiiraaaaaaaah ! 2 x 5 jer !

Kita sama-sama tunggu lagi pendedahan brader kita

PS - Alang2 topik BERBAYAR ni, saya ingin beritahu kepada SESIAPA YANG BERKENAAN bahawa saya TIDAK ADA menerima sebarang bayaran sebagai blogger. Bukan apa... saya hairan sejak akhir2 ini ramai yang bertanya pada saya -

Ko tak join program tu, program ni  bla bla bla .....

Nama ko ada dalam senarai kat WAR ROOM, takkan takde apa-apa kot ?

Disini saya katakan saya TIDAK TAHU MENAHU APA-APA ! Diharap mereka yang terlibat MENJUAL NAMA saya dapat hubungi saya atau saya akan bertindak sewajarnya.  Korang memang SIAL !


Ada yang minta saya check dengan group media Umno Terengganu tapi beberapa orang yang saya call SEMUA berkata mereka tidak tahu apa-apa. Jadi jika benar nama saya ada dalam senarai WAR ROOM apakebendanya tanpa kebenaran, saya harap PADAMKAN !

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
February 19, 2013 at 9:38 AM

hehe.... kesian demo Din...ore lurus selalu menjadi mangsa hahaha... tak pe lah Din..rezeki tu Allah tentu kan bukan nya pada tangan manusia..!!!

hehe tp bnetul juga..kalau nama kita ada dalam list mengapa pula kita sendiri tak tahu?? ni ada benda yg kongkalikong ... selidik Din jangan tak selidik..!!!

....................
Reply To This Comment ...................
February 19, 2013 at 9:42 AM

@Pasar MalamPasar Malam ? Macam pernah dengar la nama ni ....... :)

I'm honoured bro.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 19, 2013 at 11:08 AM

RM3000? Sikitnya. Aku dengan berkali ganda lebih dari itu yang cybertrooper PR dapat. Peruntukan dari Kerjaan Negeri Selangor lagi besar! PAS pun beri banyak, DAP lagilah. PKR lagi hebat!
Yang diatas tu enggage dengan Zuraidah saja! Belum lagi dengan Azmin Ali!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 19, 2013 at 11:59 AM

Din,
Diaorng ni qualify utk Brim ke tak?
Anyway, just keep on going bro. Nawaitu kerja kerna ALLAH.

Zack
Air putih kuantan

....................
Reply To This Comment ...................
February 19, 2013 at 2:09 PM

Nama bloger yg xtahan tuh... Ganas habis...anak sg derhaka,liang lahat...wauuu...
Ala din,klw org nk byr,ambik jela...kreja..tp bl dh kena byr jgn pulak sampai bisu xblh dikritik

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 19, 2013 at 3:37 PM

itu baru elaun je tu...belum masuk upah khas..upah bulanan dsb..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 19, 2013 at 6:27 PM

betul ke tu bro din? tp english dia banyak grammar mistakes..mcm budak2 mahasewel je punya level..keh keh keh

....................
Reply To This Comment ...................
February 19, 2013 at 6:31 PM

@AnonymousHahahahaha .... ada juga yang perasan English dia hancur :))

Saya tolong perhangat je hahahahaha lagipun sesuai untuk mukadimmah cerita SAYA !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 19, 2013 at 10:56 PM

Orang macam Zuraidah ni yang akan dipilih lagi oleh orang melayu Ampang? Ei seram. Saya berdoa agar Allah memberi hidayah kepada pengundi Ampang agar mengundi mereka yang cakap serupa bikin.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 20, 2013 at 7:47 AM

Lebih baik bersendirian sekurang kurangnya kita bebas mengkritik sesiapa yg melakukan onar.
Lantak pi la kalau kena tarik nama dari senarai pun, janji perjuangan diteruskan!!

Post a Comment