........... Mahfuz Hari Ni Senyum Memanjang .... Kenapa ek ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Mahfuz Hari Ni Senyum Memanjang .... Kenapa ek ?

Monday, February 25, 20132comments


Bang, kenapa datuk dari tengahari tadi duk senyuuuuuuuuum jer ? Biasa masam macam cuka. Nak tegur pun takut, tapi hari ni nampak manis pulak muka ia.....
Mana la abang tahu.... tapi, betullah.  Dari masa Datuk baca paper tadi dah ia dah mula senyum ...



cubalah abang tanya ...
Giler kau ! Hari tu abang tanya minta sain anak nak masuk sekolah asrama pun dah kena sergah macam ni ---- WAAAAHHHH ! -

Mujur tak lemah semangat....





Tu, tu ...... duk senyum lagi sorang2 ...... kalau tak hepi sebab berita gembira, mesti Datuk dah gila
Issh kau ni, mulut takde insuran !







Tanya lah bang .... Jadi risau pulak nengok Datuk senyum2 macam tu ...
Gini, jom tengok berita apa dalam paper tu yang buat Datuk senyum je memanjang


Share this article :

+ comments + 2 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 25, 2013 at 6:47 PM

demokrasi bermakna pihak yang mendapat kerusi paling banyak akan jadi pemimpin tertinggi.

ini bermakna pihak mana yang akan memimpin sesebuah pakatan dalam konteks negara demokrasi hanya dapat ditentukan selepas PRU berlangsung.

kalau penama dipilih sebelum PRU berlangsung, persepsinya ialah:

1. tidak ada demokrasi atau

2. pihak yang menamakan calon memiliki bola kristal yang mampu membuat tilikan.

....................
Reply To This Comment ...................
February 25, 2013 at 10:22 PM

hehe...mahpus dh lama mengidam jawatan tu. Kalau tak sebab keputusan SRP yg cukup2 makan, dah lama dia offer nk jadi PM.

Post a Comment