........... Mahfuz Buat Lawak Bodoh ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Mahfuz Buat Lawak Bodoh !

Saturday, February 2, 20134comments


Mahfuz cuba buat lawak bodoh ......  dah ramai blogger yang buat lawak bodoh macam ni, tulis angka rendah padahal ramai... konon pembaca pihak lawan akan sukalah dan klik. Mula2 dulu saya klikla juga tapi sekarang kalau ada sesiapa yang tulis macam tu, setakat baca tajuk jer lah, takder nya nak klik.

Mahfuz yang ketinggalan keretapi nak cuba juga lawak bodoh begitu. Tak ada terkejutnya ....memang dah jangka gambar akan tunjuk ramai. 





TAPI KENAPA 4 JAM SELEPAS ITU MAHFUZ GI TULIS KUTIPAN DERMA CUMA RM13.90 ?

Benda lain boleh gurau tapi bagian RM ni jangan main2 ! Tak kiralah dari parti mana pun.... tapi mungkin orang Pas ni lain sikit. Semua jenis PERCAYA BUTA apa saja yang pemimpin cakap, SEMUAnya betul belaka.

Contoh, bila orang tanya kereta mewah yang tertulis pada geran nama pemimpin sebagai pemilik, cakap jer kawan guna nama sebab nama dia blacklist..... takpun, anak guna nama sebab nak pakai AP, takpun, nenek pakai nama sebab takde bank nak beri loan pada orangtua ..... pendekkata bagilah apasaja alasan pun, orang Pas akan telan bulat2 !

Kalau orang soal, agaknya Mahfuz akan jawab - Aku bergurau jer, adalah 8k.... eh bukan, rasanya 12k....errr...18k kot..errr    entahlah, mungkin 15k.... tapi masa saya tengok tadi dah dekat 13k, jadi mungkin 17k....

Macam itu punya jawab pun orang Pas tidak akan persoalkan ! 

KLiK

Tapi kalau pemimpin Umno yang kena, bersumpah dengan nama Allah pun mereka akan pertikaikan ! Mereka akan kata, kalau tak betul kenapa tak saman ?


Sebab itulah pemimpin PR tidak mahu hantar nama2 bakal calon PRU13 mereka untuk ditapis oleh SPRM ! Pihak SPRM hanya mahu lihat BUKTI bukannya CAKAP-CAKAP KOSONG.

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
February 2, 2013 at 2:42 PM

Kalau orang bodoh yang buat lawak macam ni, lawak macam ni dikatakan lawak cerdik. Aku tak kata Mahfuz bodoh. Pasal tu aku setuju dengan Din bahawa Mahfuz buat lawak bodoh pasal dia cerdik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 2, 2013 at 3:16 PM

RAMAI PAKAI KOPIAH..FOR SURE ORANG2 PAS..
TAPI KAAAAANNNN...MENGAPA BERCAMPUR LELAKI POMPUAN JUGAK..???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 2, 2013 at 5:55 PM

mahfuz nak bgtau yg sambutan ceramah dia di kedah puluhan ribu yg hadir...tu yg buat umno tertekan sgt2...rileks la bro..umno kena sediakan penceramah mcm parti pas kalu nak panggil hadirin..hihihihu...tahniah datuk mahfuz..jasa anda pada aes takkan dilupakan rakyat jelata...teruskan.usaha..anda lebih bijak dr ahmad maslan n rais yatim.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 2, 2013 at 7:57 PM

Seramai mana sekalipun, tak ada apa yang nak dihairankan.... Pendengar yg ramai mcm ni, dan lebih ramai lagi sewaktu TDM jadi PM, pas x menang jugak di Kedah. Sebab yang dtg tu dari seluruh pelusuk kedah, bukan dari pokok sena sahaja. Dgr kata org kg aku kat baling pun dtg dgn berelas buah van.... Jadi apa nak heran.
Dah 55 tahun ceramah dok ramai mcm ni, hanya 2008 baru merasa perintah kedah, itupun sebab undi protes ahli umno, kalau tak..... Tak merasa. Tapi dlm pru 13, saya bagitau awal2...... Toksah dok berangan!!!!

Post a Comment