........... Kenali Orang Pas ( Gambar2 ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kenali Orang Pas ( Gambar2 )

Friday, February 15, 20136comments

Pasti orang bukan Pas menggeleng-geleng kepala melihatkan gambar2 dibawah -










Yang dibawah ni saya tak reti nak komen, dulu pernah siar dah..






Hormat atau puja ...... atau nak belajar cara solat ?

Pasti terlintas perkataan TAKSUB, kan ?

Taksub atau Istiqamah ? Nik Aziz pernah berkata tahun lepas -

“Taksub ni lain, kalau dia taksub apa disuruh dia akan lalukan secara membuta tuli tanpa berfikir panjang, tetapi apa yang saya katakan adalah berdasarkan fakta dan hukum Islam dan ini merupakan istiqamah,”

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
February 15, 2013 at 7:05 AM

ana org pas jugak dulu tp tak sampai gitu le ! takat anak pakai kopiah pasti tu biase le !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 15, 2013 at 8:30 AM

taasub yang keterlaluan..patutlah amat mudah diperbodohkan..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 15, 2013 at 9:12 AM

Din, yang engko masukkan gambar karpal ngan anjing kesayangannya tu. Aku tertanya-tanya apa kaitannya dengan pas. Bole kasi penjelasan tak.

....................
Reply To This Comment ...................
February 15, 2013 at 10:52 AM

Entah la Din.Sy penah ke negara China yg ratusan tahun diperintah oleh Komunis yg secara total menolak sebarang bentuk keagamaan atau pun sebarang penubuhan rumah ibadat pon tak penah smpai solat kt dlm hutan mcm 2.

....................
Reply To This Comment ...................
February 15, 2013 at 1:55 PM

@AnonymousEH, tak perasan pulak .... bila masa gambar Karpal ngan anjingnya enter frame ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
February 16, 2013 at 8:43 AM

Part gambar no1 tu yg xbleh blah... Doa nangis sambil pgg bendera pas??? Wakluu... Nk tunjuk mcm dh menderita dizalimi mcm kat gaza la tuh...
@din: nk share ja asal usul bendera pas. Ayah sy ckp bkn tudung tin biskut,mmandai ja.mcm ni,org pas ni mmg pantang tgk padang hijau.nk buat cramah ja...bl dtg cramah pakai kopiah putih... Haaa,bendera pas tu gambaran di atas penyokong pas la... Putih tu kopiah

Post a Comment