........... Janice Lee Sedekah Limau Dalam Masjid ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Janice Lee Sedekah Limau Dalam Masjid ?

Friday, February 8, 20139comments

Dari Blog CTS

Nak komen apa ya ? Errr..... orang Pas mesti TAKBIIIIRRRRRRR !


2 tahun lepas diorang beri angpau sempena Maulidur Rasul .....



Siapa yang didakwah sekarang ni ? Lepas ni apa pula ? Tarian naga ikut sama berarak Maulidur Rasul ? Atau Hari Korban ....errr.... tak sampai hati nak sebut...

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2013 at 7:09 PM

Makan daging babi boleh menyebabkan seseorang itu bekerja kuat, tapi tidak boleh berfikir. Pemikirannya akan menjadi lemah, kerana perutnya terpaksa bekerja keras untuk memecahkan molekul-molekul kompleks.

Tabiat makan daging babi didapati boleh melemahkan keupayaaan seseorang untuk berfikir, dan juga melemahkan keinginannya untuk mempunyai perasaan bangga dengan dirinya sendiri. Ia menghilangkan semangatnya.

Pengacara: Adakah ini satu fakta?

Jamal Al-Din Ibrahim: Ianya memang benar.

Pengacara: Pemakan babi tidak mempunyai semangat patriotik?

Jamal Al-Din Ibrahim: Ini telah dibuktikan secara saintifik. Ia merendahkan kandungan serotonin dalam badan, yang berfungsi melancarkan aktiviti dan meningkatkan perasaan banggga seseorang, dan mungkin juga menambah keceriaan seseorang. Apabila hormon ini berada dalam badan, seseorang itu akan menjadi ceria, tetapi daging babi pula mengurangkan kandungan serotonin ini. Seorang pemakan babi boleh menggunakan otot-ototnya untuk bekerja, tetapi bukan otaknya.

[...]

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2013 at 8:55 PM

Perggh.,setakat buah limau tu, kita mampu beli la. Tak yah nak tayang tayang yg awak tu mampu ler. Dah la masuk masjid distribute buah limau. Ape org kat sana tu tak de dewan masyarakat ke? Or dewan sekolah ke? Nak masuk masjid jugak? Macam something goes wrong plak.. Mungkin tempat nya tak sesuaiii.. Patut ke kat dlm masjid? Dah takde tempat lain ke? *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
February 8, 2013 at 10:06 PM

beliau tau orang orang Melayu, kalau pasal mentekedaghah memang suka, apa lagi kalau barang free. Nik Aziz pun pasal kek sanggup ke Pulau Pinang, apalah masaalahnya dengan buah limau. mereka sudah masak sangat dengan orang orang Melayu sebab kalau orang Melayu bising, maknanya mulut mrereka kosong. jadi bila disumbatkan tak kira dengan apa ajer, tentu senyap. bila dah senyap apa saja puak puak ni buat semuanya diam dan lihat. hinggakan kalimah Allah pun tak per bagi pada LGE. macamana nak dipertahankan hak keistimewaan orang orang Melayu sebab orang orang Melayu sendiri yang tak mau dipertahankan.

....................
Reply To This Comment ...................
February 8, 2013 at 11:45 PM

@Anonymoussatu pertanyaan yang saya sendiri tertanya2 - dah takder tempat lain ker ?

....................
Reply To This Comment ...................
February 8, 2013 at 11:47 PM

@انتارا_كيتOrang Melayu ni sememangnya punya sikap TERBUKA dan RAMAH dan BERTOLAK ANSUR ..... tapi hanya dengan kaum lain.

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
February 9, 2013 at 12:06 AM

Sekedar bagi buah limau, layak bagi simusyrik utk masuk ke masjid dlm keadaan sedemikian ! Pencemaran dan penghinaan kpd kemuliaan masjid !
'Bertasbih kpd Allah swt di masjid masjid yg telah diperintahkan utk dimuliakan dan disebut NamaNya didlmnya, pd waktu pagi dan petang, laki laki yg tidak dilalaikan oleh perniagaan dan jual beli dari mengingati Allah swt dan mendirikan solat dan menunaikan zakat. Mrk takut kpd suatu hari yg hati dan penglihatan menjadi goncang' Nur 36 & 37
Diorg ni takut ke kpd " hari yg hati dan penglihatan menjadi goncang " ?
Tanya pd diri ada iman ke tak ? Tak tersentuh pun hati mrk bahkan boleh senyum senyum pulak masjid dibuat begitu !

....................
Reply To This Comment ...................
February 9, 2013 at 9:42 AM

Klw krajaan bg yg itu gula2,rasuah politik...rm500,rasuah tp ambil gak. Ayaaaa,ini bg limau mandelinnn talak apa...manyak masam,bkn gula gula. Klw rm500rasuah besar,limau rasuah kecik ja..
Yg penting dua2 sekau,yg satu ambik pastu bising,lg satu ambik pastu puji melambung.
Xsusah ambik ati org melayu rupanya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 9:57 AM

salam,

orang pas boleh dibeli oleh dap dengan 2 biji buah limau. tu yg nak bagi tau kat rakyat. dengan 2 biji limau maka ahli pas akan serahkan apa sahaja demi kepentingan dap, nak agama, dah lama mereka serahkan.

....................
Reply To This Comment ...................
February 11, 2013 at 2:42 AM

BAGI LIMAU PASTU KALAU TERSENTUH TANGAN AHMOI CAMNA...DLM MASJID PLAK TU...

Post a Comment