........... Insiden Memalukan Psy Tak Naik Pentas - Menteri Wanita Bertanggungjawab ? Bonus Video Oppa Penang Style ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Insiden Memalukan Psy Tak Naik Pentas - Menteri Wanita Bertanggungjawab ? Bonus Video Oppa Penang Style !

Thursday, February 14, 20136comments

Malam2 ni kita gossip yang ringan2 jelah. Ada rakan call tadi dan minta saya baca artikel Mkini dan secara tersirat minta saya tuliskan artikel sambungan kepada artikel saya sebelum ini - KLiK. Tak aci ko main tuduh MC amoi tu, bukan salah dia pun. Dia cuma ikut arahan Menteri je. Hah, Menteri ?

Membaca artikel Mkini mengenai penjelasan insiden menggaul yee sang yang memalukan Najib bila Psy tidak naik pentas, Ketua Pemuda Gerakan, Oh Tong Keong menyalahkan seorang 'Menteri' yang mengada-ngada memberitahu MC untuk menjemput Psy sedangkan itu tidak termasuk dalam aturcara majlis.

"Itu adalah satu cadangan 'ad-hoc' yang menyebabkan kita jadi malu. Saya kemudian bertanya pengacara mengapa dia menjemput Psy naik ke pentas, dan dia menjawab dia berbuat demikian atas arahan seorang menteri."

Akhbar China Press hari ini memetik sumber yang mendakwa bahawa  "seorang pegawai kanan wanita" bertanggungjawab terhadap pengumuman tersebut.

Perhatikan semula video insiden berkenaan -



Saya perhati balik video diatas dan saya rasa ada kebenarannya dakwaan ahTong diatas. Hipotesis dibawah saya buat sebagai ANDAIAN saja ... Tak jelas dari gambar siapa wanita VIP bermaju merah dibawah jadi saya ANDAIkan saja dia Menteri/Pegawai Kanan Wanita yang dimaksudkan paper cina diatas.

Kita boleh lihat MC amoi tu memberitahu acara Yee Sang akan dimulakan dan pada minit 1:26 -

Dipersilakan acara tongsan... hehehe betul ke saya tulis, dah dia sebut begitu - tongsan ? Kemudian amoi bergerak kearah Menteri/Pegawai Kanan Wanita berkenaan dan kelihatan 'Menteri/Pegawai Kanan Wanita' itu memberitahu sesuatu kepada amoi itu.



Kemudian ketika VIP sedang melambung2 tongsan, tiba2 MC amoi tadi mempersilakan tetamu misteri - Psy, untuk ikut sama melambung.


Kita dapat lihat dengan jelas pengumuman itu mengejutkan mereka yang sedang happy melambung tongsan / yeesang  .... takkan ajak VIP lain ketika acara sudah pun berlangsung ... kan ?

And the rest is HISTORY ...... 

Mungkinkah 'Menteri/Pegawai Kanan Wanita' itu memandai-mandai mengarahkan MC amoi itu supaya membuat kejutan dengan menjemput Psy untuk ikut sama acara Yeesang ?

I don't know lah ..... 

Adakah penting untuk kita tahu kejadian sebenar ?

I don't know lah .....

Jika benar dakwaan ahTong, patutkah Menteri/Pegawai Kanan Wanita itu meminta maaf ? 

I don't know lah .......

Saya cuma menyebarkan gossip jer hehehehe .... 

PS - Sebagai tambahnilai mereka yang klik lah juga nak baca gossip ni, saya letakkan video persembahan Psy Penang Style yang saya cilok dari rakan blogger MatKilauPenang dibawah -

 

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 14, 2013 at 6:36 AM

Najib faham ker bahasa yang digunakan pengacara tuh? jadik taklah terasa MALU kerana sememangnya dia tak faham. kalau pengacara tuh berbahasa Inggeris atau Cina saya kira Najib dah tutup muka kot pasal malu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 14, 2013 at 7:24 AM

najib rosmah mmg suwey..apa2 yg tersentuh dgn najib pasti jadi taik...sedih aku dgn nasib pm kita ni..kesabarannya sungguh tinggi...dihina mcm tu sekali pun boleh tersenyum lagi..

....................
Reply To This Comment ...................
February 14, 2013 at 10:15 AM

Semua pon dh jd point politik skrg...xpala,bn gak yg bg bola tanggung,rskan la smash kat muka.
Isu yess to psy,no to bn. Ada yg jwb, segelintir yg hadir yg mjerit no to bn.suara kwn2 org pegang kamera ja yg jerit noo. Klw betul alasan tu,xdak kamera lain ka yg rakam jerit yess kuat gila sampai bgoyang pentas ms tu?hairan gak tuh...
Jgn2,penang dh jd mcm kelantan. Apa yg krajaan bn buat diorg kaut,ambik,tp bl undi tetap undi pr. Sblm ni umno dh kena byk kali kat klantan,bg dana mcm2,bantuan beras la,pakat dtg ramai2,ckp nk undi umno..last2,pas yg xbg apa,berceramah ja yg menang.
Malu eh,klw majlis bn kena mcm ni...

....................
Reply To This Comment ...................
February 14, 2013 at 11:10 AM

@terjuntirukkalau dah tahu masuk lubuk musuh, yang gatal pi tanya orangramai pendapat mereka apakehal ? Memanglah akan ada yang yes dan no. sendiri cari pasal.

lagi satu, cara Najib berucap dah boleh baca ! Senang orang nak pekena

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 14, 2013 at 11:29 AM

Itu la.berbudi pd yg sudi.klu org x suka biar je.kami ni masih ramai lg yg sudi dan suka pd PM dan BN.

I love PM.

....................
Reply To This Comment ...................
February 14, 2013 at 12:32 PM

Anwar dan Najib sama je dari segi terdesak untuk meraih perhatian, sama sama gila glamour, bagi aku Najib adalah PM yang paling memalukan setakat ni.

Post a Comment