........... Hadi Tolong Bomba Padam Kebakaran Asrama | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hadi Tolong Bomba Padam Kebakaran Asrama

Wednesday, February 6, 201313comments


Dari FB Haji Hadi - (Admin) : Berkesempatan bersama sama memadam api yang sedang marak di Blok Asrama Putera MDQ Rusila, sementara menunggu ketibaan Pasukan Bomba dan Penyelamat.

Errr ... kat belakang tu anggota bomba kan yang pakai baju oren/merah ? errr... no more komen ! 

                        ***********************

Dari Sinar


MARANG - Sebuah bangunan asrama pelajar Maahad Darul Quran dekat Masjid Rusila di sini, terbakar menyebabkan pelbagai kelengkapan termasuk buku serta barang-barang peribadi milik pelajar pusat pengajian itu hangus terbakar sama sekali.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.30 pagi semalam, seramai 90 pelajar berusia 13 dan 14 tahun yang ditempatkan di asrama berkenaan terselamat berikutan ketika kejadian, pelajar terbabit sedang mengikuti kelas mereka di bangunan berdekatan.


Mujur tidak ada sebarang kejadian menimpa murid2.......

Share this article :

+ comments + 13 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2013 at 4:23 PM

air pasang pagi, siram pokok bunga ......

hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
February 6, 2013 at 4:29 PM

@Anonymoushiiish, kena cili mulut tu karang !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2013 at 4:37 PM

apa la ko ni Din...yang baju oren tu Batman ler...bukan fireman mau pun FISHERMAN...becos these two men are all my pren..kata Mat Sentul...hehehe... dan yang siram air tu adalah gardenman atau klentongman... sebab siang2 buta dok klentong orang...
buat fitnah kt pasukan bomba...patut ler ko tk nak ulas panjang...bangang punya hardy...

anti PAScib*i

....................
Reply To This Comment ...................
February 6, 2013 at 5:00 PM

Tajam sungguh pandangan en. Din. Kawe pun tak perasan bila tengok gambar ni tadi... hehehe.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2013 at 5:07 PM

from fisherman to fireman..
-aldan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2013 at 5:29 PM

terer juga mamat pakai kopiah simbah air . ingat terer mancing dengan menembak jer..tu la selalu sangat bunuh dan menembak binatang. kan dah kena bala..hahahahah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2013 at 5:43 PM

ish salah la..

air pasang pagi surut pukul empat,
hadi padam api pakai kain plekat..
haha..
aldan@jangan lupa lirik. :p

....................
Reply To This Comment ...................
February 6, 2013 at 6:09 PM

Apalah korang ni ..... buat lawak pulak ke Hadi. Dia dah la kena bala tuh. Apalah salahnya mengambil apasaja yang positif dari sesuatu keadaan :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2013 at 8:04 PM

positif hotak hang Din...hardy tu ngutuk bomba so elok jer kutuk dia balik...padan muko dio....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2013 at 8:14 AM

Mmg resmi tok tok garu PAS sentiasa enter frame dan politikkan setiap situasi ke?
Ngalahkan artis perangai mereka berdua yer..

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2013 at 9:52 AM

Kwn2,jgn gelak ms org kena musibah... Saya percaya,yg tulis hadi padam api tu bkn hadi sniri,tp pembodek tahap superb pas. Moga dgn apa yg tjadi,pakat2 kita bmuhasabah.
Din,klw lalu rusila jgn lupa pesan kat hadi,jgn padam api guna paip getah tekan muncung ja,nnt mabok asap. Bkn basuh kreta.
Buat kaki bodek pas,klw nk tnjk hadi hero,tangkap la gambar yg ada api besar dpn hadi. Ni nmpk arang dgn asap ja,xgempak la.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2013 at 11:59 AM

Semoga Allah beri peringatan kpd hadi, pandang guru rendah dgn mata hati. Anak2 dia pon pd satu masa belajar d sek rendah. May it b religious school they r still teachers. Masih ada ruang utk brtaubat slagi nyawa tdk sampai d kerongkong. Allah Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang. Name pon hadi maknanya petunjok.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2013 at 12:12 PM

Buat malu kat bdk tadika je en hardy oiiiii

Post a Comment