........... Dinturtle Minta Maaf Pada Pas Perak Sebab Terlebih Puji | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Dinturtle Minta Maaf Pada Pas Perak Sebab Terlebih Puji

Saturday, February 9, 201321comments

Saya nak minta maaf kepada para pembaca semua, saya mengaku telah tersilap fakta semasa menulis artikel sebelum ini berkaitan Pas Perak yang beraya serta beri limau kepada pengamal media cina. Saya tak ada masalah nak minta maaf kalau saya ada buat silap, bukan macam sesetengah orang tu pantang nak minta maaf atau tarik balik sekiranya ada melakukan kesilapan. Sehabis spin akan dibuat, mohon maaf pantang sekali.


Kesilapan saya sebab saya TERLUPA..... saya tulis seolah tindakan Pas Perak itu sesuatu yang diluar kotak. Kat situ saya SILAP ! Saya baru teringat peristiwa dibawah ini yang berlaku tahun lepas ... bukan setakat diluar kotak lagi dah, tapi diLUAR TAHAP PEMIKIRAN WARAS SEORANG ISLAM -


Siapa yang boleh UP lagi tindakan YDP Pas Mersing Rosalan Mamat diatas ? 

Rosalan, 51,  yang juga seorang ahli perniagaan berkata gambar itu dirakamkan dua hari sebelum Tahun Baru Cina ketika beliau dan beberpa pemimpin PAS tempatan mengedarkan angpau, limau dan kad tahun baru di sebuah pasar di Mersing. Mkini 1 Feb 2012

Memang TERBAAAIIKKKK dari Pas ...... TAKBIIIIRRRRRRR ! !!  Nik Aziz ngan Haji Hadi bila pulak nak beramah mesra dengan penjual babi dipasar babi sambil beri angpau dan limau ? Persatuan penjual babi pun tak sabar nak hadiahkan KEK !

Ini contoh jer .... hijau lagi ...



Jadi sekali lagi saya minta maaf ya sebab terOVER puji Pas Perak .... tindakan mereka tak lah seberapa sangat sebenarnya ! Juga maaf kepada Rosalan, saya tidak sengaja, terlupa nak beri pengiktirafan kepada tuan. Jangan kecil hati ya ...

Share this article :

+ comments + 21 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 6:59 PM

hahaha sapa boleh lupa YB PAS pi bagi angpau ngan limau kat pasar jual babi. "Hebat" ! Nak tanya sikit, si bangang ni jugak ke yg jadi pallbearer angkat keranda masa kematian sorang cina kat kwsn dia? Pancing jgn tak pancing YB.....Penyokong PAS pun boleh la ikut kalau hangpa pun bangang mcm dia jugak. haktuih!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 7:08 PM

Najib bg peruntukan berjuta2 pd puak2 cina..tetapi jgn harap nak undi BN..PAs ternyata lebih bijak dgn hanya bagi limau n masuk pasar babi membolehkan hampir 90% cina sokong pr...ternyata teknik Pas lagi hebat dt umno dlm berjumpa rakyat jelata..tahniah Pas..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 7:53 PM

DT - antara blogger paling kreatif dalam bab menyindir ! tajam menusuk kalbu, tak terjawap cai Pas hahahahaha

ingatkan betullah bro nak tarik balik dan minta maaf, rupanya tambah lagi 10 kali ganda ! Terbaeeeek !

....................
Reply To This Comment ...................
February 9, 2013 at 7:56 PM

@Anonymouslaaa.... ikhlas ni !

....................
Reply To This Comment ...................
February 9, 2013 at 8:01 PM

heh terbaik punye reverse psychology.

Harap harap Rosalan tu terperasan yang seluar dia tu terkena daging babi. Tenguk kat gambar dia tu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 8:07 PM

@Anonymous

Lu ada mutut la Tuan Anon 7.08pm... itu PAS lg celidik dali UMNO pasat bg itu angpow sama itu limau...UMNO punya plesiden manyak mangang pasat bagi juta-juta linggit sama wa punya olang... tp yg mutut nya adala asal calun mata sepet macam wa dan lawan nya bukan mata sepet mesti olang wa undi mata punya maaa...lu jangan ciakap olang wa lasist taw...itu sulah jadi teladisi olang macam wa...kita lebih pelcaya sama kita punya olang dali lain-lain bangsa...jangan malah haaa....


Tokong Lim
(Anti Lasist)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 8:30 PM

Agak2 n ajis tergamak ke nak makan kek macam dlm gambar tuh...hu hu hu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 8:39 PM

habis tuh ucapan tahniah tuh tak jadi ler? agak agaknya dah bersiap sedia dah mereka nak buat kenduri kesyukuran, tahniah dah ditarik balik. memang patut pun yang kat pasar babi tuh yang menerima tahniah DT sebab lebih menonjol dengan suasana sekelinling.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 8:42 PM

hoi! apa kurangnya dengan Menteri Rais yang doakan orang tionghua sempena rahun baru cina? jangan jadi dalajal. bila pandang gunakan dua dua belah mata kalau pakai dacing, pastikan dacing sudah di kalibret.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 8:44 PM

kalau tak dapat undi pun tak apalah asalkan bila Najib datang, ramai ramai Cina datang tunjukkan sokongan.

....................
Reply To This Comment ...................
February 9, 2013 at 8:56 PM

@Anonymouslaaa.. tang mana tulisan saya yang buat saudara marah ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2013 at 10:00 PM

aku terkial kial nak gunakan "reply" boleh sapa sapa tolong? aku nak reply pada

Anonymous February 9, 2013 at 8:42 PM

harap masuk bhg reply.

ada jugak pencacai Pakatan yang tak bersetuju dengan admin rupa rupanya. kesian tak dapat limau agaknya tu.

....................
Reply To This Comment ...................
February 9, 2013 at 11:50 PM

Amboi anon,sakit bontot mcm mn la sampai masuk rumah org hoi2 ni... Nk limau?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 10, 2013 at 12:14 AM

SdR Ding, ambe ucap kan tahniah , Hebat .
Dalam gambar, sdre kite punya seluar gesel ngan daging babi.
Ade hikmat .EEEklas. betul.
arjuna waspada
changkat lobak

....................
Reply To This Comment ...................
February 10, 2013 at 12:43 AM

Assalamualaikum tuan. saya telah pun pautkan blog tuan ke blog saya. Mohon linkkan blog saya (eddyjugaks.blogspot.com - Gossip Rakyat) di blog tuan. Terima kasih ;)

....................
Reply To This Comment ...................
February 10, 2013 at 2:05 AM

@Gossip Rakyatsudah saya masukkan dalam Lis Aktif, TerimaKasih :)

....................
Reply To This Comment ...................
February 10, 2013 at 8:06 AM

@AnonymousOrang puji pun salah.... Apa raa mangkok hayon punya pencacai.

....................
Reply To This Comment ...................
February 10, 2013 at 8:13 AM

Asal barang jadi duit.... Apa saja saya jual..... Kalimah? Air muka? dr Hassan? ust Nasha? Maruah? Bangsa? Agama?....... Sebutkan apa saja.... Janji undi pas he he he!!!. Sembahan terkini pas....... Undi! Undi!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 10, 2013 at 1:28 PM

seluar kena daging babi tu.....kena samak

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 10, 2013 at 3:18 PM

pergh..daging babi tu kena kat seluar dia beb..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 10, 2013 at 3:22 PM

oit uncle din... tu pic superimposlah

kakakaka

itulah ayat spin pemimpin penyokong pas..
lagipun xperasan xpe, xsengaja

kakakaka

busuk2 umno pun xdelah sampai kepasar sanggup lalu diloroang jual babi...

patutnya pas, tunjukkan ketegasan bahawa babi tu haram dimakan, barulah dakwah... tp pas ni bahlol kata sebaliknya, ala itu hak dia orang nak makan babi...

puiiii pas bahlol

Post a Comment