........... Dengan Manifesto PR Seperti Ini, Dinturtle Masuk PAS ! Takbiiirrrrr ! ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Dengan Manifesto PR Seperti Ini, Dinturtle Masuk PAS ! Takbiiirrrrr ! !

Tuesday, February 26, 201321comments

Nak kata apa lagi ? Akhirnya Pas berjaya mentarbiahkan Dap dan Pkr dan berjaya membuktikan kejayaan Tahaluf Siyasi PR yang selama ini mereka laung2kan. 

Siapa sangka PR akan berani menyahut cabaran Umno dan umat Islam untuk benar2 mempersembahkan Manifesto PRU13 seperti ini..... 


OK, saya mengaku silap dan saya memohon maaf kepada orang Pas terutamanya pemimpin2 mereka kerana selama ini meragui akan keikhlasan mereka memperjuangkan Islam.

Maafkan saya.....

Dengan Manifesto Memperjuangkan Negara Islam dan Melaksanakan Hukum Hudud seperti ini, saya dengan ini berikrar akan menyokong parti Pas dan memastikan kejayaan PR dalam PRU13 !

TAKBIIIIRRRR ! !

BERSAMBUNG - KLiK

Share this article :

+ comments + 21 comments

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 2:18 AM

Lain macam je ko punya takbiiirrr tu Din..

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 2:26 AM

@SudirSaya dah insaf ..... ternyata Pas tidak cakap kosong.

Apakah kita masih mahu meragui keikhlasan pemimpin2 Pas kalau PR sendiri berani menjanjikan Manifesto seperti diatas ?

Bulan mengambang penuh didada Karpal ..... TAKBIIRRRR !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 26, 2013 at 2:29 AM

Artikel ini memenangi Hadiah Menganjing TERBAIK 2013 !

Hahahaha .... aku pun nak ikut bro DT join Pas - TAKBIIIRRRRRR !!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
February 26, 2013 at 3:27 AM

Once upon a time in M'sia, thats what I thought PAS struggling for, thats why I join PAS. But,..................... too long story ! Make it short, stay away from PAS, save your aqidah !

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 3:35 AM

HAHAHA ... NGKO JAHAT DIN, MARAH PORK NICK & PAShit TENGOK MANIFESTO NI

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 3:57 AM

hahahahhahah aduaiiiiiii......takbirrrrrr

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 5:47 AM

Tadbir...

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 7:21 AM

@XpasPatutlah saudara xPAS, sebab saudara speak omputeh very the good ! :)

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 7:24 AM

Laaa.... kenapa semua orang ketawa nih ? Apa yang tak kenanya dengan Manifesto PR tu ?

I don't understang la ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 26, 2013 at 7:54 AM

Abg Din Kena tambah... "Sebelum Ayam berkokok subuh esok"

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 8:00 AM

Tak dengar pun berita kematian Karpal.

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 8:11 AM

aduhhhh nak tahu tak pok chik dinPenyu....saya share gambar dan penulisan ini kat group pro PAS.....ada jua yg g share dgn penuh kondifen....siap tulis lagi...."tengok Manifesto PR kecut lah pulak puak2 UMNO BEND".......adesssssss

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 26, 2013 at 8:13 AM

@dinturtle

smbo pung stuju, ore speaking berabuk lagu tu mesti dop pas

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 8:13 AM

@koloGnyerKasi share Part 2 - Tipah Tertipu Bang .... :))

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 10:21 AM

TAKE BEER..........BIAR BETUL NIE HUAAAAA PUIIIII

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 11:38 AM

Ko masuk PAS. ko tak tau betapa penipunya PAS tue woi... aku menyampah2 dgn UMNO pon aku tak kan sekali-kali nak masuk PR tue...

http://darah-satria.blogspot.com/2012/11/bukti-pas-menipu-apa-sudah-jadi-dengan.html

....................
Reply To This Comment ...................
February 26, 2013 at 11:43 AM

@Matkilau penangeleh, ko ludah keluar sisa nasi kandaq melekat kat gigi tadi je :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 26, 2013 at 1:06 PM

Bila bulan di pagari bintang tiga...soisalis + teokratis...lahirlah manifesto: sedang-sedang aje, minus hudud, plus 'allah'.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 28, 2013 at 8:31 PM

siapa bakar bandera BN UMNO?Mudah-mudahan ketulahan orang yg buat kacau tu.Individu ni tak serik-serik buat jahat.Tapi biarlah ada tuhan tengok dan dapat balasan diakhirat yang tiada penghujung kesangsaraannya.Di dunia kau boleh buat sesuka hati,tapi diakhirat kau kena ikut arahan...ha.!!,buatlah,kalau tak ke neraka kau pigi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 30, 2013 at 11:14 PM

Wahai orang-orang SABAH yang telah menganut Calon PKR terutamanya KADAZAN DUSUN MELAYU CINA,dimanakah pusat intergriti dan pemikiran kamu selama ini?Kamu tau kah yang kamu masuk calon parti yang bersimpang siur ni boleh kita orang bingung tau,apa tidaknya,ada calon UPKO yang belum dibubar terus melompat dan terus menjadi calon PKR.Dan ada pekerja kempennya mengatakan dia lah yang telah mengeluarkan geran tanah dan ada lagi pihak lain mengatakan bahawa dia lah yang memberikan MPOB kepada orang-orang kampung.Setahu saya calon pembangkang PKR di SABAH tak pernah pun membagi autonomi seumpama ini di SABAH khasnya selain dari kerajaan BARISAN NASIONAL.Oleh itu perlu di ingat kan kepada orang-orang kampung yang tak erti politik jangan percaya pada perkara ini,kita telah dijadikan sandaran untuk mempercayai karut mengarut ini.Ini namanya lempar batu sembunyikan tangan.kesian yang seorang ni,dia yang berusaha lain yang dapat nama.BERBALOIKAH..Fikir-fikirlah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2013 at 12:22 PM

Manifesto PKR memang berbaloi dan baik,salah satunya ialah mengurangkan kadar kes jenayah,antaranya menggembarkan bahawa malaysia terancam oleh berbagai-bagai kes jenayah.Kalau inilah yg diinginkan oleh Anwar Ibrahim betapa baik dan seluruh rakyat malaysia amat mengaguminya.Tetapi,perlu kita ingat bahawa sebelum pilihanraya PRU13 berlangsung dan ditahun-tahun yang sudah,banyak provokasi,propaganda,kekecauan,perhimpunan haram serta penganut vandalisme berlaku.Ini perbuatan khianat siapa?siapa pengkhianat semananjung dan sabah?Ini harus diingat oleh mana-mana parti politik yg terlibat merosakkan keamanan seluruh rakyat malaysia.Dalam hal ini,banyak yang kena tangkap sebab dijadikan keldai dan kerbau propaganda dari pihak tak bertanggungjawab mengenakan rakyat sebagai memenuhi hasrat untuk kepuasan yang tak bermoral.Kalau ini tidak terbendung maka kami seluruh kawasan PR[pakatan rakyat]seluruh negara akan keluar dari PR dimasa akan datang...tengoklah nanti...!Kami da jara sebab selalu kena tangkap dan tiada kesudahannya,ini kah yang dikatakan mengurangkan kes kadar jenayah?...inikah manifesto PKR?Cuba ingat kalaulah PKR yg memerintah dan ada pihak lain cuba menghuru-harakan keadaan,korang mahukah?tentu tidak kan...?Macam-macam lagi perkara timbul setelah pilihanraya berlalu,semua rakyat pilih BN UMNO,tapi yang peliknya ada yang tidak puas hati mengenai undi.Ada yg mengatakan peti undi tercicir lah,ada pengundi hantulah dan bermacam-macam lagi.Ini pembangkang punya kes mengatakan demikian.Oleh itu hentikanlah semua propaganda buruk ini.Kalau mahukan PKR dalam mengekalkan semua kawasan partinya baik dan berdisiplin,hentikan lah sistem tak baik ini.Kami rakyat malaysia dari parti PKR amat mengalu-alukan keamanan dari Anwar Ibrahim itu pun jika ada balas kasihan dari Anuar.

Post a Comment