........... Blogger Umno Menggelupur Bagai Cacing Kepanasan ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Blogger Umno Menggelupur Bagai Cacing Kepanasan ?

Monday, February 11, 20139comments


Gambar diatas adalah rupa bagaimana blogger-blogger UMNO mengelupur bagai cacing kepanasan seperti yang dilapurkan oleh Harakah dibawah.


Kemudian disertakan BUKTI bergambar yang menunjukkan beberapa orang cina pakai baju kuning ..... saya copy dibawah -

 
Cuba perhatikan betul2 gambar2 diatas ... mamat kepala botak tengah dengan mamat spek hitam seluar jeans  - bukan ke diorang jer dalam ketiga2 gambar itu ?

Patutlah pun blogger Umno kat atas tu menggelupur !

Jom kita sama2 cari mamat botak tengah dengan mamat spek hitam kat bawah... jumpa tak ? Blogger Pas yang duk promote dua orang tu jer ..... ada apa2 ker ? hehehehe .....


Gambar copy dari MIK


Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 11, 2013 at 9:16 PM

KAH KAH KAH..

apek tu yang blogger tu promote smp mcm tu sekali? confirm blogger tu bodoh! kah kah kah

....................
Reply To This Comment ...................
February 11, 2013 at 9:22 PM

@AnonymousTak baik panggil blogger sebagai bodoh... dia kekurangan maklumat jer, yang penting dia ada usaha. Yang bodoh Harakah hehehehe..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 11, 2013 at 10:18 PM

Video dari pro PR yang bertajuk say yes to psy, say no to bn, nampak seolah-olah video tersebut dimanipulasi seolah2 seluruh rakyat penang menolak bn. Sedangkan jelas kedengaran yang cakap 'no' kepada nakib adalah kelompok yang paling hampir dengan kamera. Oleh itu, yang jawab yes telah ditenggelamkan dengan kebingitan suara mereka. Nampaknya sekali lagi mereka gagal.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 11, 2013 at 11:00 PM

bro din, masa kua harakah td, sy ingat awk xnak komen, rupenya ade juga...

bagus bagus, din tau x, ade kwn pas totok bangga dgn 3eko baju kuning ni..

harakah paper pencacai fitnah, elok sikit metrosex

....................
Reply To This Comment ...................
February 11, 2013 at 11:01 PM

Klw pakai baju pemuda umno di perhimpunan 112 dl, mst ckp pemuda umno dh insaf masuk pas.bagai ular salin kulit kata mahfuz...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 11, 2013 at 11:11 PM

Aku suka & setuju sangat bila MCA bawa mamat psy nih.. At least boleh pulang balik parody demi parody DAP yg memgutuk mengeji BN terutama MCA!! Kui kui..
Haa.. Amik ko!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 12, 2013 at 12:46 AM

Dengar khabarnya ketiga-tiga apek DAP tu dah meninggal dunia kerana terhidu radioaktif dari kilang Lynas di Gebeng yg ditiup angin ke Pulau Pinang.

Org ramai cuna nak 'bersih'kan apek2 ni dari kesan radioaktif tu tapi tak berkesan. Dah mampos dah ketiga-tiganya.

....................
Reply To This Comment ...................
February 12, 2013 at 3:07 AM

@Anonymoussibuk sikit... masa nulis artikel ni pun, saya belum baca liputan konsert Psy !

....................
Reply To This Comment ...................
February 12, 2013 at 3:08 AM

@AnonymousTu yang botak tuh sebab kesan bahan radioaktif Lynas la tuh !

Post a Comment