........... Ayam ? Lembu ? TIDAAAKKK ! Aku Masih HERO ! Takbiirrrr ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Ayam ? Lembu ? TIDAAAKKK ! Aku Masih HERO ! Takbiirrrr !

Saturday, February 23, 20133comments

Satu ketika tidak berapa lama dahulu ...errr.... tepat sebulan yang lalu -

Aku di PUJA .......  nama aku diSEBUT2, aku diJULANG, KEBERANIAN aku menjadi sebutan ... semuanya kerana masuk dewan dan terima pemberian dana sekolah dengan memakai baju ini ! AKULAH HERO !





TAPI itu kisah silam aku ..... Kini aku  ...ntahlah, AKU MALU ! AKU DI HINA ! AKU DI EJEK ! AKU ...  SEDIIIIIIHHH ...


SEMUANYA KERANA -


MU ........                                                        Ayam + Lembu + Kerbau !



TERBARU -

MU  BODOH  !

KLiK

Hang ANAK AYAM !



LEPAS ni siapa lagi ? 

MUNGKIN KAH ......                                  BUAYA ?

                                                                                                                    
ATAU                                                                                                                  ITIK ?


ATAU MUNGKIN SAJA                                                             UNTA ?



TIIIIIDAAAAAAAAKkkkkkkkk...... ! ! Aku tak sanggup terima semua penghinaan ini ! 

Errr... Pakcik, diorang semua sebut mereka yang terima BR1M jer, yang terima Dana Sekolah tak terlibat .



Ya ke ? Betul ni ?

YES !  YES  !  !    AKU MASIH HERO !





Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 23, 2013 at 6:30 PM

Hahaha, very funny. Suka tengok anak ayam . Sooo cute. *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 23, 2013 at 6:40 PM

Teruk muka kau din. Sangat teruk!!!!.
Muka kasihan habis. Nanti aku akan cadangkan pada Lim Guan Eng. Tentu dia suka muka kau diletakkan bersama dia dalam billboard seluruh penang. Famous kau din..
akulamat

....................
Reply To This Comment ...................
February 23, 2013 at 6:44 PM

@AnonymousHahahahahaha....

Post a Comment