........... Tasik Yang Menjanjikan Ketenangan .... Tapi Bukan Kepada Orang PR ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tasik Yang Menjanjikan Ketenangan .... Tapi Bukan Kepada Orang PR !

Thursday, January 10, 20132comments

Sekumpulan Air biasanya dikaitkan dengan Ketenangan,seperti air sungai ..... air laut .... atau air tasik. Biasalah kita tonton filem atau drama, asal tension jer mesti lepak tepi air. Sejuk mata dan tenang fikiran .... 

Kebetulan tadi balik dari Kolumpo, saya lalu ikut jalan Jabor-Bukit Besi. Selepas saja Stesen JPJ Bukit Besi saya terpandang satu tasik kecil yang agak menarik ....


Hmmm ...... agak2 lah, kalau orang Pas yang lepak kat tasik ni, tenang tak hati mereka ?

Rajinnya lah orang Umno pergi pacak bendera2 tu ... siap ditukar yang baru lagi !  Sebab saya ketemu segumpal bendera Umno yang dah lusuh ditepi tasik. 

PS - Hati2 kalau guna Jalan Jabor-Bukit Besi pada waktu malam sebab JALAN ROSAK DAN BERLUBANG2 dek penangan hujan/banjir. 

Share this article :

+ comments + 2 comments

....................
Reply To This Comment ...................
January 11, 2013 at 4:03 PM

Balik dari Terengganu ke KL bulan 6 tahun lepas dah ternampak jugak pemandangan ni. kagum jugak pada sesapa yang pacakkan bendera2 ni hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 11, 2013 at 11:36 PM

Ambe leni klau balik temerloh suke lalu jalang nie banding jalang kechau - kuala lipis. Jak ader highway sere lege jer bawok kete. Jauh sket xder bender asal kang selesa. Dok tggu highway bukok sapa ke kuantang. Koho lege la ambe.hehehe

Post a Comment