........... TAHNIAH Harakah Kerana Berani Mempromosikan Kerajaan Umno BN ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

TAHNIAH Harakah Kerana Berani Mempromosikan Kerajaan Umno BN !

Wednesday, January 23, 20139comments

Sekeping gambar bukan saja bernilai seribu perkataan tapi ia juga mampu diberi pelbagai tafsiran. Gambar yang sama contohnya dibawah, pihak Pas jadikan sebagai bukti keberanian sipakcik itu kerana memakai baju anti Umno semasa menerima dana bantuan sekolah ... hehehehe benda macam itu pun nak dipuji dan disiarkan oleh harakah. Bezanya lah tahap 'keberanian' orang zaman sekarang dengan zaman dulu pada pandangan Pas.  

Tapi Harakah sedar atau tidak yang mereka telah berjaya membuktikan bahawa kerajaan Umno BN TIDAK PILIH KASIH dalam memberi bantuan kepada rakyat !

Kalau Utusan atau TV3 yang siarkan mungkin orang Pas akan tuduh sebagai satu lakonan tapi gambar dibawah adalah bersumberkan orang Pas dan Harakah sendiri - mustahil satu lakonan !

YA TAHNIAH  kepada Pakcik dibawah sebagai rakyat yang menerima bantuan dan TAHNIAH juga kepada kerajaan yang tidak mempolitikkan pemberian bantuan sekolah dan tidak ketinggalan TAHNIAH kepada Harakah kerana BERANI dalam menyebarkan keikhlasan niat kerajaan !


 Nah saya copy sepenuhnya artikel dari Harakah -

Foto terbaik di majlis bantuan dana persekolahan



Tahniah!! aku betul kagum kat pakcik ni. Tanpa segan silu hadir menerima dana bantuan persekolahan di Sekolah Kg Nyor Paka Terengganu yang disampaikan oleh Adun Paka dengan memakai baju PGU, yess !! PAS Ganti Umno ~

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 23, 2013 at 12:43 AM

Bro DT...mmg si tua tu muka pung muka jebon..mana ada reti malu ker hapa ker...ni semo jenis pelesit bedal saja apa yg terlintas...haram ker halal tk kira janji bedal...tu nasib yang kerajaan BN yg bagi...lau kat tempat no. ekor ker TOTO ker yang pakai muka, pakai kopiah dan baju ijau cam ni la yang dok bersidai kat kaunter tu...tk cayer gi la cek tengok...ni la pejuang pasti isle...haramjadah nyer orang...

anti PAScib*i

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 23, 2013 at 12:48 AM

Secara directnya membuktikan kerajaan mmg tidak pilih bulu...bodohnya harakah...

....................
Reply To This Comment ...................
Tukang Karut
January 23, 2013 at 1:24 AM

Sikit masa lagi habislah duit tu masuk kantong PRU PAS. Jihad 'hujan naik kelangit' kata Ustaz Saidin.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 23, 2013 at 8:20 AM

Mari kita biarkan kerajaan lemah...bila kerajaan lemah..rakyat dpt mcm2..BR1M, bantuan persekolahan..dll.mari kita teruskan buat kerajaan tertekan next pru...mari kita buat smpai dpt BR1m n bantuan persekolah dpt tiap2 bulan2..

....................
Reply To This Comment ...................
January 23, 2013 at 8:32 AM

Tukang Karut - Mungkin ramai yang tak faham maksud Jihad hujan naik kelangit.

kalau tak silap, ia merujuk kepada keadaan SUMBANGAN yang berlawanan antara pemimpin Umno-rakyat dengan pemimpin Pas-rakyat.

Bila pemimpin Umno jumpa rakyat, sumbangan diberikan kepada rakyat TAPI

Bila pemimpin Pas jumpa rakyat, sumbangan diberikan daripada rakyat kepada Pemimpin

anon 8:20am - saya setengah setuju :) saudara mahukan kita kekalkan status quo, maknanya kalahkan PR kan ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 23, 2013 at 10:07 AM

Bezanya umno dgn pas ialah,klw umno bg ceramah kat kg,bw bantuan,bg dana,bg projek. Pas bw kantong kosong yg perlu diisi. Mari menderma.... Klw umno,diorg ckp bg gula2,rahsuah,diorg pulak dtg lapar gula2 dr rakyat,nk rasuah. Mmg maju la malaysia klw pas ganti umno,rakyat byr cukai zakat dan derma.wakil rakyat bedal gaji,elaun dan trima derma....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 23, 2013 at 10:32 AM

ye bro..sejak merdeka baru skng rakyat merasa brim n bantuan persekolahan.itupun selepas bn kalah teruk.apa salahnya kita kekalkan mcm ni.janji rakyat dpt faedah...yg penting kita rakyat yg untung..

....................
Reply To This Comment ...................
January 23, 2013 at 11:51 AM

anon 10:32 - Betul tu.

Disebalik segala cakap2 tentang betapa pentingnya 2/3 bg sesebuah kerajaan, apa yang seorang rkyat biasa dapat RASA adalah LEBIH BAIK kerajaan menang majoriti kecil seperti sekarang !

Banyak lagi huruf boleh diletak depan ??1M tu
Muahahahahahaha .......

....................
Reply To This Comment ...................
January 24, 2013 at 4:39 PM

eh, bukankah duit tu duit kerajaan UMNO? HARRRAAMM dimakan oleh pengikut PAS! boleh jatuh kufurrr!

Post a Comment