........... Siapa JUARA LAGU 27 ? Saya teka Anak Kampung ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Siapa JUARA LAGU 27 ? Saya teka Anak Kampung !

Sunday, January 6, 20133comments


Anugerah Juara Lagu 27 sudah hampir tamat, tinggal 2 peserta saja lagi. Jom teka siapa bakal menjadi JUARA LAGU nya !

Bagi saya, walaupun lagu ini belum keluar lagi tapi saya rasa lah ..... Lagu Anak Kampung bakal jadi JUARA !

Sebab ? Hehehehehe  ..... dah saya ni kan blogger politik, jadi bila dikaitkan dengan politik, hanya lagu Anak Kampung saja dipolitikkan !

Dan satu lagi sebab..... errrr ....  tengoklah siapa peminatnya !

Jangan marah , gurau jer  hahahaha ...

PS - Saya TABIK kepada tenaga kerja dibelakang AJL27 diatas stage dan lighting yang memang TERBAIK !

  
Yang buat saya terus tonton adalah kerana ingin menyaksikan special efek seterusnya.... 

Kemaskini 11:45pm - Ternyata tekaan saya meleset hehehehe....

TAHNIAH YUNA atas kejayaan anda menjadi JUARA AJL 27 dengan lagu Terukir DiBintang yang dinyanyikan oleh Aizat malam tadi !

  

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
KA
January 7, 2013 at 10:07 AM

saya pun ingat anak kampung bakal menang antara tempat pertama -ketiga tu.

Namun terukir di bintang mmg deserve tu win lah. lirik dan melodi dia sgt klassik.

every year mmg looking forward nak tgk sebab tv3 nya team mmg sgt kreatif bila nak buat ajl ni. dia org all out. rugi tak dpt tgk live thn ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 7, 2013 at 10:10 AM

Semasa menonton siaran tv 3, pemberita menginterview beberapa penonton "pukol berapa saudara/puan sampai? jawapan mereka kami telah berada di sini semenjak pukol 5 petang lagi......kalaulah saya jadi pemberta tersebut soalan saya tentunya begini " sudah sembahyang zohor,asar,maghrib ke belum?....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 8, 2013 at 4:11 PM

yang awk tu nak tny org dah sembahyang ke belum, kat situ xde surau ke? takut awk sibuk sgt awk yg tak sembahyang

Post a Comment