........... ROAD to KL Pas Bersama SALIB ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

ROAD to KL Pas Bersama SALIB ? ?

Friday, January 4, 20135comments




Eerrkkkkk !

Kalimah ALLAH boleh kongsi2 ..... ?

Memanglah tidak disengajakan TAPI ........ mungkinkah ia satu petanda ? Satu-satu Petanda itu memang tidak dirancang ... kan ? Kan ? Kan ?

AAAaaahhhhhh.....suuudaaaaaahhhhh ...

Tambah lagi 6:50pm - Cuba fikir, dalam keadaan ramai pemimpin mereka berterabur cakap omputeh, kenapa perkataan omputeh juga yang dipilih ?

Satu lagi ..... perkataan2 lain semua elok jer dalam Melayu, tapi kenapa ' Road to ' juga yang dipilih ?

PETANDA lah tu !

Mahfuz faham ke ? Takut kelain perginya nanti hehehehe ....

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 4, 2013 at 7:36 PM

mahfuz faham?
kalau main bini org, rasuah org, tipu dan auta org,
itu mungkin dia faham la.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 4, 2013 at 8:18 PM

tak habis2 nak pecahbelah kan kaum bangsa sendiri..tak habis2 nak rosak dan punahkan minda org melayu Islam sendiri...sudah2lah tu Pas...Tapi dah begitu presidennya..begitu jugak anak buahnya..kesian!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 4, 2013 at 9:27 PM

KALAU TAK FAHAM2 JUGAK..MEMANG BENGAP SEMULAJADI LA..HEHE

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
January 4, 2013 at 11:55 PM

Saudara Din,

Tak kan nak tulis ,Jalan keKuala Lumpur ,mana ada klas ,takut nanti salah tafsir pulak atau berkemungkinan salah kira pulak macam DAP yang salah kira undi membolihkan Zaharil sekarang dipilih bukan lagi dilantik. Adalah standard sikit tetapi malangnya Zaharil tetap bukan Melayu.
Kesilapan tak pulak belaku pada pengiran undi Dr Ariffin kalau belaku mungkin dia pulak tak mengaku dia Melayu kerana ketika dilantik tempoh Hari dia mengatakan ,Rasuah berluasluasa kerana diMalaysia ini, kerana dipimpin olih orang Melayu dan kakitangan awam semua orang Melayu.
Mungkin betul ke tidak wallah wallam tapi bab rasuah ni kalau tak ada yang bagi maka tak adalah yang menerima.

....................
Reply To This Comment ...................
January 5, 2013 at 1:42 AM

Mahfuz senang sikit nak faham kalau Jalan ke KL. Tak pun MENUJU KL. eh, mengajar orang pulak hehehehe ..

Soal undi DAp .... masih tak terkata akan keSELAMBAan Dap ! Bayangkan kalau SPR yang tersilap ?

Post a Comment