........... Nabi Tak Sambut Hari Lahir | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Nabi Tak Sambut Hari Lahir

Thursday, January 24, 20138comments

Nabi sendiri tak sambut Hari Lahirnya ..... kata Nik Aziz..

                                                
                                                       TAKBIIIRRRRR !




                                                                   BIDAAH ?

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
January 24, 2013 at 8:16 PM

Setakat dia nk kata Nabi tak sambut hari kelahiran 2 sy blh terima lg Din,tp bila dia ckp "SAMBUT MAULUD NI KEJO TAK SUDOH.NABI HANYA MULIA SELEPAS DILANTIK JADI NABI PADA USIA 40 TAHUN.SEBELUM 2 NABI MCM 'MAMAT2' LAIN KAT KAMPUNG..Bagi sy ini dh melampau..Tp xder plak org nk sebut ini sbgai PENGHINAAN PD NABI??

....................
Reply To This Comment ...................
January 24, 2013 at 8:34 PM

Op aloh weh..nasib baik nik ajis tak kata nabi minum air laut..he he he

....................
Reply To This Comment ...................
January 24, 2013 at 9:08 PM

Hebat sebenarnya kuasa /pengaruh yang ada pada Nik Aziz terhadap pengikut2nya yang taksub. Kalau dia kata kena amalkan segelas air laut setiap pagi dan malam sebelum tidur, mau surut air laut diteguk mereka !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 24, 2013 at 9:41 PM

kalau perkara yang nabi tak buat kita pula yang lakukan, apa kah hukumnya atau boleh kah kita mengatakan ianya bid'ah? kalau nabi tak sambut hari kelahiranya, mengapa pula Nik Aziz yang menyambutnya?

apa ke halnya dengan ontatua ni, segala apa yang dilakukan SEMUAnya betul belaka dan pada orang lain semuanya salah.

....................
Reply To This Comment ...................
January 24, 2013 at 10:45 PM

Fahaman wahabi ni semakin diorganisasikan dlm pas dan terbaru melalui umno...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 25, 2013 at 1:05 AM

Mengangkat Islam melalui jalan sistem demokrasi berparti yg MUSUH NOMBOR 1 Islam install sbelum mereka 'withdraw' dari tanah kita ni sgt jelas la bidaah nya..so,melalui jalan Allah atau jalan demokrasi 'pecah belah dan perintah' ni?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 25, 2013 at 1:28 AM

Nabi Muhammad itu kekasih Allah yang paling dikasihinya jika mengasihi beliau Pasti Allah mengasihi kita begitu juga dengan orang yang mengasihi beliau akan dikasihi Allah. Ingatlah bahawa bukannya jumlah banyaknya Ibadah seseorang itu yang menjamin syurga tetapi ridho Allah lah yang menjamin tempat di syurga. Jika kita mencintai baginda tunjukkanlah cinta itu dengan perbuatan dan niat yang ikhlas. Jika tak cinta tak payah komen apa2 tak payah buat apa2. duduk rumah aja berehat.

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
January 25, 2013 at 2:23 AM

Kadang kala terpikir..apa la yg diJELESkan NA dgn Nabi Muhammad SAW

berselawat menyatakan kegembiraan atas tarikh kelahiran Nabi Muhammad SAW pun tak ble...apapun x ble....habis tu apa yg ble?

sambut hari lahir NA ka?.....tak mau aku...bukan ada pekdah utk rakyat Malaysia & umat Islampun...perpecahan & kekeliruan ada la.

apa2pun berGEMBIRAlah & SENYUMlah NA sbb ada org sambut hari lahir dia...dgn kek pulak...tapi diletakkan umur besaq2...tu apa maksudnya?.....paham2 udah la ye....hehehe...peace yo!

potong kek...potong kek...makan ramai2
rumah kata pi, kubuq pulak lambai2

Post a Comment