........... Maharaja Lawak Mega 2012/2013 - Kumpulan Kepala PR ! TAHNIAH ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Maharaja Lawak Mega 2012/2013 - Kumpulan Kepala PR ! TAHNIAH !

Saturday, January 19, 201310comments


Sekarang semua orang dah tahu siapa yang jadi JUARA Maharaja Lawak 2012.  Sebab ini blog politik dan bukannya blog hiburan, jadi kenalah ada spin kearah politik hehehehe ....

Tidak sukar untuk memilih Kumpulan yang menjadi JUARA Maharaja Lawak untuk kategori politik ni. Walaupun mendapat saingan sengit dari Juara Tahun 2011 peserta solo Mahfuz Omar yang ramai dari kita masih ingat dengan sketsa pulut kuning 3 tingkatnya -


namun kali ini tidak siapa dapat menandingi LAWAK BIOL yang dipertontonkan oleh Kumpulan Kepala PR menerusi sketsa Kalimah Allah Dalam Bible Melayu. Persembahan yang pastinya memberi kesan lama dalam minda penonton, malahan tidak salah kalau kita katakan lawak mereka mampu megubah hidup seseorang !

TAHNIAH ! Kumpulan Kepala PR

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 19, 2013 at 11:22 AM

tp bg aku juara tahun ni jatuh pd rosmah mansur..beliau adalah icon lawak 1malaysia bro..kedua disandang rais yatim n dan ketiga oleh ahmad maslan...hahahah..mahfuz dh x boleh jd pelawak kerana usaha beliau menghapus kan saman kase n aes telah berjaya yg dimana tiada pemimpin satu pun pemimpin umno yg menentang secara undang2 kes aes ni...tahniah mahfuz...

....................
Reply To This Comment ...................
January 19, 2013 at 11:31 AM

Adeeeeh, ada orang terasa ke ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 19, 2013 at 2:33 PM

Ade org panah hati napok tue abg din.hehehe...

Nak tgk tukang lawak no.1? Tengok jer mat sabu. Dulu mari kg ambo, siap pantun lagi :

'Wau2 buley, wau buley teraju tigo'
'Sapo pakoh buley dio masuk syurgo'

Puok2 pas pung pakat tepuk & tepuk, bersorak2, smbil bertakbir.

Start pada pemimpin pok lawok sapa kot hok ngikut supo tulo. Hehehe..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 19, 2013 at 3:07 PM

Anugerah pelawak brucap plg sakit hati ingat nk digondol leman raja lawak,tiba2 bob lokman blh buat come back. Patrick teoh xslh hina al quran sbb kafir,yg salah umno...sakit ati lg,mcm nk tumbuk perut bob lokman.gajah ati tu ptt pijak ja bob lokman,sondol alphard pon xinsaf lg

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 19, 2013 at 3:42 PM

Anon mula tu pening kut. Arahan datang dari AG. Ikut undang-undang!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 19, 2013 at 4:22 PM

Buduh... dah buat salah... nak tentang ape? Nete mung

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 19, 2013 at 4:27 PM

Yg anonus 11:22 am ni peserta lawak juga..tp Maharaja Lawak Bodoh..

....................
Reply To This Comment ...................
January 19, 2013 at 7:23 PM

tapi bagi aku pulak, mahfuz tetap pelawak no. 1 tanahair sebab bila dia buka mulut jer semua orang tergelak dan tersengeh di atas apa yg diucapkan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 19, 2013 at 9:59 PM

Setahu aku kerja rosmah hanyala melancarkan acara dan beri sedikit ucapan tanpa mngait politik pun mcm mana dia bole jadi icon raja lawak nih??
Musykil aku..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 21, 2013 at 10:13 AM

ikon lawak di malaysia sepatutnya jatuh kepada seorang penceramah pas. alasannya :

1. pernah jadi peserta acara lawak.
2. jadi penceramah agama secara bidan terjun.
3. dia yang berhutang, dia pulak yang report polis. dah la hutang duit awek...

haaaaa...lawak gila beb. kah kah kah

Post a Comment