........... Kenapa Nuar Suka Duduk Lama Kat Tandas Ni, ek ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kenapa Nuar Suka Duduk Lama Kat Tandas Ni, ek ?

Sunday, January 20, 20137comments

Woi Nuar, ko buat apa lama sangat dalam tandas tu ? Seminar nak mula dah ni..... Cepatlah sikit !
Uuuuuuuuuuhhhhh ........

Aaaah sudah .... Oi, cepatlah sikit,aku nak masuk pulak !
Ooooooooohhhhh .....

HOI  Nuar ! Lain macam jer bunyi .... ko berak ke apa  ?
Aaaaaaaahhhhh .....

CEPAT LAAAAAH !


Lepas 10 minit baru Nuar keluar , dengan mata kuyu tak bermaya .....

Ko bersenam ke apa ? Dah,aku nak berak pulak... Siap cepat.

Aku pun duduk melaksanakan panggilan alam ..... fuuh, lega... Usai tugas, aku melilau mencari paip. Biasa adalah hos paip yang bila kita tekan, ia akan pancutkan air. Kali ni takde pulak... Yang ada kat dinding sebelah tu cuma punat untuk flush tandas dan dibawahnya kepala paip .... hosnya takde ? Takkan pakai kertas ?



Orang kampunglah katakan, biasa pakai cebok jer. ..... ni tandas hotel kelas2, lain macam sikit. Takperlah........ aku cuba try pulas paip tu tengok...

OH POCOT ! Menyembur kuat air keluar dari kepala paip yang entah dari mana datangnya... TEPAT PADA SASARAN ....


Rupanya batang paip tu otomatik keluar bila kita pulas kepalanya, tak perasan la pulak masa masuk tadi .... Aku pulak pergi pusing banyak, menyemburlah air.

Teringat suara Nuar mengeluh tadi ....... aaaaaah sudaaah ! Tak mungkin kot .... tapi lain macam jer tadi.... takkan berak sampai setengah jam ?

Takkan aku nak minta tukar bilik pulak, hanya berdasarkan persepsi semata-mata ? Apa pulak aku nak cakap pada penganjur ? 

Ya Tuhanku, Lindungilah hamba Mu ini ........

PS - Nuar diatas sekadar nama samaran, tidak ada kaitan dengan sesiapa yang masih hidup atau yang sudah mati. Kalau tak puas hati,anda boleh tukar jadi Usop ke, Mamat ke ... no problem.

- Nak buat macamana, kita memang kampung mari hahahahahaha .....

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 20, 2013 at 2:53 PM

Paip ni punya pancut...silap-silap boleh merecik sampai kemulut...ptuih..ptuih..ptuih.

....................
Reply To This Comment ...................
January 20, 2013 at 3:15 PM

Artikel sekadar selingan jer hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
January 20, 2013 at 8:03 PM

aku faham maksud ko din wei... memang paip yg keluarkan air pancut ke atas tu kena tepat k sasarannya. dan kadang2 dia pancut tu tiba2 rasa mcm lain jer. keh keh keh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 20, 2013 at 8:13 PM

BETUL KE AKU KAT BLOG DINTURTLE NI???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 20, 2013 at 8:57 PM

google 'washlet'
mmg syok guna

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 20, 2013 at 9:46 PM

Klw pancut ke atas xpe,klw pancut kedepan tu yg mslh tu... Tambah plak tandas duduk.... Ptt ms msk byk najis kat bwh pintu...haha,kat alamanda putrajaya...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 21, 2013 at 12:19 AM

Sdra Din,
Salam. Am I at the right address? House reno ke?

Post a Comment