Kalau Hadi Boleh Keluar TV, Aku Pun Nak Keluar TV Gak ! - Nik Aziz

Tuesday, January 1, 20138comments


Jangan halang Hadi nak keluar TV ! "Bila Hadi nak minta satu jam sahaja nak cakap dalam televisyen mesti beri kepada dia... pertama kerana peraturan Islam. Berilah peluang kepada kami untuk terangkan kebenaran.

"Ini berbelit-belit dan asyik membidas sahaja. Umno ni mengarut. Kenapa orang Umno yang Islam tidak menerima Islam. Ini kerana orang Islam tolak Islam dan ambil kebangsaan. Menjadi perpecahan,"

Bla bla bla ....

Dia (Hadi) merupakan lulusan universiti, pernah jadi wakil rakyat dan Menteri Besar Terengganu, jadi beliau mempunyai hak untuk bersuara,”  Sinar

Errr ....... emmmm ......  saya pun nak keluar TV gak ..... bila-bila masa jer !


Minta maaf la Nik Aziz .... lu siapa ? Bekas Cikgu KEMAS ? Ajar ABC jer .... Mana layak keluar TV ! Nak bercakap hal ugama pulak tuh .... hahahahahahaha ....

PS - Relax la Nik Aziz ... Settle satu-satu la, biar confirm dulu Hadi boleh keluar TV, barulah minta slot untuk tok guru pulak. JANGAN GELOJOH ! Susah sangat, dapat jadi sidekick Hadi pun , ok gak ...

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 2:54 PM

Terbaik bro.. Nik Ajis x sedar diri.. dah tua tu yg ckp melalut je.. dah nyanyuk.. x habis2 ckp UMNO tolak Islam.. dah lah Nik Ajis.. bertaubatlah.. kau tu dah x relevan lagi.. kau tu yg sebenarnya zalim pada rakyat kau sendiri.. tua x sedar diri.. puihhh!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 3:25 PM

Tok-tok guru Pondok (Minda Pondok) dah lama pelawa org tua neh berdebat....hah...bagos neh masok TV...bole gak tengok acane cikgu KEMAS berdebat dgn Tok guru Pondok.....selama ini cakap main lepas aje....dia ngan puok dia jer yg betollll....

TAPI SYARAT KALO KALAH ATAU XLEH JAWAB JANGAN NANGIS!!!!!!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 3:52 PM

mak ooi nampak macam lembut je tangan orang tua ni

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 4:03 PM

Aduss...
Bro, suruh mamat khalid ambik dia berlakon filem "rock ooo"... Nanti setahun dua masuklah tv...
Tak pun belikan tv sony lama yg besar gedabak dulu tu. aku rasa muat kot klu dia masuk & kluar tv tu balik..
Btw, nko takyah layan sangat org tua cam ni.. Kang takut lepas ni dia nak berlakon telenovela kan payah!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 4:04 PM

LAGI BUKTI BETAPA MUNAFIK PUAK2 TU.. BENDA2 YANG DORANG KONONNYA BOIKOT TU LA DORANG NAK GUNAKAN..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 8:34 PM

Hahaha..ternyata umno begitu takutkan tubuh tua ni..syabas tok guru..andalah mimpi ngeri umno.selagi tgna hidup..jgn harap kelantan dpt kat umno...ternyata tgna mempunyai ketokohan yg tiada terdpt dlm pimpinan umno..teruskan usaha tgna n tgha..kami tetap bersamamu mengkuburkan umno dlm pru nnt..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 9:06 PM

Haha mimpi ngerii?!!

Kami sgt bersyukur ade pak tua ni. Sgt la liabiliti buat PR. Semoga byk lagi fatwa sesat dia keluar buat org islam sedar pas ni parti ajaran sesat.

Melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 1, 2013 at 9:36 PM

Aku kesian dgn hj hadi ! Sbnrnya ddlm htnya ingn sngt melihat orng islm dan melayu bersatu , jk tidak mn mgkn tercetusnya idea kerajaan perpaduan , tp dlm msa yg sama dia terpksa buat bodoh demi undi

Post a Comment