........... Ini Porsche Hashim Jasin Yang Punya Hahahahaha ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Ini Porsche Hashim Jasin Yang Punya Hahahahaha ...

Sunday, January 27, 201310comments


HAHAHAHahahahahaha .... HEI MANUSIA ! Jangan kau sentuh ini Porsche ! HAHAHAHAHAhahahahahaha .....   Ini Porsche bukan kau yang punya ......



HASHIM JASIN YANG PUNYA .........


HASHIIIIIIIIIMMMMMMM JAASIIIIIIIIINNNNNNN HAHAHAHAHAHAhahahaha ...

Cukup tak nak tukar tayar ?

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 27, 2013 at 4:51 AM

Otak geliga mcm ni lah yg wajar jadi pemimpin Dan mampu majukan negara, memakmorkan rakyat.

Mendahulukan kebajikan diri sendiri

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 27, 2013 at 6:19 AM

Hahaha...

Confirm waktu kecik dia kuat nangis..
hashim jasin laa..hashim jasin laa..
Ana mau minta tolong sama ente..mau beli kereta..pinjam ente punya AP laa..AP laaa..

Hahaha...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 27, 2013 at 7:44 AM

kata nak islam, insuran kete pun ambik konvensional...

....................
Reply To This Comment ...................
January 27, 2013 at 9:52 AM

kete tu harga dia RM100K je, jgn nak ngada tau. standard kerani pun boleh pakai kete tu, jgn nak ngada tau (tapi kerani akaun derma dan tabung je). Mana ada pemimpin pas yang kaya, yang korang nampak tu hanya limunan, pemimpin pas lebih utamakan akhirat dari donia... jangan nak ngada. Korang tak tau ke, posche buatan cina bukan berharga RM500k, itulah lain kali kalau nak kata tengok dululah kewarakkan pemimpin.

....................
Reply To This Comment ...................
January 27, 2013 at 12:21 PM

@Anonymous
:) tak baik sindir2 macam tu :))

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 27, 2013 at 1:32 PM

hashim jasin yang mana nak tengok muka?mesti dia seorang yang merendah diri.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 27, 2013 at 3:10 PM

Ini kereta anak lelaki dia yang punya... , AP ayahanda dia..., anak dia nii.. seorang ahli perniagaan... Jangan nak di TUDUH MELULU kalau belum sahih!! selidik Betul2 dulu.. kesian Ustaz Hashim.., (yang tak betul tuu saya betul kan....)

....................
Reply To This Comment ...................
January 27, 2013 at 4:52 PM

@AnonymousTapi jin yang cakap - Porsche itu Hashim Jasin yang punya ! Hahahahahahaha ...

....................
Reply To This Comment ...................
January 27, 2013 at 5:58 PM

KO PUN DENGAR CERITA AKHBAR JE... HARAKAH PULAK TU... JADILAH JAHIL MURAKAB.
HA HA HA HA HA HA HSHIM JASINNNNNN YANG PUNYA

....................
Reply To This Comment ...................
January 28, 2013 at 2:36 PM

dia pakai AP yg dia dapat la.. harga baru RM100k.. kalau tak RM3-400k.. so kalau hangpa nak rasa pakai alphard ke apa ke yg mahal tu.. kana la pastikan BN tersungkur PRU13 ni

BTW kereta tu anak dia yg beli.. meniaga sarang burung walet yg dulu RM4k/kg.. tapi pasai noh omar punya pasai .. la ni jadi rm1500 - rm2000/kg sahaja...

btw.. AP tu dari dok jadi kertas AP.. baik dia jual kat anak dia.. boleh jugak dia buat modal bertanding PRU13 ni.. buat bendera, poster, banner, dan duit deposit calon pun pakai duit kan???

Post a Comment