........... Dialog Tertutup Tun Mahathir Bersama Mahasiswa di YKP - Gambar2 Menarik ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Dialog Tertutup Tun Mahathir Bersama Mahasiswa di YKP - Gambar2 Menarik !

Wednesday, January 30, 201320comments

Dibawah adalah gambar2 yang saya ingin kongsi bersama anda sepetang bersama Tun Mahathir Dialog Tertutup Bersama Mahasiswa di Yayasan Kepimpinan Perdana, Putrajaya. Majlis adalah anjuran bersama Kelab Che Det dan YKP. 

TERIMAKASIH kepada Kelab Che Det  yang sudi beri kesempatan kepada saya bertemu dengan Tun.

Ruang legar YKP
Tun bersama Yasser Arafat



Ini pula antara gambar2 yang diframe menghiasi ruang legar YKP. Saya ambil yang menarik, yang belum pernah saya lihat.

Tun bersama Margaret Thatcher
29hb Jun 1981, Pelukan erat dua pemimpin, yang bersara dan yang mengganti antara Hussein Onn dan Dr Mahathir
Peserta dialog tekun mendengar penjelasan dari Tun
Sukarelawan Kelab Che Det yang menjayakan Majlis - TerimaKasih !
Antara Mahasiswa Terpilih menyertai Dialog
Yang ini PERSONAL hehehehe ....Blogger Dinturtle meminta Tun Mahathir untuk sain otograf buku DOKTOR UMUM yang dibeli di Perpustakaan YKP.





Jangan jealous ....... To Blogger Dinturtle, Teruskan Perjuangan !



Nantikan artikel serta video ucapan Tun Mahathir yang akan disediakan oleh Kelab Che Det.

PS 10:00pm - Lupa nak tulis , akhirnya ketemu juga .... comel la bloger Helen Ang ! Pakai baju kurung lagi .....

Share this article :

+ comments + 20 comments

....................
Reply To This Comment ...................
January 30, 2013 at 10:42 PM

inilah yang dikatakan tuah ayam nampak kat taji, tuah Din? mmmmmmm beruntunglah. dalam majlis ilmu macam tu pulak. satahu saya turtle ada kepala, pasal pulak Din tak nampak kepala? buat suspen yer Din? saperti yang dituliskan Tun, TERUSKAN PERJUANGAN. banyak ilmu yang boleh dimunafaatkan agaknya. bolehlah dikongsikan bersama kami yer?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 30, 2013 at 10:48 PM

Bro Din, lama juga aku x berbelog, nampaknya Tahun 2013 ne, blog hang ada pembaharuan, tahniah Din. Pasai Tun Mahathir ne, aku tabik dkt dia, maaf lah, jika apa yang aku nak maklum dkt hang ne, keluar dari tajuk, aku terkilan, apabila mendengar berita diTv 3 pukul 8 tadi, saksi2 yang dipanggil Polis untuk memberi keteranggan kerana membawa kanak2 semasa menghadiri perhimpunan Shamsidar/ Anuar aljuburi, gambar yang dipamirkan semuanya Melayu, mana perginya simata sepet, awat Polis hanya berani pd orang Melayu saja ka, x silap aku, ada gambar & blog yang mempamerkan simata sepet juga ada membawa kanak2 diperhimpunan itu, kalau aku tersilap tengok, aku pohon maaf, walaupun aku tersangat Anti pakatan rakyat ini, tetapi disegi undang2, kita tidak perlu pilih kasih, atau takut pada sesiapa pun, ertinya keadilan tidak wajib dikompromi.

....................
Reply To This Comment ...................
January 30, 2013 at 10:56 PM

@انتارا_كيتTu yang saya nak marah kat tukang ambil gambar ! Detik bersejarah buat saya... masa tu lah juga dia boleh tersilap fokus hmmmm ...

Dialog berkenaan Dasar2 Luar Tun Mahathir. Tidak menyentuh isu politik semasa. Kita tunggu video dari Kelab Che Det

....................
Reply To This Comment ...................
January 30, 2013 at 11:01 PM

@AnonymousNi siapa ?

Hmmm ...mungkin TV3 hanya rakam yang Melayu jer kot...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 30, 2013 at 11:27 PM

Bestnya dpt jmp Tun M.
Aku pun mahu juga.
Dapat salam dan ambil gambar pun jadilah. Tapi aku jauh di sabah ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 30, 2013 at 11:44 PM

Mungkin dia ni ingat hang ni Pak Nujum. Jadik tak yah nak kasi tau siapa sebab Pak Nujum dah boleh baca siapa yang komen.

....................
Reply To This Comment ...................
bapak jawa mak cina
January 31, 2013 at 2:29 AM

blogger helen ang tu dah Islam ke ? klu belum, kesian dia. mungkin boleh suggest dia you tube Dr. Zakir Naik, dgr hujah hujah bernas dia.

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 6:23 AM

http://xnuripilot.blogspot.com/2013/01/sekapur-sireh-1.html

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 31, 2013 at 7:32 AM

Bro Din, aku orang yang sering membela & pemberi semangat jika artikel hang yang menghemtam Umno walaupun kita juga penyokong mereka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 31, 2013 at 7:43 AM

Sisepet yg sebenarnya berkuasa di Malaysia ni, jgn tak tahu.

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 8:42 AM

@AnonymousOK, rasa2nya boleh agak siapa tuan :)

Sekarang main FB je kan ?

Mungkin kalau tuan tulis sebulan sekali pun dah kira ok..

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 10:12 AM

terbaikk !! Kami dari UTHM sangat berbangga dan bersyukur dapat berkongsi pengalaman dan pendapat bersama negarawan , Tun Dr Mahathir! :)

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 10:20 AM

tahniah che din penyu (saje melayukan...jgn marah bro) jumpa ayahanda Tun 1 peluang keemasan...dapat berinteraksi dgn beliau bagaikan mendapat segunung emas...pasti terpahat dihati, kan?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 31, 2013 at 10:24 AM

As Salam Bro Din... x kan x rakam gambar Helen Ang yang comel tu... Share lah... x kanlah nak tegok sorang je!

Anyway... setinggi2 tahniah dan syabas Bro. A good start for 2013... semoga perjuangan diteruskan dengan lebih bersemangat lagi!!!

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 10:25 AM

@AYU @ EDAYUDinturtle tu nama Khas bukan gantinama yang boleh diterjemahkan. Mak saya bagi !

Tapi takperlah , asal jangan diterjemah dalam Bible Melayu sudah :))

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 10:32 AM

@AnonymousMelanggar etika keBloggeran jika kita siar gambar dan namakan blogger lain tanpa izin :)

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 12:12 PM

Bagi pihak kelab Chedet, terima kasih bro Din Turtle kerana sudi hadir ke KCD-PLF Dialogue Series bersama Tun Mahathir. Maaf apa yang terkurang dari kami :)

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 1:09 PM

salam bro,
video xde ke?
teringin nak tengok. nak join skali xlayak kot. heeehehehe

mohon pautkan link blog sy bro
www.abelongthekacak.us

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 2:05 PM

www.facebook.com/BanPakatanRakyat

....................
Reply To This Comment ...................
January 31, 2013 at 2:30 PM

@RockY-MYTerimaKasih kerana menjemput :)

Harap dapat diupload video secepat mungkin ..

Post a Comment