........... Budak Cina Biadap Ni Masih Ikon 1Malaysia kah ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Budak Cina Biadap Ni Masih Ikon 1Malaysia kah ?

Tuesday, January 15, 20138comments


Setuju atau tidak dengan apa yang berlaku satu hal, tapi tidak semestinya BIADAB ! Apakah hasil kerja budak cina sial ini masih dianggap satu kelainan yang bukan konvensional dari segi pendekatan pemikirannya ...... ?



Min 1:15 - Perkahwinan yang indah
dirosakkan oleh si gemuk
sukahati dia je
nak selit antara pengantin dengan cincinnya

( senikata omputehnya pula )
A beautiful wedding was destroyed
by a 'round' dumb
who squeezed in
with her shiny big rings




Najib pernah meluahkan perasaannya tentang budak cina sial ini -

"Bagi Namewee dan pihak-pihak lain yang menyokong 1Malaysia, yang penting sekali baginya ialah menyokong apa yang sedang kita lakukan untuk negara ini, saya difahamkan beliau merupakan penyokong kuat kepada Gagasan 1Malaysia.

"Saya menggalakkan beliau untuk terus memberi segala pandangan beliau melalui cara sebagai blogger atau mungkin cara-cara lain seperti penerbitan filem dan sebagainya yang mencerminkan sokongan kepada Gagasan 1Malaysia,” katanya.

Mengulas beberapa video yang dihasilkan oleh Namewee yang dikatakan menimbulkan kontroversi, Najib berkata Namewee merupakan seorang individu yang ada kelainan tersendiri.

"Saya tak nak beri komen, tapi sebab masing-masing ada kelainannya. Dia merupakan seorang yang ada kelainan dia, bukanlah merupakan seorang konvensional dari segi pendekatan pemikirannya,”

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 15, 2013 at 2:39 PM

Manusia perosak dan penipu macam namawee ni laa yang dibangga oleh DAPigs

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 15, 2013 at 2:48 PM

pan**t!!! kalau nak dikira segi kelainan tersendiri, janganlah pulak bising bising dengan PR. mereka mereka itu juga ada kelainan tersendiri. aku macam tak caya pulak Najib boleh berikan komen yang terlampau dhaif. asalkan sokong semuanya baik dan tak fikir langsung kemusnahan yang bakal menanti. jangan sampai cina bangsat ni menjadi saperti penyakit kencing manis. bila dah teruk kat dalam barulah menampakkan diluar dan ketika itu mungkin akan dipotong kaki atau tangan dimana ianya melihatkan tanda. namun walau pun dah dipotong, penyakitnya masih lagi ada. kalau tak dirawat dan dijaga sebaiknya, maka malaikal maut pun datang. inilah Najib, yang lebih pentingkan kuantiti daripada kualiti.

ada kah PR juga akan deberikan layanan baik saperti cina bangsat ni kalau PR turut sama menyokong gagasan 1Malaysia?

Kerana saekor serigala yang dipelihara akan membunuh ternakan satu lading kelak.

انتارا_كيت

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 15, 2013 at 3:08 PM

tak lama lagi PR akan guna kan video ini dan penjelasan anda menunjuk kan yg najib pengecut dan flip flop.

....................
Reply To This Comment ...................
January 15, 2013 at 3:12 PM

orang politik - suka membodek dan terlalu senang dibodek ....

....................
Reply To This Comment ...................
January 15, 2013 at 3:14 PM

pulak dah ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 15, 2013 at 3:31 PM

tuan najib oooooiii..walaupun aku penyokong bn, aku tak setuju dengan kata2 hang le. nak kelainan? kelainan boleh tapi jangan kuang ajaq!!! kelainan pun belum tentu baik. tu puak2 LGBT tuuuu, kelainan jugak tu. hang suka ke tuan najib oooooi..

kitorang nak kelainan tuan pulak kali ni...boleh? kitorang nak tuan jadi pemimpin yang tegas dan betul2 tunjukkan seorang pemimpin sejati...boleh? boring le asyik lembik je..

....................
Reply To This Comment ...................
January 15, 2013 at 4:23 PM

hahaha padan muka kau najib...tuiii

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 15, 2013 at 8:33 PM

Ah gib gor maa...

Post a Comment