........... Usia Nik Aziz Pun DiJadikan Modal Politik ? Terdesaknya Pas ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Usia Nik Aziz Pun DiJadikan Modal Politik ? Terdesaknya Pas !

Monday, December 3, 201216comments

" Usia ambo kini lebih 81 tahun, roh yang pergi pada malamnya jika tidak kembali .. matilah ambo. Buatlah segala daya upaya untuk memenangkan Islam dimukabumi ini sebelum pergi bertemu Allah " begitulah rayuan Nik Aziz sepertimana tercatat dalam FB beliau.




Cuba PERHATIKAN posing maut Nik Aziz diatas ..... errr ... ke saya salah cakap ? Biasalahkan orang sebut 'posing maut' , bukan maksud saya posing macam nak mati tapi errr.... korang fahamlah sendiri !

Tapi ..... errr .... nak tak nak, fikiran anda akan KAITKAN juga posing maut diatas dengan MAUT kan ? Kan ? Kan ? Kira ganaz juga ya Nik Aziz berposing !

Kemudian ayat akhir tu .... " Buatlah segala daya upaya untuk memenangkan Islam dimukabumi ini sebelum pergi bertemu Allah ".....

Anda fikir ayat itu merujuk kepada SIAPA yang mahu mati ? Adakah merujuk secara UMUM, contohnya berjuanglah sehingga ketitisan darah yang terakhir bla bla bla ATAU merujuk kepada usia Nik Aziz sendiri ?

Sebab kalau merujuk kepada diri Nik Aziz, errr ..... nampak macam Nik Aziz KEMPUNAN nak jadi PM jer .

Jika Islam diatas itu merujuk kepada Pas, MANA MUNGKIN akan menang kalau bertanding Pilihanraya pun tak cukup korum nak jadi majoriti dalam PR.

Apapun, TERDESAK sangatkah Pas dalam PRU13 ini hingga terpaksa mainkan isu USIA NIK AZIZ ! ?

Rayuan Maut tuh ......( errr... tersirat sama ngan tersurat ? )

Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 11:41 AM

La DT kan dia bole tahu sapa masuk surga neraka setakat ajal lg senang dia nak tahu ajal dia bile.. Kiki

....................
Reply To This Comment ...................
December 3, 2012 at 11:42 AM

Hahhaha apa nk hairan din..Apa pasal nik aziz yg tidak dijadikan modal oleh pencacai PAS?Gambar dia tido dlm msjd,gmbr mkn nasi bungkus,gmbr potong rumput dpn rumah,gmbr solat dlm hutan,gmbar lwn HANTU API,gmbr terompah dn selipar mcm2 lg.

Mereka dh makin MENGHAMPIRI SYIAH bro.Puak Syiah buat mcm ni la pd Khomeini dulu.

....................
Reply To This Comment ...................
December 3, 2012 at 11:47 AM

Kalau tsk silap, puak Syiah MASIH memuja Khomeini hingga sekarang

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 12:07 PM

alangkah ruginya pas jika ini azi mati nanti ...
siapakah yang buleh mengampunkan dosa berzina sepertimana yang dia ampunkan dosa berzina mat sebu dengan normih ...
siapakah yang akan mengampunkan dosa meliwat sepertimana yang dia ampunkan dosa nwar berahi meliwat saiful ...
siapakah lagi yang akan menjamin surga kepada penzina dan peliwat ... sebagaimana janji yang diberikan oleh ini azi ...
siapakah yang akan mebela penzina dan peliwat tegar tersebut ... dan memberi jaminan kepada peliwat tegar tersebut bahawa setiap orang umno mesti menjilat kaki peliwat tegar tersebut sebelum masuk surga yang dijanjikan oleh agama pas ...
siapakah din ... aku amat berharap agar peliwat tegar tersebut menerima hukuman sepatutnya sebelum ini azi mati ... bukan apa din ... seronok mendengar hujahnya ... yang akan berkata ... ini salah umno kerana bakal perdana menteri pujaan mereka ... alliwati telah menerima bahananya ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 12:33 PM

Ayat akhir tu .......
" Buatlah segala daya upaya untuk memenangkan Islam dimukabumi ini sebelum pergi bertemu Allah "

-----------------------
Abis selama ini Islam dah kalah ke atau Islam dah hanyut ke? Apa syiar Islam dah malap ke? Apa di Malaysia ini dah xde syiar Islam ke? atau nak buat tokong sebesar Ultraman byk2 mcm kat Kelantan baru dikatakan Islam dah menang?

SY KONPIUS LA DGN AYAT TUH...

....................
Reply To This Comment ...................
December 3, 2012 at 12:41 PM

Begitulah cara Pas main saiko ... Secara tersirat mereka dakwa Pas itu Islam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 1:56 PM

kalau si tua kutok ni mati, jgn hairan kalau ada pengikut Pas yang akan buat patung dia ala2 tok pekong cina..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 2:49 PM

Aloloh...(nada manja sikit macam nak pujuk baby tido)
Keciannye...tahniah buat tok guru sebab kenyataan diatas membuatkan saya rasa simpati sangat kat tok guru. Sekali dengan gambar yg cukup membuatkan hati saya sedih ,almaklumlah dia dah berusia.. Layak nya seperti atok saya. Anyway, isu ni saya tak nak komen apa apa. Sebab rayuannya itu berjaya ' meruntun hati' saya. P/s akan tetapi , ini tak bererti saya menyokong pas. *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 3:41 PM

betullah tuh. ketinggian ilmunya membolehkan dia tahu samada masuk syurga atau neraka dan juga dia dah kasyaf dah tahu dia akan kalah pada PRU ni. disebabkan itulah dia merayu giler untuk menukarkan keputusan. maaflah saya tak boleh tolong.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 3:46 PM

sememangnya tidak mustahil bagi pengikut PAS. sementara ini kita sama samalah doakan agar Nik Aziz dipanjangkan usia sementara pintu taubatnya masih terbuka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 4:36 PM

hancur PAS buat selama-lamanya....

aku antiPAS

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2012 at 10:07 PM

Menarik tgk pas bila nik aziz ko nnt. Nampqknyq doa ko derany dh pantul balik.

Mlayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
December 3, 2012 at 11:56 PM

Cukup besar cita-cita Datuk Nik Aziz untuk melihat kemenangan Islam di mukabumi ini. Memang tidak akan tercapai sampai beliau meninggal dunia. Sebagaimana kita ketahui bahawa mukabumi ini diterajui oleh orang kapir dalam segenap bidang samada ekonomi, ilmu pengetahuan,ilmu peperangan, persenjataan dan sebagainya. Sedangkan pasa masa yang sama orang Islam saling bergaduh sesama sendiri, tidak bersatu. Malahan untuk menghalang Israel dari menindas saudara seagama di Plastein pun orang Islam tidak bersatu dan tidak berdaya.Tak payah pergi jauhlah, di negara kita ini sendiri pun Umat Islam tidak bersatu dan semakin berpecah belah. Adakah dengan situasi semasa ini, Datuk Nik Aziz inginkan kemenangan Islam di masa hayat beliau? Bukan hayat beliau, hayat cucu cicit beliau pun belum tentu Islam akan menang di mukabumi ini.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 4, 2012 at 12:12 AM

Itulah antara ayat power yang bakal meruntun hati sanubari penganut pas.... Guna agama sepenuhnya untuk menjahanamkan kuasa pemimpin islam yang lain. Kalau orang tak kenal pas, maka akan rasa bersalah kalau tak sokong pas. Tapi pada hakikatnya, pas adalah perosak ummah, penjahanam ukhuwah dan tiada sebarang kaitan dgn agama kecuali penampilan pemimpin semata2 (macam pemimpin syiah).

....................
Reply To This Comment ...................
December 4, 2012 at 4:28 PM

Betul 2 Din.Manusia yg menghina para sahabat Nabi dan Saidatina Aishah.Bagaimana kuatnya pencacai PAS memuja dn menyanjung Nik Aziz begitu jugalah hebatnya puak Syiah mendewakan Khomeini.

....................
Reply To This Comment ...................
December 4, 2012 at 4:30 PM

Tak syirik ker bila persamaan mcm 2?

Post a Comment