........... Kes Couple Tengok Kapaltelbang - Kami Ada Bukti Video ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kes Couple Tengok Kapaltelbang - Kami Ada Bukti Video !

Thursday, December 13, 201223comments

Merujuk kepada kes Couple jantan yang disaman kerana berkelakuan sumbang dalam mereka mendakwa mereka hanya mau lihat kapaltelbang telbang sama mendalat saja, Datuk Takiyuddin Hassan berkata pihak MPKB punya BUKTI VIDEO perlakuan sumbang mereka dan beliau sendiri sudah menontonnya.

“MPKB has video footage to prove what they were doing in the car and I have seen it myself,” The Star

Maka kerajaan Pas Kelantan akan mempertahankan tindakan pihak MPKB itu.

MAKIN MENARIK KES NI ! 

Tunjuklah ! Tunjuklah ! RAMAI yang nak kepastian apakah kelakuan sumbang yang didakwa itu. Ramai nak tengok juga kapaltelbang mendalat dimana !

Hmmmmm ...... Yang PASTI, paling ramai nak tengok bagaimana rupa bentuk rakaman video yang boleh dipercayai oleh Pas. Hehehehehe ....

Takiyuddin ingat sesenang itu ke nak sandarkan kenyakinan berdasarkan rakaman video ( yang kita tak pasti kualiti rakamannya ) ? Apakah video itu sudah dihantar ke Korea atau Amerika untuk diSAHIHkan sebagai TULIN ? Apakah Pas yakin kalau setelah disahkan sebagai TULIN, pihak mahkamah ( dan rakyat ) akan menerima nya begitu saja ?

ADAKAH PELAKU DALAM VIDEO ITU PAKAI JAM OMEGA ?

Share this article :

+ comments + 23 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:02 AM

Video tu besi aja tihihi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:04 AM

tapi hadi awang cakap video tue besi...x boleh jadi bukti

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:06 AM

pergh!!! banyak sangat soalan kamu tuh. kasilah dorang peluang jawab satu persatu dulu. yang tertuduh tuh dahlah kantoi, tapi PAS pulak nampaknya sama sama kantoi. dulu kata video tuh hanya besi dan tak boleh dijadikan bahan bukti, tapi sekarang dah boleh pakai lak. nampaknya orang orang macam merekalah yang jadikan PAS tonggeng terbalik.

antara_kita

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:14 AM

Wakakakakaka.... video sudah boleh jadi bukti sahih... dulu tak boleh, sebab video tu besi, tuli dan pekak...... wa buat jadi HALAL, lu buat semua jatuh HARAM....

Standard parti FLIP-FLOP....!!!!! Kah kah kah kah kah kah

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 11:15 AM

orang kedah kata - kena getah!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 11:15 AM

Bukan ke- Hj Hadi Awang dah kata video (besi) takboleh jadi bahan bukti???

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 11:31 AM

hmmmm .... RAMAI penyokong Hadi Awang hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:35 AM

patut la mereka nak buang tn haji hadi pasal nak guna besi sebagai saksi. kalu yg tangkap tu 4 orang ahli pas seumur hidup darah hijau, tu pun dah cukup kuat asalkan tak ada yg buta sebelah mata.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:36 AM

Mu sumo ambo supoh mu....celako celako celako...pecoh peghot .....mu jange nok main2 denge ambo...ambo ade 'super power'....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:38 AM

hahaha.. dah terkena batang hidung sendiri.. jilat ludah baliklah PAS.. Kahak puihh!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 11:43 AM

KO KO KO KO KO KO lol

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 11:47 AM

Hahaha.... bukan sokong atau penyokong si Hadi, cuma sinis...

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
December 13, 2012 at 12:31 PM

ginilah....disebabkan ramai sgt yg JILAT UMNO.....aku nak backup PAS...aku bukan boleh tgk parti Isle "TERANIAYA"

jika kita memandang dari sudut politik, maka rakaman video berkenaan sudah tentu adalah video POLITIK.....tetapi jika kita melihat kepada video utk PENGUATKUASAAN, maka seharusnya video itu bertujuan utk menjadi bukti akan kesalahan yg dilakukan seseorang tanpa ada kaitan dgn politik

oleh yg sedemikian, VIDEO POLITIK sudah tentu ada NIAT2 POLITIK yg tersembunyi & ada pihak yg akan dpt LABA POLITIK sebagaimana DATUK K

tapi kalau video penguatkuasaan....pihak yg menyaman dpt LABA duit je la...politik tak dak

sbb tu VIDEO POLITIK jd VIDEO BESI....& video tengok kalal telebang jd video DADIH yg BOLEH diMAKAN.....hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 12:50 PM

VIDEO ITU BESI...VIDEO ITU BESI...VIDEO ITU BESI..

KAH KAH KAH

SEMUA YANG KELUAR DARI PAS, AKHIRNYA TERPALIT BALIK KE MUKA PAS.
TAK SEDAR2 LAGI KE?

....................
Reply To This Comment ...................
Antihipokrit
December 13, 2012 at 1:54 PM

VIDEO ke CCTV ke tu besi takde mata dan telinga

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 2:11 PM

Video? 18XL atau 30XL atau PASXL.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 3:00 PM

kalau yg kantoi tu anwar, video tu besi.. kalau org lain x pa..
ni fatwa pas pakai.. diorg ader dewan ulamak sendiri..korang sape yg nak pertikai? hahaha.. :))

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 3:29 PM

Aku sokong! Karpal mesti gunakan balik kata-kata HIKMAT tu! hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 3:32 PM

aku tak sokong dia tapi aku sokong penyokong dia! kah kah kah!
baik punya komen, Din. entri kau pasal video tu aku dah agak dah. Tak berani MPKB nak saman kalau tak ada bukti. LGBT tuuuuuuuu.... ada yang melompat nanti. kah kah kah

....................
Reply To This Comment ...................
December 13, 2012 at 3:34 PM

komen ni lagi nak membunuh. kih kih kih

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 4:58 PM

bila masa pulak bahan bukti harus ditonton terlebih dahulu oleh orang politik sebelum dibawa ke mahkamah?

oleh itu, saya bersetuju dengan abang Din, perkembangan kes ini sangat menarik untuk dikuti perkembangannya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 13, 2012 at 6:48 PM

hahaha nice one bro.

ni la maksud assobiyah bila utk geng sendiri semua x percaya bila kt org lain bukti sama boleh pakai.

Allah maha besar derang kata org lain assobiyah kene balik kt derang.

melayu hampa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 14, 2012 at 7:38 PM

Video itu besi, besi itu video. Pas itu islam, islam itu pas. Pas 4 all, all 4 pas... oooooooppppppssss.... all 4 dap.hehehehe....

Post a Comment