........... KAFIRKAH AKU ? Download Sekarang ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

KAFIRKAH AKU ? Download Sekarang !

Wednesday, December 26, 201216comments

Ramai juga yang bertanya saya dimana nak dapatkan buku Kafirkah Aku karya CN Al-Afghani .... saya sendiri pun dibekalkan secara percuma oleh seorang sahabat - Haji Din ( TerimaKasih Tn Hj ! ) hehehe ... jenis yang malas keluar berjalan2 window shopping ni payah la sikit.

 

Jadi saya percaya RAMAI yang perangai sama. Nah , apakata anda DOWNLOAD saja dari SINI. Sebelah kanan, anda klik logo seperti dibawah. Saya dah cuba dan ternyata berkesan !

 

Saya copypaste dari sana, tak tahulah boleh ke tidak link dibawah.

 

PS - Saya tak pasti apakah tindakan ini akan menyusahkan penerbit / penulis karya kerana pastinya TIADA INCOME dari mereka yang download secara percuma. Niat saya cuma untuk penyebaran secara maksimum.

 

Saya harap penerbit / penulis dapat siarkan no akaun kerana saya percaya ramai tidak punya masalah untuk online kan harga pasaran buku tersebut ( RM10 ) . Bukan tidak mampu tapi ramai yang tidak tahu dimana nak beli... kan ? 

 

                               ***************** 

Panas MELETOP !

Muat turun sekarang Buku "Kafirkah Aku" Versi Digital karya C.N Al-Afghani
p.s : jika link tersebut bermasalah, maklumkan kepada kami di terengganutoday[@]gmail.com terima kasih.
 

Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
December 26, 2012 at 1:07 PM

tengkiu. C.N Al-Afgan ni tadak no akaun bank ke? nak jugak hulur sikit tanda tima kasih..

....................
Reply To This Comment ...................
December 26, 2012 at 1:35 PM

Salam,

Saya rasa x elok kasi link utk dowload percuma ni bang. Harta intelek ni. Penulis ini pun nak carik makan or maybe kutipan jualan ini penulis ingin sedekahkan ker. Ada iklan2 di blog2 lain utk mendapatkan buku ini dgn segera ie Blok MIK. Lagipun RM10 jer kot bkn RM154 kan,kan,kan...If u know what I mean....

Peace bro!

....................
Reply To This Comment ...................
December 26, 2012 at 2:34 PM

Sebab itu saya minta no akaun ! hehehe ... Takperlah, lagipun bukannya ramai pembaca saya ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2012 at 5:46 PM

2 minit je..
timakasih.. !!

....................
Reply To This Comment ...................
December 26, 2012 at 8:09 PM

Harap dapat la no akaun tu cepat sikit, leh la kita transfer rega buku ni, lebih pun boleh, isyaallah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2012 at 8:10 PM

Bro, walau macam mana pun tolong usahakan dapat kan no akaun dia. rm10 aje tuhhh..

TQ

....................
Reply To This Comment ...................
December 26, 2012 at 8:50 PM

Mereka yang nak beri imbuhan kepada penulis mungkin boleh cek disini -http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/12/buku-ini-menyebabkan-hj-hadimat-sabu.html

ada no hp -012-2068342 atau emel nurulmiriam@gmail.com

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2012 at 9:43 PM

din, tolonglah tanyakan pada orang berkenaan. pastu terus mintak no akaun sekali. kitaorang ikhlas nak bayar rega buku tu. murah je kan. rasa serba-salah sgt2 kalo tak bayar. kitaorang taknaklah ikut style tabung memali, main rembat je pastu senyap tanpa dikesan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2012 at 10:09 PM

seelok-eloknya biarlah no akaun tu dipaparkan kat blog terengganutoday sebab sumbernya di sana. din, boleh tak tolong kasitau blog tu supaya peringatkan pengunjungnya supaya bayar lepas download. kita sanggup bayar sebab kita percaya pada perjuangan c.n al-afghani.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 27, 2012 at 8:27 AM

Hahaha...betul tu,cikgu Non kena tendang keluar pas pun pasai isu tabung Memali....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 27, 2012 at 8:31 AM

Ada sesiapa tahu,adakah cikgu Non ini pernah mengajar sejarah di Sekolah Menengah Lubuk Merbau,daerah Padang Terap pada tahun 80an...kalau betul beliau adalah bekas guru saya...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 29, 2012 at 12:46 AM

cikgu non.....wira melayu diafganistan......akhirnya di khianati oleh parti pas

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 20, 2013 at 9:51 PM

saya dapat muat turun ada ERROR 404 - NOT FOUND ini yg terpapar di screen dan emel itu was not found bila saya nak hantar masalah ini seperti yg diarah.
hasan lajim/apaisan03@yahoo.com

....................
Reply To This Comment ...................
April 20, 2013 at 10:56 PM

@AnonymousMungkin dah ditarik balik kot ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 9, 2013 at 9:30 AM

saya tak dapat download. di mana saya boleh beli hardcopy?terima kasih.

kakashi_83@yahoo.com

....................
Reply To This Comment ...................
May 9, 2013 at 9:37 AM

@Anonymouswallahualam .... tapi masa kempen pru13 baru ni, parti Umno edar secara percuma jer... cuba cek kat mana2 cawangan Umno

Post a Comment