........... Hadi Dah Jawap Soalan Tun Mahathir - Hukuman Berbeza DiBawah Hudud Pas | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hadi Dah Jawap Soalan Tun Mahathir - Hukuman Berbeza DiBawah Hudud Pas

Sunday, December 16, 201210comments

Semalam Karpal berkata Pas adalah SEKUTU PENTING kepada Dap, maka bersoraklah beberapa pencacai Pas menghebahkan betapa Dap menganggap Pas itu penting buat Dap. Bangganya dan suka sangat mereka dengan pengiktirafan dari Dap itu... 

Pelik bunyinya kan ....

Tak kisahlah antara alasan kerjasama itu adalah kerana memperjuangkan Pluralisma atau Kepelbagaian Agama ...... yang penting Dap iktiraf  yang kerjasama dengan Pas itu penting ! 

TAKBIIIIIRRRRRRRR !

“Pluralisme itu merupakan kehidupan manusia yang kita tidak boleh paksa dan kita tegas dengan agama kita sendiri kerana ALLAH TAALA membawa dua pendekatan. Pertama, tiada agama yang ALLAH terima melainkan Islam.

“Yang kedua, tiada paksaan dalam agama dan sebab itu dalam negara Islam diizinkan bukan Islam jadi rakyat,”
SINAR



Demikian penjelasan Hadi yang dah nampak kenyataan Dap itu akan digunakan buat menyerang Pas hehehehe ... 

Bagi Hadi sekarang, Pas dah tak kisah pegangan perjuangan rakan sekutunya. Diorang nak percaya apapun itu hak mereka. Diorang nak perjuangkan Hak LGBT pun, itu hak mereka. Diorang nak perjuangkan apapun, itu hak mereka.  

PAS DAH TAK KISAH ...... YANG PENTING UMNO JATUH MUAHAHAHAHAHA ........

Paling menarik ayat ini -

“Bahkan kita kemukakan Undang-Undang Jenayah Syariah di Kelantan dan Terengganu di mana kita buat kelonggaran yang diizinkan Islam, dengan orang bukan Islam boleh pilih mana undang-undang yang dia mahu,”

Hadi punyalah nak bodek undi orang kafir hinggakan berkata yang mereka bebas nak pilih undang2 mana yang mereka mahu !


NAH ! Itu dia Haji Hadi dah jawap pertanyaan Tun Mahathir ( KLiK ) yang bertanyakan dimanakah keadilan jika hukuman yang dikenakan berbeza antara penjenayah Muslim dan penjenayah Kafir.... 

ADIL atau TAK ADIL - Ada aku kisah ? ! Ikut cara Pas, penjenayah Kafir diberi kelonggaran, mereka diberi soalan objektif - Orang Kafir boleh pilih undang-undang mana yang dia mahu dihukum !

Dan menurut Hadi, Kelonggaran itu di IZINkan Allah ...

KEADILAN ? Asal Umno tumbang, semuanya dikira ADIL !

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
December 16, 2012 at 1:45 PM

Pas bakal ditimpa musibah lagi..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2012 at 2:16 PM

kan aku dah ckp pemimpin2 PAS ni dah kena cib*i dgn DAP...so ikutler apa pun yg pemimpin DAP cakap...lantak ko la Melayu Bangang dlm PAS...

anti PAScib*i

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2012 at 2:21 PM

Statement nk 'redakan' suasana @ nak amek hati? Hihihihi .... baik TG Hadi tangani dulu onar DHPP sblm brcakap psl nk pilih2 undang2.

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
December 16, 2012 at 2:58 PM

Kenyataan pemimpin utama DAP :

The basis of DAP reaching out, engaging and co-operating with PAS in Pakatan Rakyast is not on Islamic state or hudud, but on the principles of promoting democracy, pluralism, cultural diversity, human rights, women’s rights and development in Malaysia.

Translation: Asas DAP mendekati, melibatkan diri dan bekerjasama dengan PAS dalam Pakatan Rakyast bukan negara Islam atau hudud, tetapi atas prinsip menggalakkan demokrasi, pluralisme, kepelbagaian budaya, hak asasi manusia, hak-hak wanita dan pembangunan di Malaysia.

jadinya sudah JELAS sgt kpd kita bahawa PAS & PKR (pasti) memperjuangkan PLURALISMA. Cumanya PAS menJIJIKkan diri dgn berselubung di bawah panji perjuangan Islam manakala PKR pula berendam dlm HAK ASASI Zionis laknatullah

PRU-13 benam2kan ketiga2 parti perosak ummah di Malaysia ni

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2012 at 3:26 PM

mana adil kalau wa munya lakan semulah itu disaman "berkhalwat" dalam keleta hanya berbuktikan video yang diedit maa..

....................
Reply To This Comment ...................
December 16, 2012 at 6:04 PM

DHPP .... hmmmm apa tujuan sebenar kewujudan DHPP ? Tanpa DHPP pun mereka yang anti BN akan tetap undi Pas dalam keadaan 1 lawan 1.

Kehadiran DHPP hanya menambah tekanan kepada Pas untuk jaga hati orang cina. Itu pun orang Pas tak nampak ...

....................
Reply To This Comment ...................
December 16, 2012 at 6:05 PM

Mana ada video ? Meleka tipu saja maa...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2012 at 8:34 PM

Keseluruhan ayat2 belit hj hadi diatas membuktikan roh khawarij yang menyelubungi hatinya... Ayat seperti pluralisme itu kehidupan yang kita tak boleh paksa, tapi kita tegas dan dgn agama islam... Ini bermaksud org kafir dan fasik dibiarkan dgn apa saja bawaan dan kejahatan mereka, tapi kalau sesama islam, kita kena tegas dan jangan diberi muka. Nas mengatakan .... Org khawarij sangat lembut dan lunak dgn org kafir tapi bersikap permusuhan sesama islam....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2012 at 9:17 PM

Setuju dgn bro Din, saya rasa pun mmg akar umbi pas 'segho' dgn DHPP nieh. Masalahnya mata buat2 x nmpak, telinga buat2 tuli sbb nk kan seri perdana.hihihi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 17, 2012 at 6:41 AM

penganut agama pas mana nampak petunuk dari Allah din ... yang dia orang nampak ... undi non-muslim saja yang meraka nampak ... nwar berahi tak mampu menjijak kaki ke mekah pun mereka ada kisah ... muka nwar berahi makin hilang seri mereka ada peduli ... siap buat sembhayang hajat lagi mohon selamatkan peliwat negara tersebut lagi ... mat sabu penzina (pelaku dosa besar dan termasuk golongan fasik) mereka anggap sebagai pelapor berita muktahir lagi benar ... bukannya sebagai golongan yang diberi peringatan dari Allah bahawa berita dari puak fasik ini hendaklah ditelitu dahulu kebenarannya ...

Post a Comment