........... GEMPAR - Saksi Kepada Adengan Tikam @ Kecoh Gombak BERSUARA ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

GEMPAR - Saksi Kepada Adengan Tikam @ Kecoh Gombak BERSUARA !

Thursday, December 6, 20128comments


Nah, PENGAKUAN dari seorang SAKSI yang berada dilokasi, yang melihat sendiri APA YANG BERLAKU sehingga menyebabkan Mat Rambo diatas kena tikam dengan pisau dilengan.

Mengikut saksi, orang yang memegang pisau dan menikam lengan Mat Rambo adalah orang dari PAKATAN RAKYAT juga, SAMA PARTI, mamat tu tertikam member sendiri dan mereka berpakat menabur FITNAH menyalahkan Umno yang punya angkara !

Baca kisah saksi yang juga merupakan seorang blogger - JAWABER6

Saya ingin nyatakan disini yang saya PERCAYA kepada kenyataan blogger Jawaber6 dan menyokong beliau sekiranya dakwaan beliau dicabar.

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
December 6, 2012 at 9:26 AM

Penyokong UMNO kini semakin sesar dan semakin berani melawan fitnah-fitnah pembangkang. Biar putih tulang dari putih mata, biar bermandi darah, kuasa Melayu tetap dipertahankan di bumi tercinta. Sejarah telah merekodkan, sesuatu bangsa itu runtuh bila kehilangan dan kuasa hilang disebabkan fitnah dan khianat.Penyokong UMNO tidak akan membiarkan perkara ini berlaku.

Aku fikir, mungkin sudah sampai masanya orang melayu lebih agresif untuk mempertahankan kuasa melayu kerana semakin dibiarkan semakin tertekan kuasa melayu disebabkan fitnah dan perbuatan khianat.

....................
Reply To This Comment ...................
Sedih Banget
December 6, 2012 at 9:45 AM

Apa nak heran dgn penyokong pakatan, semua diajar jadi samseng dan tak bertamadun, balik keperangai orang zaman batu, ikut hukum rimba.

Inilah akibat bila dididik dgn ceramah fitnah dan maki hamun 24 jam sehari 7 hari seminggu.

Aku bila nampak atau terserempak dgn budak-budak muda yg berperangai kurang ajar, dalam hati aku mesti terdetik, mesti dia ni penyokong pakatan. Sampai begitu sekali dah persepsi aku dibuatnya.

Kekadang aku terfikir jugak contohnya dlm kalangan keluarga sebelah isteri aku yg kuat menyokong PAS, kalau terjumpa dlm kenduri kendara keluarga, sanggup buat mcm tak kenal saja, jauh lagilah nak hulur tangan bersalaman. Muka masam saja pandang orang. Agaknya mereka ni merasa terlampau Islam kot?

Apalah nilai2 murni yg PAS telah ceramahkan pada mereka ni, sampai jadi begitu. Yg menyokong PKR pulak asyik nak berbahas menegakkan batang yg basah.

....................
Reply To This Comment ...................
December 6, 2012 at 11:41 AM

Pemimpin pembangkang ni lupa nak tarbiah para pengikut mereka supaya berkelakuan dengan akhlak Islam, tetapi ditarbiahnya dengan akhlak yang entah-apa-apa. Itu pasal kita kita lihat akhlak pengikut PAS ni kelam kabut. Ada masa okey, ada masa tak okey. Dalam diri ada hati, dalam hati ada dendam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 6, 2012 at 12:09 PM

Legasi penjajah diwarisi united malay national organisation mengalir dlm darah ahli dan pengikutnya . Melayu sejak 57 tahun berdepan dgn waris british tetapi bezanya musuh dr bangsa yg sama. Ini kejayaan british@ bangsa yakjuj yg telah menurunlan niat dan agenda kpd united malay national organisation. Ingat! Asal nama ada UNITED.otu merupakan alat british@yaljuj@zionist..kita tak nampak yg kita masih di cengl waris penjajah sbb wakil mrk ini sama warma dgn kita..

....................
Reply To This Comment ...................
December 6, 2012 at 12:45 PM

Politik orang Melayu jelas tidak matang. Semua gara2 kepercayaan Politik itu adalah Kehidupan. Makanya kita terus berpolitik 24/7

....................
Reply To This Comment ...................
December 6, 2012 at 12:46 PM

errr... Manchester United ?

....................
Reply To This Comment ...................
December 6, 2012 at 2:17 PM

Pandangan saya la kan dinpenyu,
Kuasa,politik utk dpertahankan,dan dicari. Tp yg penting kena tgk apa yg kita wariskan kat org selepas kita.remaja,kanak2,anak2,dan warisan kita. Xguna btempur, maki hamun, jd mcm ni. Tamakkan kuasa, merusuh. Baik,pemimpin pihak krajaan,baik pihak pbangkang,elakkan la kes mcm ni brulang. Sedih sgt... Jgn jd mcm bdk2,cari salah org lain,pmimpin bijak xmcm tu. Pmimpin bijak akan menyeru kearah kebaikan apabila jd kes mcm ni. Xtau nk tulis,apa yg tsirat kat hati ni,cuma blh ckp saya sgt kecewa dgn apa tjadi

....................
Reply To This Comment ...................
December 6, 2012 at 4:40 PM

ya, kita sama-sama cari makan, sama-sama makan nasi dibumi bertuah ni. Seharusnya sama-sama memikirkan cara tambah memajukan negara dan bangsa.

Post a Comment