........... Dap Tuntut Lebih Kerusi - Siapa Kena Korban ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Dap Tuntut Lebih Kerusi - Siapa Kena Korban ?

Saturday, December 15, 20125comments

HIDUP Parti Berbilang Kaum Dap !

Dap mahu Tambahan Kerusi, PALING KURANG 3 kerusi Parlimen dan 10 kerusi Dun di Semenanjung ... Sabah Sarawak cerita lain. Alasan ? Sebab KESETIAAN Dap harus diikitiraf !

Yang saya minat nak tahu adalah - SIAPA YANG HARUS KORBANKAN KERUSI UNTUK DIBERIKAN KEPADA DAP ?





Siapa ya ? Tak tercapai minda nak fikirkan persoalan ini.....




SIAPA YA ?

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2012 at 9:40 PM

salam bro...

jgn la wat lawak bodo bro...u all ni bukan tak taw...cuma wat tak taw...mcm bodo jer...kan ker puak kita ni pejuang isle sejati...keje2 korban cam ni puak2 kita la...dulu msa guling2 depan sultan perak tu puak2 kita la...pas tu yang Bersih 1 sampai ker berapa tah..wa pun lupa...puak2 kita juga...anti-LYNAS...ANAK Felda...dan entah apa lagi tu yang berarak sana sini tu...kerja yang berat2 dan guna tenaga dan nampak bodo...kerja puak2 kita la...puak DAP ngan PKR tu tak berapa suka kerja2 macam tu..diorang tunggu bagi arahan jer...apa la sangat setakat bagi 4 atau lima kerusi parlimen dan beberapa kerusi DUN...ni baru betul2 orang panggil semangat pejuang isle sejati...apa la bro DT ni...lain kali jangan tanya soalan2 bodo cam ni...nanti kawan bagi jawapan bodo jugak

anti-PAScib*i

....................
Reply To This Comment ...................
December 15, 2012 at 9:48 PM

Saya hingat Pas juga mulanya .... tapi....... Takkanlah kot. Pas kan bermaruah dan bercita2 nak ganti Umno sebagai parti dominan dalam kerajaan. Ke dok ?

....................
Reply To This Comment ...................
December 15, 2012 at 9:57 PM

Biasanye solan macam ni akan dijawab dengan solan juga. Jawapan kepada solan Din ialah, parti mana paling lemah dalam Pakatan Rakyat?

Esok, Din pasti 'tembak' pemimpin melayu dalam DAP yang kalah teruk dalam pemilihan DAP. Ramai dah bloger yang 'tembak'.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2012 at 10:12 PM

Betul tu bro...PAS la parti bermaruah dan bermoral serta berakhlak mulia...bagi kami pengikut ni cakap tok guru kami macam sabda nabi la... mesti kena akur...sbb kami pengikut ni mana ada otak untuk pikir cakap2 tok guru kami...kalau tok guru kami boleh pakai baju Bersih...mmg patut la kami berarak ikut telunjuk pompuan paria tu...Umno apa dia taw bro...diorang taw pasal Melayu jer...depa tak taw pasal isle....

anti-PAScib*i

....................
Reply To This Comment ...................
December 15, 2012 at 10:33 PM

Baru post artikel TAHNIAH kepada pemilihan CEC Dap :)

Post a Comment