........... Ya Allah Hukumkan Umno BN ! KO BN ! BN KO ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Ya Allah Hukumkan Umno BN ! KO BN ! BN KO !

Saturday, November 17, 201253comments

Doa Solat Hajat Parti Islam ( ? ) di Stadium Kota Bharu 16 Nov 2012



min 2:27 - Ya Allah Hukumkan Umno,  Ya Allah... Hukumkan Umno BN ..

KO BN !  KO BN !  BN KO !  KO BN !  BN KO !  KO BN !  BN KO ! ... dalam Pilihanraya yang ke 13 ini ya Allah.. Mudah2an perjalanan kami ke Putrajaya ya Allah, dengan begitu sekali mudah dengan pertolongan Mu ya Allah,

Kalaulah Kamu pernah tenggelamkan Firaun didalam laut, Kamu telah izinkan kepada bumiMu telan Qarun ... Ya Allah, Kamu telah melaknatkan Namrud .. dan begitu juga Abu Lahab2.. maka sungguh mudah untuk Kamu bagi menjahanamkan Umno dan BN dalam Pilihanraya 13..

Tidak larat kami hendak melihat anak2 kami dengan suasana yang tidak selamat, didalam rumah dan diluar rumah, dengan ragut rogol bunuh bakar cincang manusia dan begitu juga dengan bermacam2 jenayah


Ya Allah ... habislah negara kami ini, dijual oleh Umno... Singapore dah habis.... ya Allah .... Batu Putih putih ya Allah mata, ya Allah ....Tanjung Pagar...rapat kepagar ya Allah ...

HANCUR UMNO  TUMBANG BN  !

PS - 10:15 am - Lupa nak komen ... tapi saya rasa tak perlu letak apa2 komen...Anda tonton/ baca dan lihat sendiri.... dan buat penilaian sendiri. Saya tak mahu pengaruhi fikiran anda.

Share this article :

+ comments + 53 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 10:29 AM

Allah telah bagi Otak tapi tak mau pakai. Dok sibuk nak menghukum orang lain. BODOHNYA bukan kepalang. Macam BERUK tak dapat BUNGA.Moga generasi aku tidak sebodoh keldai-keldai dan beruk-beruk ini... Terima Kasih Ya Allah kerana menunjukkan kami akan betapa hinanya manusia yang menggunakan ISLAM.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 10:30 AM

apa punya bangang doa seorg yg mengaku alim ulama, mendoakan saudara seIslamnya ditimpa musibah, biar mudah dia mendapat kuasa memerintah!
Ini doa aku pulak, andai benar mereka ini (pakatan rakyat) dari golongan yg salah, golongan yg memecahbelahkan kedamaian negara, aku mohon padaMu ya Allah, Kau binasakanlah mereka hingga ke anak cucunya. Amin ya robbal alamin

....................
Reply To This Comment ...................
Pakcu Rantau Panjang
November 17, 2012 at 10:39 AM

Salam untuk Bro...
Pakcu tak pandai komen...tapi alangkah baiknya kalau doa itu dimunajatkan untuk tujuan muhabah dan kasih sayang dan perpaduan ummah daripada mengutuk dan letakkan BN (UMNO)setaraf Firaun,Namrud atau Abu Lahab.....agak -agak bila PAS,PKR dan DAP sampai ke Putrajaya lagu mana pula nada doa yang nak dibaca nanti ....?????

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 10:43 AM

Doa main pukal jer ni..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 10:56 AM

Aku yakin doa menjatuhkan/mengina umat islam yang lain x sampai kat ALLAH SWT...selama ini pun dah selalu mereka doa macam ni tetapi sebaliknya yang berlaku

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
November 17, 2012 at 10:58 AM

ye ke Pak Cu tak pandai komen?....siap ada persoalan yg akan memeningkan kepala penganut PAS untuk menjawabnya

tapi saranan Pak Cu adalah yg TERBAIK & itulah yg TERBAIKutk menyelamatkan agama, bangsa & negara kita

utk penganut TEGAR PAS....anda setuju dgn ADAB berdoa pemimpin PAS?....tepuk dahi tanya iman

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:01 AM

belum pun sampai Putrajaya..dah hina ,kutuk,bersekongkol dgn yahudi komunis dan syiah..,Juga saling mendoakan yg buruk pd rakyat...kalau dah dapat..apa agaknya doa mereka??nauzubillah..hindarilah kami ya ALLAH dari doa2 org yg mengaku 'Bagus'agamanya tetapi 'tersirat kejahatannya.' Engkau telah menguji kami dgn ujian yg getir ini Ya ALLAH,kami berserah diri hanya pd Mu sahaja Ya Rahman..namun begitu kami redha dan sabar...ampunilah kami dan mereka2 yg lalai dan alpa itu Ya ALLAH..kami semua telah diperalatkan dan diperbodohkan oleh musuh2 mu yg sentiasa tidak tidor Ya ALLAH..maka kami mohon himpunkanlah kami semua dalam rahmat dan kasihsayangMU..satukanlah hati2 kami dalam Islam dan taqwa..janganlah KAU biarkan agama MU ini hancur di atas muka bumi ini di atas kebodohan kami semua..ampunilah kami Ya ALLAH..Wahai zat Yang Maha Pengasihani dan Maha Mengetahui..aminnn..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:15 AM

jangan lupa mereka adalah orang yang zalim ... menzalimin saiful ... dan doa orang yang zalim akan termakbul ... mereka sebenarnya sedang mendoakan kemusnahan untuk diri mereka sendiri ... kita aminkan sahaja ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:29 AM

Punya doa mende....bermain dengan air mata?? Boleh masuk raja lawak doa pok nik ni...Namrud...Abu Lahab...???Wat pe...si Karpal Singh tu doakan suruh bertaubat...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:30 AM

setelah kumpulan pemecah belah orang2 islam ini nampak kelibat putrajaya maka mereka pohon pula pertolongan Allah untuk menghancurkan golongan islam yang tak sehaluan dengan mereka. alangkah ceteknya ilmu dan kotornya pemikiran ketua dan pengikut mereka. adakah tindakan begini wajar atau menunjukkan bertapa buruknya peribadi kumpulan ini. mereka bermain api dengan musuh2 Allah untuk sampai ke putrajaya dan mereka harus ingat kelemahan mereka akan mudah diperalatkan olih musuh2 Allah untuk musnahkan syiar islam di negeri ini. mereka kata kerajaan rasuah dan jual negara...tetapi mereka alpa akan cita2 musuh Allah untuk takluk ekonomi dan pemerintahan negara ini.
renungkanlah akan kekecohan harga pasaran barangan di negeri ini sekarang. inilah akibat gelojohnya musuh2 Allah memonopoli pasaran negara ini, namun kamu semua persalahkan kerajaan. alangkah bodohnya dan dangkalnya pemikiran kumpulan ini. kini musuh2 itu bercita2 duduk diputrajaya dengan memanjat belakang kamu. kamulah yang tunjuk jalan kepada mereka. kamulah yang pimpin tangan mereka. kamulah yang membenarkan musuh2 Allah membakar perlembagaan negara.
kini cita2 mereka memperalatkan kamu. tahi kamu pun mereka akan jilat. tapi bila mereka berada di atas , mereka akan hancurkan kamu dan anak2 cucu kamu dan yang pasti negara ini akan tergadai ......dan kamu akan mengemis di negara kamu sendiri..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:31 AM

Ngaku pejuang islam,doakan la utk kesejahteraan saudara kita kat gaza sana. Iktiarkan jalan yg mnguatkan islam

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:32 AM

macam ni pun ada
ni ke yang di angkat jadi nabi oleh ustaz bebudak tu
korang nak tengok setan yg berupa manusia ko tengok le org tua tu.
syaidina omar lalu kat 1 lorong, setan tak ikut lorong tu sebab hebatnye omar
org tua ni lalu kat 1 lorong, setan tak ikut lorong tu sebab dah ta perlu lalu,
org kat lorong tu dah sesat ikut org tua ni
belum pernah aku tengok dalm sejarah malaysia ni org yg mampu hina islam seteruk org tua ni. banyak pulak org kat stadium tu yang ikut, apa le taraf org kelantan ni. tak de ilmu langsung ke, main ikut aje. bodoh org pas ni. bodoh sehingga terhina islam.
nak buat camne hadis nabi akan ada manusia akhir zaman yg akan menjual agamanya utk dunia, sejahat manusia dibawah kolong langit ni ciri dia penuh terlihat kat og tua kutuk ni. jelas terlihat oleh org yg ada sekelumit ilmu.
benda2 macam ni pasti terjadi sebab alamin yg kata ada. insan terpilih sejak azali lagi.
kata yg diizinkan oleh bukan samseng dan kaki carut tapi yg maha agung yg maha mengetahui.
hina lah org tua khawarij ni, setiap perhinaan adalah 1 hasanah, beqiaskan hadis, jika rasulullah ada, dia akan perangi org yg sebegini.
hinalah kerana sokongan kepada kemungkaran ini akan membuat dia melakukan kerosakan yg lebih besar dan berpanjangan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:46 AM

ini adalah doa kebencian terhadap sesama islam yg lain..adakah ini diajarkan oleh islam.....tak payahla menjerit-jerit kepada Allah seolah-olah Allah tak dengar..janganlah tengok kepada kuantiti yg banyak...buatlah apa saja untuk ke Putrajaya tapi kalau Allah tak makbulkan tak akan jadi....mamrud ,firaun tolak islam...adakah UMNO tolak islam ataupun hendakkan kuasa..kalau UMNO tolak Islam..maka takaadalah banyak ustaz kat negari ini

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:51 AM

Doa pecah perut takde ke....hehehe

Apa yang pasti Allah takkan kabulkan doa orang yang mendahulukan politik daripada perjuangan mendaulatkan Islam. Doa untuk menghancurkan orang Islam (UMNO) sedangkan pada masa yang sama mendampingi orang kafir yang menolak Islam (DAP). Ikhlaskah doa sebegitu rupa? Adakah selama ini UMNO telah menzalimi mereka dengan pelbagai sekatan dan halangan? Kalau UMNO benar-benar zalim, saya rasa dah lama pemimpin-pemimpin PAS ni disumbat ke dalam penjara.

Saya masih ingat lagi dengan solat hajat mega yang PAS pernah anjurkan dulu. Solat hajat berkenaan diadakan semata-mata untuk membersihkan Anwar Ibrahim daripada fitnah video seks. Mereka berdoa semoga Allah tunjukkan kebenaran. Yang pastinya jauh di sudut hati mereka mengharapkan Anwar berada di pihak yang benar dan pemfitnah-pemfitnah Anwar akan dihukum oleh Allah. Apa yang diharapkan, akhirnya sia-sia sahaja. Sebaik sahaja solat hajat tersebut selesai, berduyun-duyun video seks muncul di internet.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:57 AM

DOA PALING BENGONG DAN BANGANG....DATANG DARI JIWA YG ROPLAH JINGGA...PENGANUT BUKU JINGGA...MEMANG HAMPEH SUNGGUH...PAH PEH PIH POH PUH

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 12:08 PM

SEPERTI SEDANG KERASUKAN IBLIS SYAITAN JER...MANA TIDAKNYA....IBLIS SYAITAN PENUH BERSARANG DALAM KEPALA HOTAK DIA...PUIH PUIH PUIH

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 12:16 PM

Orang macam ni dah gile. Tak baik mendoakan sesuatu yang buruk sesame sendiri. Tak pe lah, meh sini aku doakan untuk kamu ,
Ya Allah, Kau ampunkanlah dosa mereka ini sesungguhnya mereka ini terlalu taksub untuk ke putrajaya. Kau ampunilah meraka Ya Allah . Kau tunjukkan lah jalan yang betul kerana mereka ternyata sudah sesat ,Ya Allah. Kau terangilah hati mereka Ya Allah kerana hati mereka sudah dikuasai nafsu syaitan. Aminnn..


*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 12:19 PM

Syaitan ketawa dengar pork nick melalut....

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 12:29 PM

Suatu masa dulu, doa minta ditunjukkan kebenaran telah dipohan. Doa telah dimakbulkan. Kebenaran telah disingkap. Kenapa tidak mahu lihat kebenaran?

Alangkah baiknya jika doa minta ditunjukkan kebenaran dipohan sekali lagi hari Jumaat lepas. Entah apa lagi aib yang akan terserlah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 12:56 PM

Jgn la ingat dpt mengabui mata Allah SWT.

setakat tipu pencacai boleh la.

Pegi mampus ! mcm la derang je boleh doa.



melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 1:07 PM

Dia nak gi putrajaya ke, nusajaya ke, petaling jaya ke, dia punya pasal la. Ni sampai doa org musnah ni apekehalnya? Bukan ke banyak bas ekspres, teksi, erl, keta sewa buleh bawak dia kesana? Apa yg susah sgt lebai uii...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 1:19 PM

mintak maaf beb, ada kesilapan sedikit saya kira. "doa orang yang ZALIM akan termakbul" sebenarnya berbunyi doa orang yang diZALIMI akan termakbul. maaf sekali lagi beb seandainya saya yang tersalah.

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 1:55 PM

TerimaKasih atas luahan anda! Tanpa perlu saya komen apapun dlm artikel. ..

Takde pulak orang Pas nak komen ek?

Sudah berpuluh sembahyang hajat dan doa pemusnah yang sebegitu diaminkan ratusan ribu orang Pas sejak berpuluh tahun, tapi tenyata masih belum dimakbulkan Allah... Orang Pas tak mahu kaji kenapa?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 3:50 PM

SUNGGUH TAK SANGKA BEGINI DOA ORANG2 PAS SEWAKTU MELAKSANAKAN SOLAT HAJAT?

SAYA SBG PENGUNDI ATAS PAGAR BERJANJI TIDAK AKAN MENGUNDI PAS MAHUPUN RAKAN SEKUTU DIA DALAM PAKATAN RAKYAT SELEPAS INI.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 3:51 PM

AMIIIIN

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 5:50 PM

Allah tidak akan makbulkan doa orang yang :-
(1) bersahabat dengan isblis ...
(2) mahu menlantik peliwat menjadi pemimpin negara ...
(3) membela penzina ... dengan berkata penzina itu tidak bersalah berzina dengan bini orang kerana penzina itu adalah ahli sekutunya ...
(4) pembela orang yang mahu membenarkan bangsa melayu yang merupakan umat islam murtad kerana orang tersebut adalah sekutunya
(5) mengamalkan dasar asobiyah yang amat kuat di mana orang sendiri akan dipertahankan walaupun melakukan kemungkaran (rujuk contoh no 3 dan 4)
(6) membenarkan fitnah dan dusta kerana fitnah dan dusta itu disebarkan oleh orangnya - contoh membenarkan fitnah haji hadi yang berkata umno melepaskan air semasa prk di Tenang.
(7) mengamalkan fitnah sebagai amalan harian, contoh menuduh tun m menonton vidio lucah dengan anaknya, menuduh nwar berahi meliwat tanpa 4 saksi (rujuk kes mat sabu tuduh nwar berahi dalam kes liwat 1) dan mencabar supaya nwar berahi menyaman orang yang menuduhnya, malangnya nwar berahi tidak menyaman orang itu sampai sekarang. dan menganggap nwar berahi bersalah cukup dengan cabaran itu tidak dijawap.
(8) mempertahankan peliwat tegar kerana peliwat tersebut kini menjadi sahabatnya, contoh kes liwat 2 di mana kutbah jumaat dan ceramah menjadi medan mempertahankan peliwat, walaupun peliwat tersebut tidak mampu menjejakan kaki di hadapan kabah dan enggan bersumpah ... satu perlakuan yang mempamirkan kedayusan yang amat
(9) ... sebenarnya banyak lagi tak larat aku nak tulis ... kamu fikirkanlah sendiri ... dan boleh tulis dalam reply ... amacam din ... ada betoika ...

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 6:01 PM

Salam Din,

Bila Din mengupas mengenai isu terlalu berlembut dgn Cina,isu Sekolah Cina dll hati sy terdetik marah kpd umno kerana tampak seolah2 gagal membantu Islam dan Melayu.Rasa berat hati utk memberi undi pd umno dlm PRU13.

Tp bila melihatkan solat hajat laknant mcm ni,demi Allah,jika dipanjangkan usia sehingga PRU13 dn diberi kelapangan masa oleh Allah untuk ke pusat mengundi maka HARAM bagi sy dn keluarga saya mengundi PR!

Solat hajat ala Syiah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 6:06 PM

Cuba baca intipati doa tu dulu.apa yg terdapat dlm doa tu mmg dilakukan umno.Adakah anda masih belum sedar kerosakan yg dilakukan umno?..Tahniah pas kerana perjuangan anda semakin mendapat sokongan dan mari kuburkan umno dlm pru..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 6:07 PM

Salam,
berdoalah kita agar umat islam terus mendapat hidayah, rahmat,diberkati, dilindungi oleh Allah swt. Jika ada umat islam dalam stadium tersebut, kita mohon kpd Allah agar mereka diampuni dan diberi cahaya kebenaran untuk sedar dari kesilapan. Mana mungkin kita hamba yg kecil ini untuk menyedarkan umat manusia yg ditutupi hati mereka oleh Allah yg maha besar. Moga Allah terus merahmati dan memberi cahaya keimanan dan kesabaran kepada kita. Hanya Allah tempat kita meemohon. Segala cacian dan hinaan tak mampu untuk menyedarkan mereka. Moga Allah memberi keampunan kepada mereka dan diberi cahaya didalam hati mereka yg gelap itu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 6:07 PM

sudah bertahun doa n solat hajat unt hancurkan israel.tp knp allah x makbulkan?lu pikir la sendiri..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 7:01 PM

aminnn

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 7:23 PM

konpius la aku !!!

PAS berdoa kerana mempertahankan agama Allah, Rasul dan Islam ker ATAU PAS berdoa kerana risau kejatuhan K'jaan K'tan PAS makin menjadi nyata ?

boleh ker...berdoa dg tuhan cam tu..LAIN DI MULUT LAIN DI HATI.
Terer org2 PAS ni yer....dgn tuhan pun ber TAHALUF SIYASI...hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 7:31 PM

PEMIMPIN PAS MEMANG MACAMTU DULU KATA UMNO TAK MAHU ISLE SEKARANG DOA HANCURKAN UMNO MANA DIA TAHU UMNO TAKNAK ISLAM NAMPAKNYA PUOK-PUOK NI NAK BUAT KERJA ALLAH SEDANGKAN KEBENARAN HANYA DATANG DARI ALLAH ATAU NAK SURUH ALLAH DENGAR CAKAP MEREKA. UMNO MEMPUNYAI MATLAMAT AGAR ISLAM DILETAKKAN DI TEMPAT YANG MULIA CUMA PENDEKATAN UMNO SAHAJA YANG BERBEZA

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 7:45 PM

Khawarij.... Apa jadi dgn doa pecah perut Nik Aziz? Penyudah PAS sendiri yg sedang berpecah dipecahkan oleh kafir yg bersekongkol oleh mereka. Ciri doa2 itu mcm SYIAH, puak KHAWARIJ.

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 7:47 PM

Satu lagi, Rasulullah SAW sendiri mendoakan kebaikan kpd BANI TAIF yg baling batu kpd baginda, sedangkan boleh aja bumi Taif diterbalikkan. Ini sebab kemaruk sgt nak duduk kerusi PM, MP tu pasal doa benda yg menjahanamkan sesama muslim. Yg aku heran kadar Jenayah kat Kelantan yg tak turun2. Rumah Pelacuran pun dekat dgn pejabat MB Nik Aziz. Ada dia kisah sedangkan dia berkuasa? MEMANG CONFIRM PUAK KHAWARIJ.

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 7:50 PM

Kenapa puak Khawarij ni tak buat solat hajat supaya LKS, LGE, Karpal lembut hati dan bantu perjuangan PAS? tak pun doa semoga Allah turunkan BALA kpd DAP?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 7:59 PM

tapi kalu tgk kehadiran malam tu...boleh membuatkan umno stroke..hahahah...mana dia pemimpin umno kelantan yg ckp umno semakin kuat....masih bermimpi ka?..masih tidur lagi..hahahah..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 8:22 PM

Kalau mengikut yang telah sudah, doa mereka tidak pernah dikhabulkan, tujuan mereka berdoa adalah untuk kepentingan politik, mereka pun tahu bahawa Allah tak akan terima doa yang semacam ini, doa untuk menjahanamkan sesama muslim. Sebenarnya mereka hidup untuk berpolitik, makan politik fikir politik dakwah politik, tidur politik dsb lagi. Mereka tiada kaitan dgn agama sama sekali, mereka jauh dari petunjuk, mereka beriqtiqad ala2 syiah dlm doa mereka. InsyaAllah... Tugas kita ialah menjauhkan anak cucu kita dari golongan ini.

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 8:55 PM

Sebab yang berdoa tu adalah makhluk macam kamu org2 pas..... Memang Allah tak akan makhbulkan.ingatlah bahawa seorang kafir yang meninggal, tanpa ada org islam yang mendakwahkannya sewaktu hidupnya, maka kesalahan akan tertanggung keatas orang2 islam..... Sudahkah org islam pergi mendakwah org yahudi sebelum mendoakan kemusnahan mereka? Kalau belum , maka apa saja doa keatas mereka kemungkinan tidak dimakhbulkan. Ingatlah, org2 mcm org pas ini banyak ada di iran, mereka memusuhi ahli sunnah dan muslim lain.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 9:13 PM

mulanya sya nak aminkan, tapi sampai ke anak cucunya melampau tu saudara...

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 9:16 PM

Yg hadir tu semua penyokong TOTOK. BUkan atas pagar

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 9:17 PM

yang ni aku AMIN.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 9:20 PM

dah berpuluh tahun doa & solat hajat mereka x makbul dan kembali kepada diri mereka sendiri..... yg ni lu x pikir...?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 9:34 PM

ahli pas memang takbur. Allah swt pun mereka boleh main-main. tak ada perasaan takut pun. berlakon menangis untuk Allah mengampunkan segala dosa mereka dan ibu bapa mereka, kemudian minta Allah swt musnahkan umat Islam yang tidak satu kapla dengan mereka. umat Islam lain langsung tak dipandang mereka. Allah yang mana mereka sembah tu. Sebab tu mereka setuju Allah digunakan oleh kristian agar mereka boleh mempermainkan agama demi cita-cita dunia mereka. setakat itu pun dah rasa besar diri dan bangga dan mendahului Allah swt. moga Allah melimpahkan cahaya keimanan di dalam hati mereka yg gelap itu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 9:40 PM

dah berpuluh tahun asyik alasan yg sama.bila pru umno bungkus jugak di kelantan..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 11:08 PM

Semoga Allah tidak memakbulkan doa orang-orang yang busuk hati dan buruk akhlak macam adik Nik Aziz ini.Aamiin....

Laksa Johor

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 11:53 PM

Betul la 2 kan.Esok2 kalau setakat Kelantan mng tp negeri lain mcm Selangor atau Kedah kalah jgn plak nk buat solat hajat jahanamkan SPR plak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 18, 2012 at 8:25 AM

PCP 84,
Semoga mereka yang bkenaaan tahu hati kita taklah sebusuk hati mereka. Amiinn..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 18, 2012 at 9:03 AM

doa untuk pork nick and the gang ...
Ya Allah ya Rabul Alamin ... engkau hancurkanlah kemungkaran dan kebatilan dan mereka yang mempertahankan kemungkaran dan membela kebatilan ... mereka yang menganiayai orang yang teraniaya dan bersekongkol dengan orang yang menganiyai ... yang menggunakan mimbar jumaat untuk mempertahankan peliwat ... penzina ... hanya kerana kerakusan mereka untuk mendapatkan kuasa semata-mata. mereka yang bersikap munafik ... mereka mengamalkan asobiyah ... dengan mempertahankan kebatilan dan kejahatan yang puak mereka amalkan ... mereka mempertahankan peliwat, mereka sanggup bersama kumpulan yang mengamalkan seks bebas ... sedangkan engkau telah laknat kumpulan peliwat dan pengamal seks bebas ... engkau bangkitkanlah mereka dihari perhitungan bersama-sama dengan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu kerana perlakuan mereka itu yang mahu menjadikan peliwat sebagai pemimpin negara Malaysia ini ... engkau musnahkanlah mereka sebagaimana engkau musnahkan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu ... amin ya rab... doa ini aku buat kerana guru yang agung nik aziz telah mengajar dan mengamalkan doa yang seumpama-nya ... harap engkau siarkan din ...

....................
Reply To This Comment ...................
November 18, 2012 at 11:50 AM

Saya tidak komen apapun dalam artikel diatas kerana saya percaya siapapun yang baca/tonton akan merasakan doa itu TIDAK KENA. Doa Politik.

Melihat kepada komen2 yang ada, ternyata para pembaca sudah matang dan sudah mahu BERSUARA. TERIMAKASIH !

Apapun terimakasih usaha saudara menggariskan sebab2 doa Pas tidak dimakbulkan selama ini ... ia tambah menguatkan kenyakinan pembaca yang doa sebegitu TAK KENA.

....................
Reply To This Comment ...................
November 18, 2012 at 11:53 AM

Apakah alasan orang Pas sekiranya doa itu tidak dimakbulkan Allah PRU13 nanti ? Malah PR ditakdirkan kalah teruk pula .... apakah orang Pas akan terima yang perjuangan mereka selama ini TERSASAR ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 18, 2012 at 3:40 PM

din ... sebenarnya puak pas tidak dapat menerima bahawa doa mereka telah dan tidak mungkin akan dimakbulkan ... sebenarnya telah banyak petunjuk yang Allah berikan semasa mereka memohon kepada Allah agar mereka diberi petunjuk. Namun mereka gagal memahaminya ... kerana mereka mendoakan kemusnahan tetapi kemusnahan yang mereka pinta itu tidak berlaku, sebaliknya Allah telah berikan mereka banyak petunjuk tetapi mereka tidak mahu berfikir. Kerana fikiran mereka kini dipenuhi hasad dengki dan hawa nafsu. Allah telah berikan petunjuk kepada mereka tentang kejahatan nwar berahi, azming aling, ustad bad rule aaaacum, nurul izzah ... ali-alih mereka abdikan nama izzah (pembela) ulamak dalam muktamar ... mereka enggan menerimannya kerana mereka tidak percaya kerana doa mereka agar musuh mereka musnah tidak berlaku. dap amat garang menentang usaha mereka mahu menegakan undang-undang hudud tetapi mereka menunjukan ketaatan yang tidak berbelah bagi kepada pimpinan dap ... mereka bawa pimpinan untuk memberi tazkirah agama kepada penganut agama mereka ... lim kau sial yang menentang hukum hudud itu bahkan mereka gelar sebagai kalifah omar ... kapal sing yang tegar menentang hukum hudud yang mereka perjuangkan mereka mempertahankannya dengan darah ... kata mereka sesiapa yang mahu memberi kemudaran kepada kapal sing ... langkah mayat mereka dahulu ... ah din ... banyak ... kalu aku nak tulis ... tak larat rasanya ... tetapi itulah pas ... mereka sentiasa bersangka baik kepada diri mereka dan sahabat mereka dan amat membenci musuh politik mereka ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2012 at 11:51 PM

setuju

Post a Comment