........... Video Penari Mirip Rosmah Bergelek Hindustan Tersebar .. | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Video Penari Mirip Rosmah Bergelek Hindustan Tersebar ..

Thursday, November 15, 201246comments

Beberapa blog pembangkang sudah mula menyiarkan satu video klip yang menunjukkan seorang wanita mirip isteri Perdana Menteri kita sedang berjoget lagu Hindustan, diatas pentas sambil diiringi beberapa orang penari lain.

Rosmahkah itu ?
Tidak dinyatakan bila dan dimana majlis itu.  Benarkah itu Rosmah atau seorang yang mirip Rosmah ?

Sungguh memalukan ..... saya harap Rosmah dapat mengambil tindakan saman malu keatas mereka yang bertanggungjawab. Saya percaya ramai yang menonton akan mentertawakan penari yang didakwa sebagai Rosmah itu. 

Aksinya biasa je tapi ia menjadi luarbiasa bila dikaitkan dengan seorang FLOM. Luarbiasa yang memalukan ! Payah nak terima itu adalah Rosmah sebab ia dilakukan secara terbuka depan penonton. Takkanlah sebegitu cetek pemikirannya ....

Tak tergamak saya nak letak video itu disini, tapi linknya - KLiK

PS - Membaca komen2 mengenai video ini, heran pulak mereka cepat percaya dan menerima yang penari itu adalah Rosmah. Video aksi seks Anwar yang kemiripan fizikalnya begitu hampir sama, payah pulak hendak diterima.

Share this article :

+ comments + 46 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 1:44 PM

Bukqn daaa..maknyah daaa mirip rupanya...buat dosa kering jer..

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 1:47 PM

MakNyah ? Hmmmm ... saya boleh terima tu. Sebab tak logik, tak masuk akal Rosmah sanggup bertindak sebegitu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 2:01 PM

Memang Rosmah Mansur laaaa..
Tengok rupa, senyuman dan saiz dah tau...badan genit bulat..muka hidung cucuq botox..rambut jambul kembang...
Tak caya ker?
Cuba bawak kat forensik...gerenti 99.99 % jawab nya Rosmah Mansur.
Kebenaran mmg pahit di telan....tapi joget2 gelek2 goyang2 bahu..baik utk kesihatan kan....hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 2:02 PM

Ala zaman sekarang ni dengan teknologi dihujung jari macam-macam boleh buat..Ingat tak video anwar hari tu..aku rasa mak nyah menyamar jadi anwar..KAH KAH KAH

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 2:08 PM

Perbezaan besar antara kedua video itu, aksi 'anwar' adalah TERTUTUP, dirakam tanpa pengetahuan. sedang aksi 'rosmah' diatas adalah TERBUKA. Takkanlah Rosmah tak boleh berfikir impaknya kalau dia beraksi sebegitu didepan orang ramai ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 2:33 PM

kalau betul pun rosmah mansor , dimana situasi yg memalukan tu...gerak tangan dgn kaki dan riak muka nampak sangat kaku dan teragak2 , bermaksud tidak mahir...salah ke kalau seorang manusia mampu melakukan banyak perkara...kalau betul rosmah mansor , dia suka bersukan , main badminton , jadi , rasanya menari tu salah satu daripada pergerakkan badan yang menyihatkan....tak salah dia berada dikhalayak seramai itu , sebab senamrobik pun buat ramai2 , kan....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 2:35 PM

PAS kata video besi..mana leh percaya..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 2:36 PM

Penari lain tu tak nampak macam melayu pun...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 3:06 PM

Ada fatwa baru ke berjoget itu haram? Tak nampak pun dia buat apa apa kesalahan. Bukannya dia melakukan zina di khalayak ramai. Tak macam si Anugerah Tuhan yang melaku zina dengan China Doll dan divideokan oleh teman rapatnya sendiri.

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 3:39 PM

bagi saudara mungkin tidak ada apa2 masalah..... tapi saudara kena terima yang sesetengah orang anggap ia sebagai satu yang memalukan jika dilakukan oleh FLOM. Tak semua orang sependapat.

Macam sesetengah orang Umno yang tidak merasakan ada sebarang masalah dengan isu lembu NFC tapi hakikatnya bila perkataan lembu dikaitkan dengan Umno, ia jadi satu bahan lawak rakyat.

Dan hanya orang yang tidak mahu menerima kenyataan saja yang menganggap Rosmah dipuja oleh rakyat !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 3:39 PM

UMNO parti Melayu, patut merasa bangga kerna Isteri Presiden UMNO (juga Isteri PM Msia) tidak segan2 menari-nari di khalayak ramai.

Barangkali Isteri Presiden UMNO akan sudi mempersembahkan kehebatan nya menari tarian naga pula jika ada jemputan dari kaum cina atau kaum2 lain.

Isteri Presiden MCA dan Isteri Presiden MIC termasuk Isteri2 Pemimpin2 Sabah & Sarawak harus mencontohi kelakuan Isteri Presiden UMNO.

Tun Dr M rugi. Zaman Tun Dr M memimpin Msia, Tun Dr Siti Hasmah sepatutnya berkelakuan seperti Isteri DS Najib. Baru lah UMNO bertambah hebat, di hormati dan di segani.

Tahniah. Transformasi Presiden Umno DS Najib berjaya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 4:07 PM

Keluar dr tajuk sikit din , cb kau siasat siapa lim kang hoo yg d khbrkn mnguasai kbnyakn tnh2 d negari johor dan jg bkl pmbli saham kfch jk j corp hndk mnjual

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 4:13 PM

aku rasa mmg rosmah.xkan bloger pr saje2 nak sebarkan..dulu masa majlis lcw pun buat hal..skng clip ni plak.xde ke orang umno yg berani tegur rosmah ni?...nmpak najib x boleh.control rosmah...rosmah dikatakan penyebab umno cepat bungkus..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 4:16 PM

salam,

tak la berapa nak hairan bila ahli agama pas mempercayai besi apabila perkara itu dikaitkan dengan musuh mereka yg utama dan terhebat dan sukar dikalahkan. kepercayaan itu adalah baja untuk terus menyuburkan rasa kebencian yg mendalam terhadap umno.

kalu gambar dan dilihat depan mata pemimpin sanjungan mereka membuat sebarang kesilapan atau kesalahan, ibarat kata mereka, bumi mana tak ditimpa hujan dan masih budak mentah lagi.

umno perlu berusaha untuk bebas daripada fitnah dan kesilapan. itu merupakan faktor utama untuk umno terus maju. pas perlu untuk terus berusaha membuat fitnah dan mencari kesilapan orang lain untuk terus kekal menjadi parti pilihan orang melayu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 4:51 PM

walau apa pun nyah, dah haru biru alam maya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 4:54 PM

apa pulak kenen pada si Nuar tu bang. betullah Rosmah tuh, meraikan diwali katakan. kalau tak buat macam tuh, mana boleh dapat undi india untuk Najib. demi undi bang, kenalah bodek sikit.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 4:58 PM

alahai DT, mana ada 'takkanlah Rosmah'. demi UNDI apa ada kesah, asalkan ornag India suka. kalau projek dekat ngan Batu Caves boleh dijanjikan batal, ini kan pulak menari. apa salahnya, bukan ker Deepavalli.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 5:04 PM

AnonymousNovember 15, 2012 2:33 PM

betul, betul dan sememangnya betul kata kamu. dia bersenam dan dah tentunya juga akan menarik minat kaum India. orang orang Melayu manalah tau malu malah mereka tak ambil pot pun. kalau bangsa Melayu tau malu, dah tentunya mereka melalak dalam situasi Najib membodek kaum Cina. orang Melayu baik sebenarnya dan tak banyak ambil kesah walau pun Negara diambil orang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 5:05 PM

orang Pas, matanya, telinganya dan hatinya besi, tuh sebab mereka anggap video itu besi. orang Pas bebal kerana mengatakan video itu besi sedangkan ianya bukan diperbuat dari besi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 5:09 PM

tunggulah bro, Rosmah akan menyampaikan hajat saudar masa raya Cina Nanti. Rosmah akan menari naga pulak. FLOM ini memangnya hebat dan benar benar mendekati masyarakat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 5:12 PM

mintak maaf beb, Rosmah bukanya penyebab tapi perencah UMNO yang sekarang ini hebat diperkatakan. bukan kah baik bagi PR?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 5:21 PM

Ada 2 kemugkinan saje. Rosmah atau mak nyah. Oh tidakkkkkk..*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 5:35 PM

Kalau betul Rosmah, MANA JAMBULNYA ? ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 5:37 PM

errr.... saya lebih suka tunggu konformasi dulu apakah benar itu Rosmah. Kalau betul..... hmmmm berbakul sindiran dah standby !

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 5:43 PM

Seperti kata Tengku Adnan diartikel sebelum ini - Musuh utama Umno adalah persepsi negatif ...... tapi kalau dalam kes ini kalau benarlah itu Rosmah, maka saya tak reti nak cakap lagi dah sebab yang menyebabkan persepsi negatif itu dipercayai oleh rakyat adalah DIRI dan PERANGAI SENDIRI.

Jadi tak perlulah nak tuding jari salahkan orang lain. SENDIRI MAU UBAH !

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 5:45 PM

Hmmm .... kalau bertukar tempat dan yang balik bersama Najib adalah Maknyah ? Tidakkkkkkkkkkk ! !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 6:47 PM

PRu13 nanti, aku akan tetap undi Umno, tapi ada syarat.
Boleh tak Najib tunai syarat aku?
Syarat aku Najib mesti wujudkan KEMENTERIAN JOGET FIRST LADY. Rosmah nak goyang gerudi ker, nak breakdance ker, nak shuffle ker...lantak dia lah cara nak fofular.
Lagi pun, pemimpin2 umno mcm pekakkkk jer.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 6:51 PM

macamana nak buktikan kat sini DT. ala! dah bergelek gelek tentulah jambulnya dah kempis. macam ada apa apa jer DT. jangan marah DT, nak release sikitlah, usik usik jer. cheers!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Pakcu Rantau Panjang
November 15, 2012 at 6:52 PM

Tulaaah...jatuh bangunnya seseorang pemimpin dengan 3 benda..

1. Harta
2. Kuasa
3.Wanita
yang lain tambah sendiri......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 6:53 PM

bersikap baiklah DT. anggap jer lah itu FLOM. bukan ker dia tuh hendakkan glamour?

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 7:44 PM

Melihat kepada respon dari para bloger umno... Rasanya betul dah Rosmah! takde sorang pun cuba nafikan malah ada cubaan untuk mengtidak-apakan aksi diatas.

Well.... Saya boleh bayangkan pembangkang menayangkan video diatas disetiap sesi ceramah dikampung2... Aduuuh, malunya! bukan dalam rumah tapi dalam dewan spt kelab malam, atas pentas big screen lagi, NAJIB TAK KATA APA KE? ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 7:50 PM

Hi all,
Setelah diteliti dengan alatan canggih seperti mesin subtronik, geiger enhancer dan reichter scale manipulator, keputusannya bukan Rosmah, kerana video blur dan pergerakannya bercanggah dengan background megascreen di belakang. Hidun nya tidak mancung dan pesek serta prooot tak berapa buncit.

Ana kata jangan buang masa... kita ke isu lain pula.

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 8:12 PM

kalau dilihat pada latar belakang pentas,ada tanda2 yang ianya berlaku di thailand .mungkin boleh disiasat bila dan di mana perkara ni berlangsung.pandangan peribadi saya ini bukan rosmah.rosmah lebih berisi dan gempal berbanding pelaku dalam video ni...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 8:44 PM

Najib tentu suka der. dulu nak jadi penyanyi masa Mawi, sekarang ni penari gelek. pas ni gang nam pulak. kemudian pelakonlah tuh. Najib tentulah bagi semangat. maklumlah, Najib sebok menagih undi dan Rosmah pulak sebok mendekati rakyat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 8:47 PM

kenapa tidak bang? kira bolehlah tuh. kesamarataan dikatakan. kalau dah Rosmah sebok menjadi penari gelek, apa hal pulak dengan Najib, kira bolehlahhhhhhhhh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 8:49 PM

bukan pekak bang, dengar cakap. kalau tak ikut susah nanti. taklah dapat jadi calun kelak. kira okeylah tuh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 9:20 PM

Saiz perut tak sama. Satu perbandingan yang amat jelas di sini. Pergerakan yang dilakukan oleh orang dalam video itu terlalu lincah dan memang energetic serta berstamina tinggi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2012 at 9:56 PM

ko tak dengar mamat tu cakap melayu ke?..ko rasa kat thailand org thailand layan lagu hindustan ke?..mesti lu pemuda umno.tu pasal la lu berfikiran lambat...ini majlis kat sebuah kementerian la bro..

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 9:58 PM

Komen saudara boleh disifatkan sebagai menghina Rosmah! :-)

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 10:02 PM

Rileks la bro, saya percaya ramai pengomen disini jenis suka menyakat, artikel ni anggap jelah sebagai nak release tension :-)

Kalau ada yang terasa, telan jelah.

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 10:04 PM

hehehe.cuba nak sarcastic tapi tak jadi lak.rasa2nya memang rosmah.cuma tak jelas november 2010 tu kat mana venuenya.mungkin ada penjelasan yang rasional yang boleh diberikan tuan punya badan...

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2012 at 10:28 PM

apa yang saya baru diberitahu,majlis adalah malam amal bakti,07 november 2010 di hotel mandarin oriental kl.ia adalah majlis tertutup dan rosmah adalah yang dipertua bakti.tetamu kehormat adalah shah rukh khan.soalnya adakah salah dan kurang wajar rosmah menari di majlis sebegini?adakah apa2 unsur yang mencalarkan maruah beliau atau najib?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 16, 2012 at 3:31 AM

lepas ni isu nurul izzah akan lenyap la... nampak tak permainan dia...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 16, 2012 at 3:53 AM

bukan rosmah pun... mirip? jauh sekali. tengok betul2 video tuh.

jawapan yang ko nak din ada kat gambar yang ko letak tu. macam tu ke muka rosmah berpetak-petak?

....................
Reply To This Comment ...................
November 20, 2012 at 2:42 PM

Pencacai PAS ni kalau isu pasal Rosmah laju jer.Gagal pasal wedding Lee Chong Wei try plak isu lain.Saya tiada masalah jika dgn isu ini kerana KALAU BETUL Rosmah,saya semestinya kecewa kerana beliau seolah-olah tidak serik dlm menyusahkan umno.

Cuma saya musykil apakah motif pendedahan ini?Adakah ingin memalukan Rosmah atau mereka kecewa kerana Rosmah telah memalukan agama dan negara.

Jika itu alasannya,bagaimanakah pula pelbagai gambar dan video yang telah tersebar mengenai pemimpin mereka.

Video nuar berahim berjoget dgn anak taukey genting.

gambar nuar dan kawan2 termasuk lebai kopiah putih terangguk-angguk dpn mayat Cina mampus.

Gambar semak samun eli wong.

Gambar nuar pakai NANDEK di dahi

Gambar pemimpin pas ke pasar jual babi demi meraih undi Cina

dan mcm2 lagi gambar yg bukan sahaja mengaibkan negara tetapi juga AGAMA.Tapi mereka akan tepis dgn sejuta alasan dgn alasan yg meragukan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2012 at 3:16 PM

Minat menari sejak kecil, apa salahnya buat amal bakti, majlis dia

Post a Comment