Undang2 ? FUCK THE LAW !

Monday, November 26, 201218comments

LAW ? What LAW ? FUCK THE LAW ! WE ARE THE LAW !


Mahkamah Tinggi Kuantan MEMUTUSKAN  kilang Lynas DIBENARKAN beroperasi ( KLiK )

Mahkamah adalah UNDANG-UNDANG !


Undang2 ? FUCK IT ! Pakatan Rakyat yang tentukan UNDANG2 .


AKTA AMAN ? Apa itu AKTA AMAN ?


Menteri Undang2 ? FUCK HIM ! Takde siapa hormat dia !


Baca juga Selangor Daily

Kami ingin bertanya kepada Menteri KDN dan pihak Polis DiRaja Malaysia, berapa seksyenkah di dalam Akta Perhimpunan Aman 2012 yang telah dicabul dan dilanggar oleh pelaku kumpulan Hijau ini? Sehingga ke tahap mana lagi yang Kerajaan harus tunggu sebelum sebarang tindakan akan diambil? Kerajaan pada masa sekarang dipandang “lembek” oleh masyarakat kerana gagal mengambil langkah-langkah tegas kerana ingin menjaga hati sebahagian kecil masyarakat Malaysia yang kuat menyalak. Kerajaan lupa dengan Rakyat “silent majority”. Ketenteraman, perasaan dan hati kami tidak pernah Kerajaan peduli. Jangan tunggu sampai golongan ini naik bosan dan turut sama menentang Kerajaan.

PS - Lupa nak tulis - WAKTU SAMA , kerajaan Malaysia juga adalah KERAJAAN YANG KEJAM !

PS2 - Lupa juga nak tulis - Masa PAU 2012 nanti, JANGAN BINCANG isu ni juga ! Isu Sensitif .... 

Share this article :

+ comments + 18 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2012 at 7:06 PM

http://jawaber6.blogspot.com/2012/11/bibit-bibit-13-mei-semakin-jelas-melayu.html rasa2 orang2 PAS dengan PKR sedar ke tak???kalau tak sedar2 jugak aku tak tau nak cakap apa!!!!!!!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2012 at 7:26 PM

Kalau dalam PRU kali ni BN kalah teruk, aku tak salahkan Najib. Aku nak bako Kerismuddin je... kita bako.. kita bako... hehe.

....................
Reply To This Comment ...................
November 26, 2012 at 8:15 PM

dapat notis google ada malware dari panggungopera.blogspot.cuba saudara din selidik sikit...

....................
Reply To This Comment ...................
November 26, 2012 at 8:21 PM

menteri yg plg dungu takat ni...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2012 at 8:56 PM

bro' saya cuba ke laman web tersebut tapi setiap kali saya mencuba:

"Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist".

apa masaalahnya?

....................
Reply To This Comment ...................
November 26, 2012 at 9:21 PM

try lagi.... saya try takde masalah. Takpun try klik di sebelah, ada dalam list aktif

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2012 at 9:38 PM

kalau kita tanya ahmoi-ahmoi DAPigs tu memang ramai yang akan bandingkan Lynas dan Chernobyl .. hahahaha patutlah otak mereka bodoh nak mampus . Tapi mcm yang kita tau KDN lembap nak tangani penipu-penipu anti Lynas puak DAPigs ni .

....................
Reply To This Comment ...................
November 26, 2012 at 9:56 PM

Kerismudin dilaporkan baru menerima menantu dalam 2 hari lepas. Anak perempuan dia berkahwin dengan anak/anak tiri Datuk K/Siti Nurhaliza.Agaknya dia sebuk dengan kerja kahwin anak dia,jadi, menangani kes demonstrasi anti-Lynas ini tidak menjadi keutamaan dalam hidup dia ketika itu/ini.

PS
Menyampah habis tengok muka Wan Jijah (yang bijak bersandiwara) dan anak dia, Nurul Izzah, (yang pro-Melayu murtad dan pro-LGBT)bersama-sama dengan pemakan-pemakan babi.
How I miss zaman Tun M!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:26 AM

saya rasa NAJIB yang SALAH sebab sebagai bos, dia WAJIB perbetulkan apa yang tak betul. lainlah kalau dia pun sama sama TAK BETUL.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:26 AM

tq

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:29 AM

patutnya yang diatas tuh yang salah. yang atas tak tau nak pantau. tengoklah sekarang ni pun dia buat kerja sorang sorang, menteri yang lainya buat apa? takkanlah dia tak nampak. tapi kalau yang kat atas tuh ditukarkan, rasanya keadaan akan berubah. orang orang Melayu pun taklah tertekan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:33 AM

inilah akibatnya undang undang tidak dilaksanakan. polis sudah dicabar, kerajaan juga dicabar. Najib tidak ketinggalan dicabar jugak. sampai bila nak tunggu lagi untuk diambil tindakan. semua orang tau perlakuan mereka itu salah tapi dibiarkan saja. adakah kerana majoriti mereka itu Cina maka kerajaan terpaksa tunggu dan lihat? sampai bila? peniaga peniaga Melayu tu macamana? siapa yang bela nasib mereka? bukan sekali dan bukan dua kali tapi dah banyak kali berlaku. mungkin jugak kerajaan nak tunggu hingga berlaku peristiwa berdarah baru nak bertindak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:36 AM

dalam bicara negara di TV1 tadi Tun M ada mengatakan:

"UMNO mesti kembali kepada perjuangan asal iaitu untuk agama, bangsa dan Negara".

ada bantahan?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:40 AM

".... Ketenteraman, perasaan dan hati kami tidak pernah Kerajaan peduli. Jangan tunggu sampai golongan ini naik bosan dan turut sama menentang Kerajaan".

saya sangat sangat bersetuju dengan ungkapan tersebut. Tapi Tun sebentar tadi di TV1 ada mengatakan kita kena pilih UMNO/BN dalam PRU ini. lepas BN menang, barulah kita kritik kerajaan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:47 AM

saya sebagai individu sangat sangat berterima kasih kepada para blogger yang memainkan rentah yang sama saperti penulis untuk memberi dan membukakan mata dan minda orang orang Melayu. kalau orang orang Melayu masih lagi tak perasan atau pun lalai, God bless u. blogger yang dimaksudkan selain blogger penulis yang sangat konsisten, ialah:

http://jawaber6.blogspot.com/2012/11/bibit-bibit-13-mei-semakin-jelas-melayu.html
http://badutrakyat.blogspot.com/2012/11/hot-news-dong-zong-bukan-anti-kerajaan.html
http://www.papagomo.com/2012/11/butuh-melayu-malai-si-pergi-mati-melayu.html
http://theflyingkick.blogspot.com/2012/11/melayu-melayu-islam-rasis-sungguh.html
http://www.selangordaily.com/?p=6544

my salute to u all.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:39 PM

Malaysia punya undang2 cuma ats kertas je , pling penting undi kn jg , bl dr awal dh dbri muka ni la jdnya , pd aku jk kerajaan bertndk tegas rakyt akn lbh sokong kerajaan . yg dtng bhmpn tu cm 1000 orng je yg pnddk malaysia ni berapa juta orang ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:43 PM

Yg pling sialnya din ! Puak ni blh plk kt yg undng2 kt singapura lbh baik dr malaysia , kt singapura blh buat phmpunan ke din ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2012 at 7:36 AM

Laburlah sedikit wang ringgit dan masa untuk membeli dan membaca buku tulisan TDM (Doktor Umum atau Dr. In The House).

Banyak sejarah, ilmu dan manfaat untuk orang Melayu dan keturunan kita. Bacalah..

Joe

Post a Comment