........... Rupa Terkini Bas Anwar | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Rupa Terkini Bas Anwar

Saturday, November 10, 20124comments


Bas Anwar selamat tiba di Kuala Terengganu dengan selamat petang tadi .... Banyaklah juga gambar2 yang saya ambil, tapi lambat sangat nak upload. Esoklah saya cerita .... 

Buat santapan pagi buta ni, saya tepek dulu gambar2 Bas Anwar yang terkini, pastinya ramai yang mencari2 tompok2 cat merah ..... Bagian ni memang Anwar tidak lupa peringatkan para hadirin dalam ceramah beliau.



Bas dibasuh sebab nampak bersih tapi comot cat tak diusik ... Depan, kiri dan kanan .. Klik gambar untuk besarkan sehingga fullscreen.

Emmmm ...kalau orang baling cat dalam tin, begitu ke rupa cara ia tersebar ? 

Ramai juga yang saya dengar berkata , oooooh, yang ni kat Melaka, yang ni pulak kat Johor ... bla bla bla.. Bijak Anwar..


Keadaan dalaman Bas Anwar
Lagipun biarlah puak PR menghebahkan dulu betapa rakyat Terengganu hadir dalam jumlah yang RIBU-RIBU sebelum saya keluarkan gambar2 saya pula. Saya perasan beberapa blog Pas yang copypaste gambar serta artikel yang dibekalkan oleh petugas2 Anwar yang ikut serta, contohnya -

Setibanya di Dataran Syahbandar, ribuan penduduk setempat sekitar Ladang yang sudah mendapat maklumat kehadiran rombongan bas dua tingkat itu terus mengerumuni sekitar kawasan tersebut ...

Ramailah juga tapi takde lah cecah seribu pun ...Esok lah !

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 10, 2012 at 2:27 AM

Salam der,

Ala...naper nak tunggu esok....saya yg tgh boring ni dah x tau nak baca apa dah.....post la entry skang.....huhuhu

....................
Reply To This Comment ...................
November 10, 2012 at 2:33 AM

Nak tidur lah ... tadi hujan lebat masa Anwar tengah berucap, habis basah kuyup.. takut demam :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 10, 2012 at 4:13 AM

aku teringin sangat nak tengok pada setiap kali kehadiran bas tersebut akan ada kain rentang yang tertulis ucapan mat sabung yang memberi darjat atau gelaran pada anugerah tuhan tu ... siap dengan gambar mat sabung sekali ... ala bukannya payah buat sepuluh je dan gantung poster itu seiring dengan tempat bas tersebut berada ... tak payah kecoh-kecoh berdemo dan sembur dengan cat merah ... er jangan lupa edarkan juga kaset ucapan mat sabung itu kepada setiap hadiran yang mendengar ucapan dusta anugerah tuhan tersebut ... ingat tun m kata melayu mudah lupa ... so kena peringatkan balik melayu memperdengarkan ucapan mat sabung yang "memuji-muji" anugerah tuhan dengan gelaran yang cukup senonim dengan anugerah tuhan tersebut. takbir ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 10, 2012 at 2:22 PM

saya tak singgah cuma lalu kawasan dataran sbrg takir tu...tak la ramai mana...mungkin sekitar 1K je kot...tu pun kalau cecah la 1K

Post a Comment