........... Penipuan TERBESAR Kepimpinan Pas Kepada Ahlinya ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Penipuan TERBESAR Kepimpinan Pas Kepada Ahlinya !

Saturday, November 17, 201215comments




AIDCNews – 16/11/12 – Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Nordin mengesahkan beliau menjadi saksi wujudnya perjanjian sulit Pakatan Rakyat (PR) pada 18 Disember 2009 untuk membuang perjuangan hudud dan Negara Islam yang menjadi tunggak PAS.

“PAS sendiri sanggup korbankan perjuangannya..Pada 18 Disember 2009, secara sedar, pimpinan PAS menandatangani perjanjian persefahaman pakatan DAP dan PAS, jika membentuk kerajaan, Negara Islam, hudud, Qisas dan takzir tak ada dalam agenda.

“Dia (PAS) tahu tu, bukan dia tak tahu, tapi dia tandatangan juga,” katanya ketika ditemui media UMNO hari ini.

Zulkifli melihat PAS berbohong kepada ahli-ahlinya, apabila mendakwa parti itu masih meneruskan agenda hudud dan Negara Islam, sedangkan telah menandatangani perjanjian dengan rakan sekutu PR untuk menggugurkan kedua-dua asas perjuangan itu.

“Nak cakap pasal hudud, nak bohong siapa ? Awak sudah tandatangan dengan DAP dan PKR tak mahu hudud, dekat luar awak kata nak hudud. Kan bohong namanya itu. 

“Saya antara orang yang menyaksikan perjanjian tersebut. Saya tahulah tentang perkara itu. Bahkan ini dikuatkan lagi dengan kenyataan Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang yang berulang kali mengatakan bahawa persepakatan antara PAS, DAP dan PKR tidak termasuk agenda Islam dan perlaksanaan undang-undang jenayah Islam!,” tegasnya.

Beliau juga turut menggesa kepimpinan PAS memberitahu secara telus kepada ahli-ahlinya tentang pengguguran kedua teras perjuangan parti itu.

“Kepimpinan PAS perlu dedahkan kepada ahli akar umbi bahawa di dalam Pakatan Pembangkang bahawa hudud dan negara Islam tidak ada dalam agenda sekiranya Pakatan Pembangkang memenangi PRU yang akan datang ini.

“Beritahu pada ahli, bahawa Anwar sebagai ketua pembangkang, berpendirian bahawa tidak akan melaksanakan hudud dan negara Islam sekiranya mereka berkuasa,” tegasnya lagi.



Semalam, AIDCNews menyiarkan pendedahan seorang ahli seumur hidup PAS, Zainon Ismail yang mendakwa PAS telah menandatangani satu perjanjian sulit dengan DAP dan PKR untuk menggugurkan perjuangan kedua asas perjuangan parti itu.

Zainon Ismail yang lebih dikenali sebagai CN Al-Afghani mendedahkan perjanjian sulit itu diadakan pada pada 18 Disember 2009 yang ditandatangani oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Apa yang ditandatangani, di antara kandungannya, apabila PR berkuasa di Putrajaya, pemerintahan ini tidak akan menyentuh tentang hudud dan Negara Islam,” dedahnya dalam Wacana Mengembalikan Pas ke Landasan Asal, 11 November.

                                     ************************************

Kalau dah TAKSUB GILER , tak perlu nak harap lah para perwakilan akan bangkitkan perkara ini dan minta pengesahan semasa Muktamar berjalan ni. 

SEMUANYA demi KUASA ..... Islam hanya modal politik jer.  Takkan ada siapa yang akan berbunyi pun .... 

MUNAFIQ SEMUANYA !

Share this article :

+ comments + 15 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 12:28 AM

Aku dah ckp, puak PAS ni memang KHAWARIJ dan mengamalkan TAQIYYAH ala SYIAH.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 12:59 AM

dah semakin ramai dari puak2 Pas sendiri yg sedar pejuangan Pas semakin songsang kerana semata2 nak keputrajaya.. agama jadi alat jual beli

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 3:22 AM

Pengikut PAS sudah terlalu taksub dengan parti, Manakala pemimpin diatas sudah semakin gila. Perjuangan mereka tidak langsung berlandaskan Islam. Perjanjian yang dimenterai tidak dimaklumkan kepada ahli. Penyokong, oleh kerana terlalu taksub, bertindak dengan tidak menggunakan akal. Rumusanya, mereka samalah dengan kafirin yang berjuang semata mata untuk menjahanamkan Islam. Kerajaan sepatutnya bertindak untuk menghalang parti itu untuk terus menggunakan Islam sebagai paarti politik sebelum ianya menjadi lebih parah lagi.

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 7:55 AM

Ketua Dewan Ulama pun pandai berkata-kata. PAS akan bawa usul Hudud. Kalau mendapat mandat 2/3, maka ianya akan menjadi undang-undang.

Orang yang mendapat hidayah Allah pasti nampak apa sebenarnya permainan PAS. PAS sebenarnya ingin menunaikan janji mereka kepada para penyokong mereka. Pasal itu perjuangan mereka tidak pernah mendapat restu dari Allah S.W.T. kerana perjuangan mereka untuk menegakkan hukum Allah dan negara Islam sebenarnya hanya untuk kuasa politik, untuk kerusi parlimen. Hukum Hudud dan Negara Islam hanyalah sebagai alat ataupun tool untuk mencapai cita-cita mereka tersebut.

Kita boleh lihat buktinya apabila menyelak kembali kes hudud di Kelantan dan Tranung, oleh kerana dah janji dengan penyokong, mereka bawal usul dan luluskan Hudud di Kelantan dan Tranung walaupun hudud tersebut tidak dapat dilaksanakan. Yang penting janji dah ditunaikan. Kenapa tidak dapat dilaksanakan, kerana niat mereka bukan kerana Allah, tetapi kerana janji kepada penyokong.

Bukalah mata para penyokong PAS. Perjuangan pemimpin sebenarnya sia-sia dan tidak diterima oleh Allah kerana peimpin kamu sebenarnya tidak pernah Ikhlas berjuang untuk menegakkan agama Islam di malaysia ini kerana Allah S.W.T. tetapi mereka cuma mempunyai niat untuk kuasa dan kerusi. Mereka anggap dengan kuasa dan kerusi tersebut, mereka boleh melakukan apa sahaja sedangkan mereka tidak sedar tanpa restu dan keizinan dari Allah, semua perkara tidak akan berlaku.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 7:56 AM

maaf cakap la ... iblis pun sebelum dilaknat oleh Allah adalah ulamak - dia lagi hebat dari ulamak pas - iblis mengajar para malaikat. dan apabila aku mendengar buah bicara bahawa ulamak nak bersahabat dengan iblis - hem inilah jadinya .... aku ingat iblis tu menyesal kerana dia dah gagal nak goda para ulamak tu agar balik kepangkal jalan .... hem ... ada betoika ,,,,

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 8:35 AM

dunia ni penuh dgn penipu. lepas pas dan anwar lepas ni akan ada lagi. khawarij, dajjal, dll akan selamanya ade selagi ade setan di dunia ni.

satu je cara utk menyelamatkan diri negara bangsa dan agama adalah dgn memastikan rakyat kita matang dan tidak lagi bodoh utk diperbodohkan dgn sewenang2nya dgn begitu saja supaya tidak terlalu simple minded dan senang percaya ckp org.

kalau betul matang, dan mengikut islam akan sentiasa selamat dunia akhirat.

masalahnya org kita, pakai kopiah quote quran sikit, pakai serban, buat ceramah kt masjid pn dh dpt gelaran ustaz tiba2, dh terus percaya,

pas boleh buat ape saja, masalahnya kalau org kita matang dan x layan xkan jadi hal.

melayu hampa.

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 10:09 AM

Nanti ada yang kata - habis, nak kami undi Umno ?

Hahahaha .... bukan itu saja pilihan yang ada, kan ?

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 10:10 AM

Tonton video doa selamat Pas di artikel seterusnya ...

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 10:11 AM

Niat hanya untuk menunjukkan SEMACAM DAH TUNAIKAN JANJI :)

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 10:12 AM

Ya, mentaliti orang Melayu kena ubah, kena lebih terbuka dan kritikal ( dengan batasan )

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 17, 2012 at 1:34 PM

Hahaha bodohnya pencacai gerombolan mesra rasuah umnuuuur, undang2 Allah x perlu ada dlm mane2 perjanjian atau mane2 manifesto parti politik sbb Hudud, Qisas dan Takzir dah termaktub dlm Al Quran dan Sunnah.. Dah memang wajib org Islam buat, x perlu ada perjanjian sbb apa yg Allah perintah, wajib kita laksanakan. X tau la kalu pencacai umnuuur bodoh x percaya dgn ayat2 Allah dlm Al Quran

....................
Reply To This Comment ...................
November 17, 2012 at 1:45 PM

Dalam buku Jingga ada tak?

....................
Reply To This Comment ...................
November 18, 2012 at 12:04 AM

Salah 2 bro mmg itu jer pilihan yg ada sekrg ni.Diaorg pon tahu pilihan yg ada cuma UNDI umno tp diaorg tebal dgn sikap sombong tak nak mengaku kesalahan.

Apa?Nak suruh PAS kembali KEPADA PERJUANGAN ASAL??Ni pon lagi 1 statement penyedap hati.Byk sgt ker beza perjuangan pas DAHULU dan SEKARANG?Bagi saya budaya memaki hamun,matlamat menghalalkan cara,fitnah,solat hajat minta hancurkan umno yg berlaku semlm pon bukan perkara baru.Itu semua dh berlaku puluhan tahun dulu lagi.

Cuma yg membezakan dahlu dgn lepas bersekongkol dgn dap ni cuma BRANDING jer.Lain semua sama jer pas tetap pas!

....................
Reply To This Comment ...................
November 18, 2012 at 12:07 AM

Block jer bro komen bodo lagi merapu mcm anon atas ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 18, 2012 at 3:25 AM

dh nama org islam mestila percaya quran dan Allah SWT, nama pn rukun iman.

masalahnya penipuan pas bukan ayat quran dan kata2 Allah SWT.

org bodo je samakan pas dgn islam.

kalau setakat ckp karpal singh pn boleh ckp nk buat hudud.

aku rasa korang semua yg bodoh. serius ikhlas dr hati aku kamu semua pencacai PR yg nk hudud mmg bodoh kene tipu dgn pas. Ade hikmah Allah SWT cipta org bodoh mcm kamu supaya kami semua dpt belajar.

melayu hampa.

Post a Comment