........... PANAZZZ .... Anwar Bersama Basnya Nak Datang Kuala Terengganu Jumaat Ini | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

PANAZZZ .... Anwar Bersama Basnya Nak Datang Kuala Terengganu Jumaat Ini

Tuesday, November 6, 201210comments

Ini poster yang mula ditepek dibeberapa tempat sekitar Kuala Terengganu -

Woohooooo.... Anwar bersama Basnya akan datang ke Kuala Terengganu hari Jumaat ni ! 

ADA TAZKIRAH MAGHRIB LAGI.....


Ini gambar surau Ladang atau nama penuhnya Surau Haji Awang Khatib Ahmad yang bakal dikunjungi Anwar Jumaat ini.


2-3 tiga orang yang saya tanya pandangan mereka memberi jawapan sama - Saya tak tahu pun ....?

Nah, ini saya beritahu ! Jangan nanti kata tak tahu pulak ......

Perkasa Terengganu dan Pemuda Umno Kuala Terengganu tak nak komen apa-apa ? Bukan apa.... bagi saya, kalau nak kecoh pun biarlah  awal. Jangan dah tiba hari baru nak kecoh. 

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 6, 2012 at 4:32 PM

Harap-harap tak ada yang baling telur penyu.

Kekuatan PR adalah janji-janji mereka. Itu hanya janji dan adakah janji-janji tersebut bakal ditunaikan, lihat kepada rekod janji-janji yang sudah-sudah adakah telah ditunaikan ataupun mereka tidak melunaskan janji tetapi membuat perkara baru yang tidak dijanjikan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 6, 2012 at 5:05 PM

Din macam gembira je bila tau bang nuar nak datang ganu. Siap ajak kengkawan lagi agar memeriahkan majlis meraikan bang nuar. Yerla, celebriti politik la katakan. Bukan senang nak tengok celebriti popular secara live. Betol tak din.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 6, 2012 at 5:35 PM

hahah..x perlu risau dgn kedatangan anuar n geng.tiada paksaan unt hadir ke ceramah pr ni.kalu rasa tak setuju tak perlu la guna provokasi mcm yg sebelum2..sbg ketua pembangkang beliau berhak membuat road show dimana shj...tiada apa yg umno n perkasa perlu risaukan.lebih baik memajukan parti sendiri dr mengacau parti lawan..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 6, 2012 at 5:40 PM

mesti ramai org pak din. ptg jumaat pasar mlm kt syahbandar.... x hbs nak nyusah org nak nega...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 6, 2012 at 6:58 PM

peliwat ni ada tauliah ke nak bagi tazkirah maghrib ni??? Kat Selangor boleh la.. dah kawtim sama JAIS. Tempat bg tazkirah pun dah kene banjir. Yang kat KT ni tgk dewan solat ditingkat atas, kalau dimasuki air jugak memang Nuar ni pembawa bala sungguh la....

Harap PERKASA pasang kamera bila peliwat ni datang, mane la tau, ade lagi dakwaan kasut terbang nama PERKASA juga yang tercalar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 6, 2012 at 11:42 PM

Sayangnya saya duk jauh dari Tganu. Kalau saya ada kat situ saya akan kata pada dia, "sudah-sudah lah tu... carila kerja lain. Dalam dunia ni bukan ada jawatan PM je". Tak suka betul dengan pencetus huru-hara ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 7, 2012 at 8:02 AM

Tak apalah kalu kat Ganu. Jgn jak dia angkut bas naik feri pegi Sabah... Insya-Allah, tak sempat sampai punyer lah! ha..ha..ha...

Pak Din, jgn lupa hidang kopok lekor 'UN-CUT' version punyer...

....................
Reply To This Comment ...................
November 7, 2012 at 12:08 PM

batang besar ke batang kecil ? hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
November 7, 2012 at 12:09 PM

Ternyata RAMAI juga yang masih terpengaruh dengan janji-janji Anwar

....................
Reply To This Comment ...................
November 7, 2012 at 12:10 PM

Saya tak sabar nak tengok BAS dia jer ..

Post a Comment