........... Nazri The Selamba Man...hahahaha ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Nazri The Selamba Man...hahahaha ...

Wednesday, November 7, 20123comments

Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz hari ini menyifatkan serangan-serangan pembangkang terhadapnya berhubung isu pembalak Michael Chia disebabkan dirinya merupakan “aset”.

“Tidakkah kamu fikir kerana saya merupakan aset, jadi mereka menyerang saya?” kata Nazri.

 “Saya semestinya sangat penting, jika tidak mengapa mereka menyerang saya?” TMI



Hahahahaha ....... I LIKE ! Very the SelambaLand !

Tapi janganlah pulak lepas ni semua yang punya isu yang dipolitikkan juga perasan mereka diserang kerana mereka sangat penting ....


PS - 2-3 hari ni saya agak 'sibuk', jadi tak berkesempatan nak duduk lama2 depan laptop bergossip...

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 7, 2012 at 6:29 PM

ini menteri x blh pakai. x kenang jasa Tun M. org melayu marah dengan namewee, dia blh ajak lahabau tu masuk parlimen. Bedebah nazri ni

....................
Reply To This Comment ...................
November 7, 2012 at 10:16 PM

saya sokong kalau nazri aziz dilucutkan jawatan menteri...kalau boleh ahli umno cuma angkat ahli MT dari golongan yg Islamik sahaja...bukan takdak org2 alim dalam UMNO ni...cuma depa x pakai jubah n serban saja heeehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 8, 2012 at 5:46 PM

Kalau ikutkan hati aku, mula dgn no 1 Saifudin, No 2 Nazri, no3 Hishamudin, ketiga3 mereka patut tiada dlm kabinet, yg 1 & 2 tu tak payah langsung ada dlm umno, lagi baik.....

Post a Comment