........... Jika Umno Terus Bodek Cina @ PAU2012 - Saya BUKAN Lagi Pro Umno ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Jika Umno Terus Bodek Cina @ PAU2012 - Saya BUKAN Lagi Pro Umno !

Tuesday, November 27, 201240comments



Ooooops...... sori, silap gambar !  Apapun harap2 para perwakilan tidaklah jadi muka toyer macam budak2 kat atas tuh .....



Tapi ..... tak salah juga kan gambar tu, bergantung kepada perspektif kita. Bukan ke Najib mahukan orang Umno BERUBAH ...... nah, kan tepat tu. Berubah menjadi dewasa !


Saya nak pesan satu jer - RAMAI pengundi atas pagar menanti dengan penuh debar bagaimana rupabentuk Umno yang mahu diTransformasikan ini. Saya salah sorang.

Saya masih menerima Umno sebagai parti yang memperjuangkan nasib orang Melayu di bumi tercinta ini. Tapi kalau ternyata Umno sudah LARI dari asas-asas penubuhannya, MAAF, saya tidak akan teragak-agak LARI dari terus beri sokongan kepada Umno !

Saya tidak akan BABI BUTA menyokong pemimpin yang tidak lagi berjuang atas nama bangsa Melayu dalam mempertahankan maruah bangsa dan agama di Tanah Melayu ku ini.


Jika Umno terus dengan BODEK CINA ala Najib, jangan labelkan saya sebagai pro Umno lagi selepas PAU 2012. 

PS - Lupa nak tulis - Saya akan Jadi PRO UNDI PROTES !

Share this article :

+ comments + 40 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:10 AM

setuju setuju

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:15 AM

JGN UGUT GENG !!! TOLONG LA BAGI CADANGAN UTK PENYELESAIAN.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:18 AM

jangan burukkan lagi keadaan dahla blogger pro-UMNO dah tinggal sikit,

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 9:18 AM

Saya cuma nyatakan pendirian. Cadangan dah berbuih mulut sebut.Perwakilan kena BERSUARA !

Jika anda ingin terus BODEK NAJIB YANG BODEK CINA - teruskanlah ..... Saya tak mahu terbabit

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:39 AM

betoi saya sokong blogger sama konsep gak mcam bloggerm

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:42 AM

bro, sy suka cr tuan yang bantai mn yg patut, tegur sbb sayang...tp jgn keruhkan keadaan la...ms nie kita kena rapatkan barisan sbb saat sgt genting...please jgn begini. kalo bukan yang ada ni, adakah pilihan lain yang ada lebih baik. baik utk apa???nak kata agama???utk bangsa???utk negara??? sy rs smua persoalan itu tiada jawapan pada pilihan lain yg ada. depa lebih jauh teruk dari yg kini. so baik kita jgn emosi sgt....pilihan selain dari yg ini lebih sangat teruk la..tiada ada yang baik. tiada langsung beb. nak kata utk agama...parti itu langsung tak jaga, utk bangsa lagi la hancusss tak boleh diharap, utk negara fuhh jauh panggang dari api smua kaki kebas yg lg dasyhat. yang ada mungkin calar atau luka tapi masih ada ubat dan mungkin boleh sembuh. Bak kata Tun Mahathir kalo tak rosak jangan tukar cukup dengan perbaiki sbb kalo tukar tak tentu dapat lebih baik..silap langkah lebih teruk. so kengkawan mari kita bersatu untuk yang satu yang mungkin tiada kedua kali.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:50 AM

salam,

agenda dalam pau rasanya nak dapatkan sokongan melayu dengan cara menjatuhkan pas dan pkr. dalam pau nanti, bolehla dengar suara kuat dan hebat pemimpin melayu mengkritik pas dan pkr terutamanya anwar. kemudian suara calon pasti menang membodek boss dengan memuji segala usaha yg dilakukan seperti memuji kerana mempertahankan sekolah dan bahasa cina, memberi bantuan kepada sekolah cina,. meningkat usaha berbaik dengan nawewee, memperjuang sama rata hak semua kaum, memperjuangkan hak cina dalam deb dan sebagainya.

dap tak boleh usik. baju hijau tak boleh kacau. tu semua anak emas ah jib gor. kononnya ni ialah new politik. kena jaga orang yg bayar cukai jugak. orang yg senyap, tak berdemo, tak berapa nak sokong aes, patuh pada rukun negara tak bayar cukai. mereka tak penting pasal mereka tak bising. hak lgbt dan murtad pun,umno pertahankan secara senyap. suara bantah macam bunyi kentut yg kuat tapi tak berbau. memalukan dengar kuat tapi tak ngaku saling berpandangan, sapa punya kentut. tak lari sebab tak berbau. macam tu la keadannya.

calon pasti menang mana la yg berani nak lawan cakap ah jib gor.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 10:18 AM



baru baru ini Tun M telah mengatakan UMNO perlu kembali ke perjuangan asal iaitu demi agama, bangsa dan negara.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 10:23 AM

saya juga menyokong penulis 100%. saya juga akan melakukan perkara yang sama tak kira UMNO/BN menang atau pun kalah di PRU ni selagi UMNO tidak kembali ke perjuangan asal. dalam tempoh satu penggal Najib telah banyak membodek sehinggakan Melayu sudah kelihatan saperti kaum minoriti. PAU kali ini akan menjadi pentas penyaksian untuk membuktikan UMNO berjuang untuk agama, bangsa dan negara. bukan saja cakap, nak dengarkan plan constructive untuk membena masa depan bangsa Melayu. saya tidak langsung melihat cara ini sebagai satu ugutan kerana selagi Najib tidak transform, selagi itu bangsa Cina akan menjadi bangsa yang istimewa.

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 10:25 AM

mungkin kali ni saya akan solat istikharah malam sebelum undi...parti mana yg Allah bagi petunjuk utk saya undi parti tu yg saya akan pangkah dalam kotak undi...untuk jadi org yg tak keluar mengundi rasa rugi pulak hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Tertido
November 27, 2012 at 11:15 AM

pada aku ni bukan isu bodek bak kata pepatah tarik rambut dalam tepun,rambut tak putus tepung tak berselerak,politik kena berstrategi,kalau ikut analisis majoriti cina masih kpd DAP,juga pd PKR dan PAS yg bagi mereka hanyalah boneka yg akan memenangkan DAP,jadi UMNO kena rasional dlm setiap tindakan,pepun aku tetap konsisten UMNO adalah pejuang agama bangsa dan negara berbanding PKR dan PAS

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 11:26 AM

Saya pun tak suka perangai Najib suka bodek Cina tapi saya lebih tak rela jika seorang peliwat bersiri menjadi PM saya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 12:59 PM

Setuju dengan Din. Walaupun Najib nak gunakan konsep "biar kalah pertempuran, tapi menang peperangan", tapi biarlah berpada-pada. Terlalu banyak pertempuran yang kalah pun rugi juga.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 1:02 PM

Agak-agak nyer kalau blogger pro-UMNO dah tinggal sedikit tu kenapa ye? Adakah kerana UMNO terlalu memperjuangkan nasib orang Melayu@Islam?

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 2:25 PM

AKu bukan ahli politik dan tak pernah main politik (tak reti pun). Tapi nak bagi pandangan begini.

Sekarang ini orang melayu berada dalam situasi cukup genting untuk mempertahankan segala-segala yang ada kaitan dengan melayu termasuk bahasa, budaya, tanah rezab, termasuk yang paling penting agama Islam.

Kegentingan ini disebabkan Melayu tidak lagi mempunyai kuasa pemutus (politik) majoriti. Walaupun majoriti penduduk Malaysia adalah melayu tetapi kuasa politik mereka telah terbahagi kepada 3 iaitu UMNO dan PAS dan PKR.

Setiap parti tidak boleh memiliki kuasa pemutus mutlak dan mereka memerlukan bantuan daripada kaum bukan melayu.

Dalam keadaan perpecahan yang semakin dasyat ini, kaum bukan melayu sedar kuasa yang mereka ada. Mereka sedar bahawa tanpa sokongan mereka, tidak ada mana-mana parti melayu yang boleh berkuasa.

Di antara ke tiga-tiga parti orang Melayu ini, hanya PAS sahaja yang memiliki tahap kesetiaan ahli yang cukup tinggi. Walau apa pun yang berlaku, penyokong dan ahli PAS tidak akan berganjak dari parti masing-masing. Manakala dalam UMNO dan PKR pula, ramai di antara para penyokong dan ahli mereka yang boleh cair kesetiaan mereka pada bila-bila masa. Jangan lupa, pada masa yang sama ramai lagi orang melayu yang tidak berada di mana-mana pihak.

Menyedari hakikat bahawa penyokong UMNO dan ahli UMNO mudah cair kesetiaan mereka terhadap UMNO, pemimpin UMNO cukup bimbang dan cukup berhati-hati . Bimbang kot ada yang beraloh sokongan dengan mudah. Pada masa yang sama mereka juga perlu menarik sokongan dari kaum bukan melayu untuk menyokong mereka.

Oleh itu pada pendapat aku pada masa sekarang ini, apa yang penting dan wajib dilakukan oleh penyokong dan ahli UMNO ialah memberikan kepercayaan penuh kepada pemimpin UMNO untuk mencorak dan mengatur strategi termasuklah strategi bagaimana hendak menarik sokongan bukan melayu. Sokongan jangan berganjak walau seincipun kerana kalau berganjak, musuh akan mengambil kesempatan. Ambillah ikhtibar peperangan Uhud sebagai panduan. Bukan tidak boleh ditanya kenapa dan mengapa, tetapi tunggulah selepas peperangan.

Selepas peperangan kita menangi, barulah kita menyusun kembali apa yang patut dan apa yang tidak patut.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 2:29 PM

orang bukan menyampah dengan umno tetapi dah bosan dengan perangai pemimpin umno yg tak mendengar rungutan akar umbi.perkataan yg menyinggong perasaan penyokong umno sering diulang-ulang itu yg membuatkan ramai penyokong tawar hati menyokong umno.
antara perkataan itu ialah:-
1)kita memberi bantuan tanpa mengira fahaman politiknya,
2)walaupun tak menyokong kita bantuan tetap kita berikan
3)penbangunan tetap diteruskan walaupun rakyat tidak memilih kita.
dan banyak lagi kalau nak disenaraikan. sedangkan penyokong tegar umno ternanti-nanti bantuan yg dipinta namun tak kunjung tiba.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 3:43 PM

Salam Bro... saya 100% sokong Bro... kalau UMNO masih tidak berubah... saya juga mempunyai pendirian yang sama dengan Bro.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 4:33 PM

Saya saperti juga saudara bukan orang politik dan tidak menjadi ahli mana mana parti. Saya juga belum pernah mengundi mana mana parti pembangkang sejak dari PERIKATAN lagi. Bagaimana pun sejak mengikuti blog ini, saya sudah mula tertarik dengan perkembangan semasa. Saya mula lihat keadaan bangsa Melayu yang saperti dinafikan sedangkan pemimimpinya sendiri adalah manusia yang berbangsa Melayu.

Pokoknya mengapa kah Najib beria ia sangat membodek kaum Cina yang saya kira bukan semuanya menyokong BN? Saya lihat Najib seolah olah sudah menjadi takut kepada kaum Cina. Lihat sahajalah kepada perhimpunan hijau, DongZong yang memperlihatkan sikap kurang ajar bangsa kaum ini. Dimana kah letaknya undang undang dan dimana kah keadilanya? Kaum ini telah memberikan terlalu banyak masaalah kepada negara dengan sikap menentang pembangunan (Lynas) yang akan memberikan pulangan yang baik kepada semua. System pelajaran tidak diperakui dan meminta kerajaan menurut tuntutan mereka dengan system yang berbeza, mengikut cara mereka.

Didalam kemelut sebegini, kenapa dan mengapa Najib gagal memberikan suntikan semangat kepada kaum bangsanaya sendiri dengan jaminan masa depan orang orang Melayu yang lebih baik dan lebih sempurna. Saya kira orang orang tidak banyak kesah kiranya perjuangan diletakkan ke landasan yang betul saperti kata anon diatas (AnonymousNovember 27, 2012 10:23 AM)

Najib mungkin takut digelarkan racist jika bangsa Melayu disebut. Sehingga bila ketakutan sebegini hendak disimpan. Sementara sedar, saya kira eloklah bangsa Melayu bangun sebelum segalanya habis.

Dengan yang demikian saya akan menyaksikan PAU kali ini yang mana saya belum pernah ambil kesah pun. Saya ingin mendengar samada agenda Melayu dibincangkan. Sekiranya masih senyap, maaf saya pohonkan, sokongan kepada BN akan saya gadaikan sehinggalah perjuangan UMNO berada dilandasan yang betul.

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 4:36 PM

SAYA PUN....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 4:43 PM

aku bersetuju kita perlu melakukan sesuatu ... tetapi masanya bukan sekarang ... lupakan pau ... kalau marah sangat pergi kat kedai beli kuih pau ... tenyeh-tenyeh dan hantar kat najib ... biar dia berfikir ...
kita lihat sebenarnya semua ahli politik melayu sedang menjual melayu dengan rakusnya. pkr melalui izzah dah buka peluang untuk membenarkan perlembagaan malaysia yang menyekat bangsa melayu beragama islam dari membuat pilihan agamanya kepada bangsa melayu yang bebas membuat pilihan agamanya. dan ini telah disokong penuh oleh ulamak di dalam pas dengan berkata bahawa ucapan izzah itu adalah dalam skop memberi kebebasan beragama ... kita semua sedia maklum di dalam negara Malaysia ... satu-satunya bangsa yang diikat pegangan agamanya oleh perlembagaan ialah bangsa melayu ... sebab itu kita lihat dalam kebanyakan kes mahkamah bangsa lain yang memeluk islam boleh kembali mengisytiharkan dirinya murtad dan menang kes perbicaraan di mahkamah sedangkan di dalam kes bangsa melayu ... pengikut ayah pin yang nyata sesat ... gagal mengisytiharkan dirinya murtad, begitu juga dengan Linda Joy ... walaupun hakikatnya dia sudah murtad ... perlembagaan menahan proses pemurtadan ini ... dan kita lihat dia gagal mengisytiharkan murtad ... dan inilah yang sedang diperjuangkan oleh izzah ... agar membenarkan melayu ini sah murtadnya dari segi undang-undang dan perlembagaan ... dan perkara ini amat dipersetujui oleh ulamak pas ... kalau tidak masakan mereka mempertahankan hujah izzah ...
umno ... hem macam yang engkau tidak puas hati najib terus bodek ... cina hanya gelak ... aku dah ulas bagaimana bodohnya raja melaka yang menghantar tun tuah meminang puteri raja cina dinasti meng ... tetapi mereka (raja dinasti meng) hantar puteri raja cina dinasti han yang merupakan musuh dinasti meng yang perlu dinyah keluar dari istana dinasti meng ... itulah yang cina lakukan sekarang kepada najib ... dan sememangnya najib (dan semua pemimpin melayu) sebodoh maharaja melaka ... mereka akan tertipu dan terus ditipu (lihatlah ayat klasik ... walaupun tak sokong kerajaan bangsa cina tetap diutamakan sedangkan dikubu kuat umno pembangunan dipinggirkan) disamping mereka terus menyakinkan diri mereka yang dah sedia bodoh itu bahawa suatu hari nanti si cina laknat itu akan menyokong mereka ... percayalah din ... apa pun yang engakau buat mereka tidak dengar dan tidak akan mahu dengar kerana mereka amat suci hati untuk mempercayai bangsa cina yang penuh helah itu ... tetapi din ... buat masa sekarang ... peperangan adalah getir ... undi protes adalah amat merbahaya ... seperti aku cadangkan dulu ... perbanyakan ngo melayu ... perbanyakan ngo melayu ... tidak cukup perkasa ... engkau tubuhkan pertiwi ... tubuhkan seberapa banyak ngo melayu ... dan bersuaralah ... bersuaralah ... kerana ini yang sebenarnya puak cina itu lakukan ... mereka mempunyai berpuluh-puluh pertubuhan dan mereka amat aktif ... cina kantonis dengan pertubuhan kantonisnya ... cina chew dengan pertubuhan chewnya ... peniaga kedai kopi ... dengan pertubuhan kedai kopinya ... kedai runcit dengan kedai runcitnya ... mereka bergerak dengan kemas, rapi dan teratur tetapi tidak berguling-guling macam melayu bodoh yang berguling-guling di atas tar ... sepatutnya semboyan engkau sekarang ... perbanyakan pertubuhan melayu ... dan bersuara, nyatakan kehendak hati ... kerana orang yang tidak bersuara hasratnya tidak akan didengar oleh orang lain ... walaupun hasratnya itu adalah yang terbaik buat dunia dan isinya ... pedulikan cakap orang politik yang hanya berkata ... hak melayu hanya boleh bersuara atau disuarakan melalui umno ... kerana suara umno sekarang bukan suara jantan garau ... tetapi suara mak nyah yang lembut ... nak kata perempuan garau suaranya ... nak kata lelaki lemak pulak dengarnya ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 5:03 PM

Memang itu lah "argument" yang digunakan untuk pastikan UMNO terus berkuasa. Kita bukan nya UMNO kurang buruk daripada yang buruk, tapi lebih baik daripada yang baik. Jangan terlalu bagi muka terutamanya yang berkaitan dengan dasar sebab bila dah bagi, payah nak tarik balik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 5:05 PM

Mungkinkah selepas UMNO kalah dan Melayu akan merasa peritnya barulah orang Melayu dari ketiga-tiga parti tersebut?

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 6:52 PM

Apakah GERENTI yang Umno akan kembali ke ASAL setelah menang PRU13 ? Jika keputusan tidak juga 2/3 ( yang tidak ramai yakin akan dapat dicapai ) apakah Najib @ Umno akan TERUS BODEK CINA ?

SAMPAI BILA ? ? ? ?

Tujuan saya satu jer - BERI MESEJ YANG JELAS

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 6:54 PM

undi protes maknanya TETAP KELUAR MENGUNDI cuma cara memangkah itu lain sikit :)

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 6:56 PM

anon 4:33 - SAMAlah pendirian kita :)

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 6:58 PM

Satu peringatan yang baik, TerimaKasih :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 7:04 PM

POKOKNYA MENGAPA MELAYU TIDAK MAHU BERSATU?
JANGAN SAMPAI MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 7:37 PM

najib dah cakap yang dia nak perwakilan telanjangkan pas dalam PAU ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 7:39 PM

macamana Melayu nak bersatu kalau tak der halatuju. kalau dulu bolehlah kita katakan UMNO dilandasan yang betul, memperjuangkan agama, bangsa dan negara. sekarang mereka lebih berat kepada bangsa Cina.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 7:41 PM

berubah itu soalan kedua. tapi yang pentingnya kita nak dengar perwakilan atau pun siapa membangkitkan agenda Melayu di PAU kali ini. disebabkan sepinya Melayu, tu sebab bangsa Cina naik lemak.

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 7:47 PM

anon 7:41 - Ya, saya terima pandangan saudara. Kalau nak BERSUARA pun TAKUT, nak harap berubah apa lagi ? ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
November 27, 2012 at 7:49 PM

Sampai bila nak tunggu SATU SUARA YANG TEGAS DARI ORANG MELAYU ? BILA ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 8:34 PM

Betul tu. Eeee, tak nak lah peliwat jadi PM. nanti tak pasal pasal ramai teruna hilang bujang pulak tak berani saya nak jawab. *!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Antihipokrit
November 27, 2012 at 9:25 PM

Kau dan aku serupa Din.. Kalau Najib and the gang tetap nak jadikan UMNO parti semua kaum, aku takkan keluar undi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:26 PM

Kerosakkan telah pun bermula bila semua 'Pintu' dibuka sejak tahun 2004.. nasiblah Umno..agaknya bile boleh dapat pemimpin Umno sejati??

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:48 PM

sebenarnya Najib keliru dia tuh Presiden mana. sebagai Presiden UMNO, beliau sepatutnya memperjuangkan agama bangsa dan negara. sebagai PM beliau bolehlah jadikan BN parti semua kaum. tapi kalau dalam UMNO pun dia nak jadi PM, mampuslah. tu sebabnya dia takut menyebut Melayu, dan macam cakap Din, kalau takut nak sebut, macamana nak perjuangkan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 9:54 PM

kalau UMNO tak mau berubah, kita pakat ramai ramai kita ubahkan pulak. Hishamuddin tadi ada kata kekuatan parti bergantung kepada ahli. bolehlah kita katakan saperti sebatang pokok yang besar, bila dah tua, tentunya dahanya banyak yang dah reput. kita buangkan dahan dahan yang dah tua dan tak dapat menghasilkan daun untuk kita berlindung. kita biarkan dahan itu bertunas dan dah tentunya akan menghasilkan daun yang lebih untuk berteduh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 27, 2012 at 11:13 PM

barangkali ade yg tau betapa saya x suka najib membodek cauvinist dan cauvinist pula tidak mengenang budi.

selain itu tampak najib liberal maka saya x yakin dia akan perjuangkan bangsa melayu dan hak2 bumiputera. ntah dia sedar keadilan dlm islam bukan samarata samarasa tp saya dh xnak ambil pusing.

cuma bila Tun gesa kita sokong/ undi umno maka saya akan sokong umno.

mengikut pemahaman saya dlm islam kita harus memilih yg paling kurang mudarat.
PKR dasar liberal dan anjing amerika,
PAS memperalatkan agama dan memutarbelitkan agama, paling saya pantang.
DAP, langkah mayat saya terlebih dahulu.

maka tiada pilihan lain, tp najib harus sedar sebaik sahaja ade yg lebih ikhlas memperjuangkan hak bumiputera dan islam, maka saya xkan sokong umno lagi.

seterusnya kita berserah saja. kalau najib ingin meliberalkan msia, meranapkan hak2 kita yg diperjuang datuk dan nenek moyang kita maka biar dia berhadapan dgn Allah SWT kelak.

kalau saya betul tentang memilih yg kurang mudarat, saya harap semua turut sama kerana itu yg terbaik. buat sementara ini saya harap org melayu bersatu padu menyokong umno. kerana cina sudah pasti xkan sesekali menyokong mca. saya percaya semua org faham kepentingan 2/3. nasib kita di tgn kita. kalau bodoh melayu mengundi pembangkang maka biar kita semua terima nasib kita yg sememangnnya malap.


melayu hampa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2012 at 7:51 AM

Ada cadangan untuk berdemo / protes kelemahan, kelembikan, kepondanan UMNO di PWTC minggu ni? Kalau ada saya nak join.


Joe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2012 at 11:37 AM

Blogger banyak tapi kaki ampu buat apa....

Post a Comment