........... Imam KO - Doa KO Itu Pandangan Peribadi. Cukup-Cukup Sudah ...... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Imam KO - Doa KO Itu Pandangan Peribadi. Cukup-Cukup Sudah ......

Tuesday, November 20, 201213comments


Nik Razi KO
“Sudah cukup apa yang dilaporkan oleh media mengenai bacaan doa terbabit dan saya mengakui saya membacanya tanpa dipengaruhi sesiapa pun.

“Memang saya diarahkan menjadi imam dan bukan untuk doa itu,” 


Pada Jumaat lalu, Nik Razi didakwa mendoakan kehancuran terhadap Umno dan Barisan Nasional ketika solat Hajat sempena Muktamar Pas ke-58 di Stadium Sultan Muhammad IV.

Pesuruhjaya Pas Johor, Datuk Mahfodz Mohamed mengesahkan kandungan doa tersebut bukan atas arahan sesiapa, tetapi atas inisiatif Nik Razi sendiri.


Menurutnya, beliau berada sama ketika solat Hajat yang dihadiri lebih 40,000 orang. SINAR



Dengan kata lain - Doa KO itu adalah PANDANGAN PERIBADI Nik Razi, jadi CUKUP-CUKUP SUDAH menghentam Pas !

Yang 30 ribu mengAMINkan doa itu ....... doa apapun kalau disebut mereka akan AMINkan ...

Yang duk mempertahankan Doa KO itu sebagai wajar ......... Apa saja kenyataan atau tindakan yang disebut oleh pemimpin Pas akan dipertahankan ... sedangkan pemimpin no 2 ditangkap khalwat bersama isteri orang lain dalam bilik hotel  pun dipertahankan, apalah sangat Doa KO.

Apa saja kontroversi bersifat keagamaan yang ditimbulkan oleh orang Pas hanyalah sekadar DIBINCANG DAN DIDEBAT dalam media jer, tak perlu sebarang tindakan penyelesaian atau susulan. Lepas heboh di bincangkan, selesailah isu ...isu lain pula.

Kalau diperhatikan nada kenyataan Nik KO diatas, ada semacam ........ nada bersalah .... kan ? Tapi dek EGO yang bapak besar dalam setiap diri orang Pas, untuk minta maaf jauh sekali. Paling hampir kepada maaf adalah - Itu Kenyataan / Pandangan Peribadi.

Share this article :

+ comments + 13 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 20, 2012 at 10:42 AM

Sebab itulah saya cukup takut menjadi imam.

....................
Reply To This Comment ...................
November 20, 2012 at 10:49 AM

Nak tunggu Haji Hadi declare AMANAT HAJI HADI dulu pun cuma PANDANGAN PERIBADI dia saja.Tak ada kena mengena dgn hidup atau mati.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 20, 2012 at 10:56 AM

Bertambah bukti akronim PAS membawa makna parti ajaran sesat..

....................
Reply To This Comment ...................
November 20, 2012 at 11:10 AM

nik ajis anak beranok ni memang jenis bako bangsat entah mcmna mak ayah dio ajar dulu memalukan keturunan nik je

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 20, 2012 at 11:18 AM

ko b.n...b.n ko... ko umno...umno ko... ok DAP....DAP ok...ok...ok... lgbt ok... murtad ok... liwat ok...ok.. ok... pastu malaysia ko... anuar ok bagus... misi tercapai...

....................
Reply To This Comment ...................
November 20, 2012 at 11:48 AM

PAS memang gitu, Tak terhantuk baru terngadah. Lepas tu nak saman media. Senang betul hidup...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 20, 2012 at 12:03 PM

Imam KO

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 20, 2012 at 12:47 PM

Nak jadi kamikaze lah konon, biarkan diri jadi sasaran, asalkan Nik Azis, Hj Hadi dan PAS dapat dibersihkan dari noda khawarij + syiah... orang tahulah tipu muslihat puak-2 khawarij macam ni.

....................
Reply To This Comment ...................
November 20, 2012 at 2:04 PM

Tengah baca doa tu tetiba kena rasuk syaitan dan jadi syok sendiri.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 20, 2012 at 3:49 PM

kebanyakan pemimpin tertinggi PAS adalah jenis BANGSAT walapun memakai SERBAN sebesar bakul...mengapa ya?...mcm yg Outsyed The Box ckp...these people are the DUNGUS yang mengaku jadi pewaris nabi tapi perangai dan mulut macam setan...TQ Din

PASti HANCUR

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 20, 2012 at 4:48 PM


Ada beberapa perkara yang doa tak dimakbulkan.... antaranya... makmum yang berdoa tu pun belum tentu lepas dari dosa-dosa besar.... tu belum lagi imam yang membaca doa... belum tentu terlepas dari dosa-dosa besar.... barangkali ada yang makmum yang pernah berzina...tapi belum bertaubat... so macam mana Allah SWT nak memakbulkan doa....

Apa lagi mendoakan kecelakaan pada orang lain... untuk seronok bolehlah.... Tapi Allah SWT Maha Besar.....

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
November 20, 2012 at 5:12 PM

Saudara Din,

Sampai kiamat pon mereka tak akan berubah, sehingalah mereka semua diberi petunjuk dan hidayat semula.
Memperjuangkan Islam konon ,memalukan Islam adalah ,dan Islam semakin terhina dimata bukan Islam sama ada dalam baikpon luar negara.

....................
Reply To This Comment ...................
November 20, 2012 at 5:37 PM

Saya hairan juga part tu .... dari elok tertib TIBA2 menjerit !

Post a Comment