........... Anwar Di Terengganu - Harap Orang Pas jer Bantah ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Anwar Di Terengganu - Harap Orang Pas jer Bantah ...

Friday, November 9, 20127comments


Tak lama lagi rombongan Bas Anwar Jelajah Malaysia akan tiba di Kuala Terengganu .....  Apakah beliau akan diberi sambutan sepertimana di Kedah dan di Johor ?

Bantahan di Johor
Bantahan di Kedah

Hahahahaha ...... MANA ADA ! Orang Teganu benci Keganasan ..... Tak suka kecoh2, tak suka demo2 ni..... Rata-rata mereka dari kepimpinan Pemuda Umno dan Perkasa yang saya tanya, jawapan secara umumnya - Biar jelah ...

Baik kan orang Teganu ....

Nak dijadikan gossip pagi Jumaat ni, tadi saya terima sms dari seorang yang kenal saya tapi saya tak kenal dia, beritahu dah ada beberapa kain rentang dipasang oleh mereka yang tidak dikenali .... jadi saya pun pergilah recce ....


 





Saya tak nak pandai2 teka siapa punya angkara tapi kalau mengikut apa yang saya tahu lah, mesti orang PAS ! Yalah, kan alJuburi itu gelaran yang MatSabu berikan kepada Anwar, takkanlah orang Umno nak tiru modal Pas ...

Yang menariknya kain rentang dibawah yang dipasang dijejantas depan Hospital Besar -


Kebetulan selang seminit saya ambil gambar, sedar2 kedua2 kain rentang itu dicabut ! Begitu pantas sekali .... mesti kerja pencabut poster/ banner professional ... Saya hanya sempat rakam sipelakunya yang seperti lipas kudung melarikan diri dengan motor -


Menggunakan logik diatas, kalau yang pasang itu orang Pas, maka yang cabut pula mesti orang UMNO !

Bila saya cek balik, ternyata kain2 rentang yang saya rakamkan tidak berapa lama tadi, semuanya sudah dicabut .... hmmmm samada kebetulan atau diorang follow saya ! hehehehe ...

Nampak gayanya setakat itu sajalah rupabentuk bantahan dari orang Kuala Terengganu terhadap kedatangan Anwar bersama basnya. Harap ke orang Pas jer ... orang Umno ngan Perkasa Terengganu ? Biar jelah ..... Kalau ada lagi nanti, saya akan gossip lagi .

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 9, 2012 at 12:43 PM

Tak sabor tunggu liputan penuh Din.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 9, 2012 at 1:00 PM

bangkitlah orang terengganu pertahankan islam dan agama masing2 drp dakyah anuwar yang mengarut ini serta konco2 mereka jadi bangkitlah..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 9, 2012 at 7:10 PM

aku cadangkan ditayangkan vidio dan dipasangkan kaset tentang "fitnah" oleh mat sabung terhadap anugerah tuhan tersebut tentang kes liwat anugerah tuhan itu ... tentu meriah sambutan tersebut. er ... orang terenganu kena adakan sembahyang hajat tolak bala ... kut kut banjir menyerang terengganu selpas kehadiran anugerah tuhan kat sana. Jangan lupa buat bacaan yasin mohon kepada Allah agar Allah turunkan bala kat peliwat bukannya rakyat terengganu yang datang mendengar cerita dusta dari anugerah tuhan ... ambil fadilat doa tuan guru nik aziz yang mohon agar dihancurkan kebatilan ... er minta peliwat itu hancur ... kerana perbuatan meliwat dan mempertahankan perbuatan peliwat itu adalah perbuatan yang batil ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 9, 2012 at 8:15 PM

kalu setakat 15 orang berdemo baik tak payah bro.makan keropok losong lagi baik.xkan la ahli umno terengganu banyak tu je.biarkan jelah anuar nak buat road tour.ini negara demokrasi bro.nnt jgn lupa buat liputan bro..kasi terangkat sikit umno terengganu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 9, 2012 at 11:06 PM

mu ni mesti pemuda umno.tu psl mu lemah akal..skng ni mmg la musim banjir..tu psl la banjir kat mana pung..mu kena tahu yg pas pernah perintah terenggnu..sokongan pr kuat kat sini.hahhaa..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2012 at 1:10 PM

betul jugak.... tapi kalau dah banjir sampai dalam masjid yang Al-Juburi berikan tazkirah tu nak kira camner??? Semua masjid dimasuki air juga waktu banjir ni eh?? O gitu caranya nak bagi alasan....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2012 at 1:11 PM

Ingat PR, ingat budak tadika kene halau dari dewan oleh pemerintah zalim PAS....

Post a Comment