........... Tanya Najib - Yang Tak Boleh DiPakai, Jangan DiPakai Lagi ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tanya Najib - Yang Tak Boleh DiPakai, Jangan DiPakai Lagi !

Thursday, October 4, 201212comments

Artikel ini adalah lanjutan kepada artikel sebelum ini dimana saya bertanya apa dah jadi kepada program Tanya Najib semalam yang heboh diperkatakan sebelum ini ... siap ada video promo lagi !  

Dan saya bertanyakan soalan - DIMANA CYBERTROOPER BN YOUTH ?





HAMPEH  !




Ramai yang akan MARAH dengan artikel ini tapi bagi saya apa yang berlaku pada Tanya Najib seharusnya diambil iktibar. Tujuan artikel ini bukan hendak memperlekehkan usaha Najib itu TAPI lebih kepada mempersoalkan KEBERKESANAN + KEWUJUDAN +KERELEVANAN apa yang digembar gemburkan sebagai TENTERA SIBER PEMUDA BN.

                                     DI MANA ANDA SEMALAM ? ? ?


Saya copy dari sebuah blog pro BN yang mempromosikan BNYCT -

Tujuannya BNYCT ini ditubuhkan adalah untuk menyatukan semua sumber bakat, tenaga dan fikiran di kalangan seramai mungkin penggiat siber dan bakat-bakat kreatif pro-BN dan pro-kerajaan dan mengkoordinasikan gerak kerja siber agar maklumat berkenaan dasar, program dan fakta dari pihak kerajaan BN dapat disampaikan secara berkesan seterusnya membantu kempen siber BN dalam Pilihan Raya Umum ke-13.

 Nah .... last aktiviti tweet pada 21 September lalu !


 WAT HAPPENG ?

HADAPI DAN TERIMA KENYATAAN ! YOU FAILED BIG TIME !

Bila peperangan bermula tapi askar tak muncul ....... kita tewas, apakah perlu lagi alasan ? 

Sebagai Ketua Tentera - apakah perlu disimpan lagi ketumbukan yang GAGAL ? 

Bagaimana pula dengan segala KONVENSYEN2 Media Sosial Seluruh Negara ? Apakah hasilnya ? Kata dapat kumpul 10 ribu pengiat media sosial ...... DIMANA MEREKA SEMALAM ?































Maaf, kalau ada negeri yang tertinggal.






Cakap banyak .......... HABUK PUN TARAK !  DUIT JUTA-JUTA HABIS ..... apa hasilnya ? ? ?

Bukan nak cari pasal, bukan nak cari musuh ..... tapi kalau masih nak MENIPU dan merelakan diri DITIPU .... dan kalau masih tak nak sedar-sedar juga, TERIMALAH AKIBATNYA NANTI !

Kalau saya tak bunyi, TAK AKAN ADA ORANG LAIN YANG AKAN BERBUNYI .....

Masih ada masa untuk lakukan sesuatu.... yang TERBUKTI tak boleh pakai, JANGAN DIPAKAI !

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2012 at 1:27 PM

mmm.. sebab KJ la aku menyampah UMNO. apa la UMNO ni, bila la nak berubah.

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2012 at 1:42 PM

Bergantung kepada cara penerimaan kritikan ..... artikel ini berisiko tinggi bakal menyisihkan saya dari rakan2 ..... nak buat macamana, ubat itu sememangnya pahit. Nak terus sakit atau nak baik ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2012 at 1:52 PM

salam,

apa yang penting bukan bilangan dan pencapaian yang berterusan. yang penting ialah objektif tercapai. objektifnya ialah ramai waktu buka, waktu lain dah tak ramai pun tak apa. gah masa mula, hangat masa keluar macam tahi, acah aje, gempak saja, kira ok la kalu seramai jari yang datang lepas perasmian pembukaan. mesti ada orang dah kebas duit kot masa diperjalanan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2012 at 2:07 PM

tu semua nak tunjuk kat najib je bro..lps dot peruntukan..rembat terus la..bukan susah pun..modal t-shirt biru n beg laptop kosong..pastu bayar 50 sorang..bg makan sikit2 dan majlis dikatakan berjaya mengumpul tentera cyber umno..padahal..

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2012 at 2:10 PM

cyber trooper lemau & takde semangat. yg bersemangat pun pejuang2 sendirian berhad yg kadang2 tadak kaitan pun dgn parti. parti punya lingkup.

kalau team bola fail, pengurus letak jawatan. kalau cybertrooper fail, ........... perlu letak jawatan. (isi tempat losong dgn nama yg sesuai)

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2012 at 2:21 PM

Bagilah kat depa kemenangan tuhh... tanding ada kalah ada menang. BN dah 55tahun menang, setakat menang sorak x leh pakai belum gol sorak dah sampai itu namanya 'menang sorak'.

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2012 at 2:44 PM

tak berkesan kalau campur ngan budak2 Umno, patutnya mereka ni bernaung dibawah media yg sedia ada, yg terbukti berkesan.Ini tidak, nak buat sendri,pas tu membazir like always. hadapilah kenyataan yg perang siber ni memerlukan tokoh kepahlawananya yg tersendiri.Suka atau tidak sememangnya dah mcm tu.Tak payah cuba2 lagi dah... buang masa,membazir dan dah tak ada masa.Pakai saja senjata yg ada, yg terbukti ampuh. Susah sangat ke nak terima hakikat atau perangai kaki sebat memang susah nak dibuang

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2012 at 10:36 PM

Saya tak teruja nak komen lanjut :) Yang penting kita BELAJAR dari apa yang berlaku. TerimaKasih !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2012 at 11:15 PM

Tahniah din,kritikan ptt dberi. Bina kkuatan dr pngalaman semasa mjadi lemah. Bkn semua kritikan bmaksud nk mbunuh,bkn musuh... Tp resam manusia,slalu lupa,slalu cuai... Klw dh cuai,jd la pahat,kena ketuk br bgerak.harap jd pngajaran.
:)

....................
Reply To This Comment ...................
October 5, 2012 at 10:56 AM

Tak apa bro din,

Biar disish RAKAN2.Kalau mcm 2 punya perangai bukan RAKAN namanya Din...2 MUSUH DLAMA SELIMUT..

Din jgn takut, setakat kehilangan SOKONGAN media2 alternatif BN (kononnya) lgsg xder kesan pon..Yg kita pentingkan adalah sokongan MAJORITI rakyat Malaysia..Jgn takut din kami penyokong umno yg ikhlas sentiasa bersama org mc Din.

....................
Reply To This Comment ...................
October 5, 2012 at 11:57 AM

setuju sgt

....................
Reply To This Comment ...................
Joe
October 7, 2012 at 12:40 PM

Jangan takut bro DT. Blog mu dan TDM je yang saya langgan. Kiri kanan tetap sesah. Yang lain entahlah..

Post a Comment