........... Tahap BODEK Pencacai Melayu Islam PR Kepada Tokong Lim ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tahap BODEK Pencacai Melayu Islam PR Kepada Tokong Lim !

Wednesday, October 10, 20126comments

Artikel dibawah saya copypaste dari blog edyesdotcom, sebiji ngan gambarnya sekali......

 

Gambar yang mamat tu cuba highlite kan rasanya papantanda elektronik yang menunjukkan masa solat di Pulau Pinang.... kan ?

 

Point saya - PUNYALAH TAHAP GABAN PENCACAI MELAYU ISLAM Pro PR HENDAK MENUNJUKKAN TOKONG LIM GUAN ENG SEBAGAI MESRA ISLAM ! !


Siap petik kata-kata Tokong Utara itu yang masuk bakul sendiri yang mendakwa sebagai baik dan bertindak adil sebagaimana dituntut Islam.


Rasanya dah SELALU sangat kita baca pencacai2 Pas memuji2 melangit Tokong Lim, kalau nak dibandingkan dengan pemimpin2 Pas sendiri, tahap BODEK kepada Tokong Lim ini jatuh no 2 dibelakang Nik Aziz jer !

 

TAPI pernah anda dengar atau baca pencacai Dap memuji2 dan mempertahankan pemimpin Pas ? 


Apakah ini yang dinamakan Tahaluf Siyasi Pas-Dap ?


GEMPAR!! TERBUKTI GUAN ENG HINA ISLAM!! 

 

Memang orang Islam negeri Johor, Terengganu, Pahang dan semua negeri BN rasa TERHINA kerana Guan Eng memerintah negeri DAP Pulau Pinang tanpa membelakangi kepentingan Islam di Pulau Pinang!! 

Guan Eng telah menghina orang-orang Islam yang bertidak jahat mengfitnah dan mencemuh beliau apabila beliau memastikan nasib orang Islam P.Pinang tetap terbela dan Islam tetap tertegak walau di Seberang, walau di Pulau...

Bak kata Guan Eng: "Orang Umno benci saya sebab saya baik terhadap Islam dan bertindak adil sepertimana yang dituntut dalam Islam"

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2012 at 12:52 AM

Depa x tau pd masa yg sama ada gerakan utk samaratakan agama melalui IFC.
Beberapa tahun dulu ade seminar anjuran bar council pasal azan yg berkumandang & dikatakan bising...siap bwk org amerika plak utk mengatakan ia menganggu & beza hak asasi org d sana...
Betapa terese cock pernah bergambar menunjukkan papantanda tulisan jawi d bkt bintang...
Islam pas ni makin bodoh sampai tahap ke tahi lembu...
Patotla islam bpecah dr dulu sb org mcm ni.

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2012 at 8:05 AM

Terbaru bila Nasha beri peringatan kepada kepimpinan Pas supaya umat Islam bersatu, Pas melenting !

Semuanya demi kuasa ....

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2012 at 12:00 PM

hahaha...bagus..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2012 at 1:08 PM

muslim tak perlukan jadual waktu solat di papan tanda elktronik kerana peranan itu dah lama diambilalih oleh masjid dansurau.

apa yang muslim perlukan ialah penyetaan dalam ekonomi dan juga rumah mampu milik di Pulau Pinang.

ATAS PAGAR

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2012 at 3:54 PM

Kes ni sama la dgn kes kuan yew pakai songkok dulu..PAPAN ELEKTRONIK dikatakan MENGHORMATI ISLAM hahhahahahahhahahhahhahahahhahah...Gila TINNGI IQ org PAS ni..

Siap letak quote yg UMNO BENCI GUANG ENG sebab dia ADIL PADA ISLAM hahahhaahha..Perghhhhhh syahdu la Din baca ayat diaorg ni..meleleh air mata sy baca..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 11, 2012 at 12:09 AM

Ya sungguh syahdu bro..... Teringat kpd bagaimana zalimnya org2 umno memperlekehkan LGE yang begitu syang dan cintakan org melayu dan agama islam.......
Yang boleh saya katakan ialah kebodohan bloger2 pakatan ini kini berada pada tahap dibawah lagi dari melayu proto. Sikap mereka ini terhadap kafir harbi berbanding dgn saudara dlm umno telah terbukti mengikut fahaman khawarij, fahaman terrsebut telah diisytihar sesat oleh ulamak muktabar.

Post a Comment