........... Sketsa Bengap ... Khas Buat Sin Chew | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Sketsa Bengap ... Khas Buat Sin Chew

Tuesday, October 30, 20123comments

Hello ahSeng, how are you today ?  Why you look very...........  question mark ?
Oh, Amat .... good, good . You see ....i in the middle of thinking.... people say ah, when you put yellow and blue together ah, you get green. Right ?






Yah, yah ... correct. So what is your problem ?
You see ah.... i got this yellow colour and here also i have blue colour. Now i put them together ....see ? How come no green ?



ahSeng ah, if i call you stupid, u angry at me or not ?
Why ?

When they say put together, they mean you MIX together la ! You put them together like that ah, you die 4 times also, it wont turn green.
Oooooo but blue look at yellow and yellow look at green many times, like that cannot turn green ah ?



ahSeng ah , you see this stick ?
Yes, hockey stick. You want to change colour green ah ?

Nooooo  la.... you see ah, i put this stick near your head. Now you look very close ...... U feel pain or not ?
Errr .... this one trick question ah ?



Same lah ! If i MIX this stick to your head then only you feel pain. You know MIX, TOUCHING .... 

Ya lor, i know already....  now i mix aaah...... waaaaah you right, colour change to green already..... why you shake your head ?

Your father and mother ...... how they get you ah ? Look only ah ?
Haiya ..... dont say like that laaaa.... 



Pesanan Satu Sekolah hehehehe...

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 30, 2012 at 7:04 PM

i bet those racist chinese in sin chew and dap and some in mca will pura2 tatak paham lu punya stoly la din..bapa vernakular suka backing ddorang..pencacai2 pakatan pun sayang kat dorang..so apa ala hat? hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 30, 2012 at 8:14 PM

Ah seng, apa khabar..apahal ni?
Oh,amat..bagut, bagut.lu lengok, wa tengah pikit, olang cakap ah ,mila lu simpan itu kuning sama bilu ah, lu akan lapat hijau. ada butut ka?
Ya ya. Betul. Jadi apa masalahnya?
Lu lengok ah,wa ada ini kuning sama bilu . Sikalang wa campor. Lu lengok, apa macam tidak hijau?
Ah seng,kalau saya cakap awak bodoh,awak marah tak?
Apahal tidak pasat pasat mau cakap olang bolo. Wa ada sekolah punya olang. Mana boleh cingcai kong.
Ok ok, bila cakap campur,awak kena campur bersama. Kalau awak simpan macam tu saja, mati hidup semula sebanyak 4 kali pun,ia takkan hijau.
Oh,kalau bilu lengok kuning,kuning lengok bilu manyak manyak kali,tidak tukar hijau ah?
Ah seng,awak nampak kayu ni?
Nampaklah. Lu ingat wa butakah? Ini kayu hoki. Lu mau main hoki ka?
Tidak. Awak tengok,saya simpan kayu ni kat kepala awak. Tengok betul betul ha. Sakit tak?
Apa macam mau sakit, lu tidak pukut. Lu pukut, baru sakit. Itu kayu sikit pun tidak sentuh wa kipala.
Samalah,kalau kayu ni sentuh awak punya kepala baru sakitkan? Campur tu maksudnya, bersentuhan.
Ooooooo,itu maciam ka? Ok,sikalang wa campur ah?
Wahhhhh,lu manyak pandai. Itu kaler sulah hijau. Apasal lu geleng kipala, amat?
Sekarang saya cakap awak bodoh,awak marah tak?
Tidak, wa tidak malah. Wa memang bolo. Ha ha ha *!*
PCP84

JANGAN MARAH ABANG DT

....................
Reply To This Comment ...................
October 30, 2012 at 8:52 PM

amoi ah, lu talak tulis itu last part :)

Lu talak keleja ka ? hehehe..

Post a Comment