........... Kisah Rakyat Bertemu MB yang Sibuk Part 2 | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kisah Rakyat Bertemu MB yang Sibuk Part 2

Wednesday, October 10, 20127comments


Antara rakyat yang ingin bertemu MB walaupun tahu MB sibuk banget ...... Harith Danish berumur 1 tahun 4 bulan yang mengidap penyakit jantung yang kronik. Terpaksa dirujuk ke IJN.


Bersama bapanya En Arif ........ ingin memohon bantuan kewangan bagi menampung kos rawatan dan perbelanjaan untuk ke IJN pada 15 Oktober nanti.


BERJAYA ! Kedua ibubapa Harith berjaya bertemu mengadu nasib dengan MB Terengganu, Ahmad bin Said.


Keputusannya, kerajaan negeri Terengganu akan menanggung segala kos rawatan dan MB sendiri memberi wang untuk kos perbelanjaan untuk menghantar adik Harith ke KL 5 hari lagi.

Nak kata apa ya ....... TABIK KEPADA MAT SAID ! Datuk Seri memang seorang pemimpin yang perihatin dengan nasib rakyat ...

PS - Nasib baiiiikkkk ..... wa berani mati jer tulis ni tadi hehehehe

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2012 at 2:20 PM

Bro Din,

Untung anda mempunyai MB spt Dato Mat Said.Moga Teganu terus kekal aman dan makmur bersama BN.Sy org Kedah ni DENGKI dgn bro heheh..

Dulu Kedah masa Mahadzir Khalid jd MB asyik dok menjilat Pak Lah dn bela kroni keja 1 pon tak buat smpai BN Kedah bungkus.Datang MB flip flop Ustaz Azizan pon 2x5..Asik TAK TAK TAU TAK TAU..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2012 at 2:57 PM

bersyukurlah kerana mendapat saorang MB yang begitu prihatin. harapkan keluarga Harith tidak melupakan baik hati dan jasa baik MB kelak. mungkin juga ada kaum cina yang membuka mata dan tidak mustahil mereka akan juga meminta bantuan dari MB. begitu jugalah dengan kaum India. kiranya tak dilayan saperti Harith, siaplah .....

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2012 at 3:15 PM

Steady mat said,tak sesia sultan mizan pilih dia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2012 at 4:17 PM

Tahniah pemimpin berjiwa rakyat

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2012 at 4:44 PM

perkara ini memang tak dirancang. Spur of the moment kata omputeh. Saya berniat dah, apapun yang jadi , saya akan lapurkan dari pandangan seorang rakyat.

Tapi ada isu mengenai pembantu2 yang 'nebeng' lebih sudu dari kuah yang akan saya tulis nanti. 2-3 orang inilah yang selalunya memburukkan imej pemimpin melalui sikap menyombong ( dari pandangan rakyat ) mereka !

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2012 at 6:08 PM

Salam,

Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan khas oleh jeng jeng jeng....

.........BLOG DINTURTLE........

Bravo!

ps jgn lupa diri arr......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2012 at 8:46 PM

Kita org nak tahu sgt2 sapa yg nebeng tu....harap dpt dedahkan demi kebaikan mb dan kerajaan.....sebenonya ia telah jadi bualan.....tapi takde bukti......

Post a Comment